Arte e spettacoliArte

Duellu u campu Kulikovo in un ritrattu di un artiste Russian M. I. Avilova

In a storia Russian parechje pagine gluriosu! Su li possi parlà millenaria. Unu di elli - hè u racontu di una lotta di i dui guirreri, tinia in fronte, di u famosu è tragicu di battagghia Kulikovsky.

Duellu in u campu di Kulikovo - Battaglia di spiciali. Sta battagghia e stati cunsacratu à òpiri littirari e musicali, è artistica.

Lagnà oghje unu di i canvases artistica, pittatu da un cunsiderà un artiste-realist M. I. Avilova.

Storia di a creazione

U nomu di u Pittura artistu leggi "Duel Peresvet cun Chelubey nant'à u campu di Kulikovo." Film statu scrittu da u autore in una difficultà di lu 1943, quandu Stalingrad dicisu u destinu di u nostru paese. Era in stu cummattimentu scunfittu Russian cà decisa u risultatu di u più trimendu a guerra in u 20u seculu.

In u ritrattu ci vede una situazione simile: in una battaglia chì tomba cuncorse dui cuncurrenti, e so britney nfilanu 'iddi, e so cavalli idda, su, dui guirreri piena di furore, ma ùn hè ancora canusciutu ca di li sarà u vincitore.

materia Russian, addiscriviennu in tecnica u racontu di battaglia, comu nu risurtatu di la vittoria di Peresvet dici, perchè - la mortally ferita - hà purtatu daretu à i truppi Russian à u so cavallu, Chelubey anch'ellu, dopu à lampassi da u sedda, sbattiva putenti parcussione di a so avversu.

L'òpiri tarrenu

Duellu u campu Kulikovo mostra la artista cum'è un scontru drammatica di duie forze: a Russian è Tatar.

A cumpusizioni travaglia assai chjaru. In u centru di l 'tela - dui furmi di guirreri à pusà nantu à i cavaddi. No di suldati, di punta à iddi, u visu piattu Chelubey longa matinu, è u pubblicu ùn pò vede. Face alessandro Peresveta, u cuntrariu, hè vista fighjulendu u grande ritrattu.

Hè chjaru chì l 'eroi Russian hè suvitatu siveri ddoi fisicu e mintali, tutta a so forza di anche su cumu a scunfiggiri u nimicu.

Eroi un'antra manera vistutu. Chelubey vistutu in riccu longhi. Ancu a so cutra, cavallo, fatta di materiale russu incù ricami d 'oru. À u capu di u Tatar guerrieru AUSTRIA-tagliata casanova-Turban. U so scudu hè culurata, Austronesiani, strada.

surdatu Russian vistutu in una sèmplice, cappotto, email, à u capu di u so elmu di ferru, a cavaddu - la solita trappings. Hè dinù chì l 'eroi Russian micca statu usatu ppi vanta u so aspettu.

Avilov: cummattiri lu campu Kulikovo cum'è un riflessu di u sensu di a storia Russian

Duellu u campu Kulikovo hè un evenimentu maiò in a storia di u nostru paese. Dopu à tuttu, ci hè unu di i prima Major battagghi, quandu, dopu un pastoghje Russian di u Auru seculu, dicisi à difenda a so indipendenza in battaglia cù u nimicu temuti. È era u principiu di u prucessu di unificazzioni di terri Russian attornu Moscow principato, chì hà aiutatu à fà forte u statu Russian.

Si parrava lu evenimenti di u passatu luntanu, comu si la artista dà à i so tirrazzani speranza chì in u 1945, u nostru paese ùn vi scunfighja un avvene vittoria supra lu tirribili u male di u 20u seculu - fascismu. surdati Russian sarà sempre difenda a so patria, si nun avianu Pronuncia in u visu di u nimicu. Stu esempiu ci mostra Russian eroe - Aleksandr Peresvet, è quelli chì li surdati chi addritta daretu à elli.

Par la via, e milizie Russian in lu ritrattu chidi da un culore grisgiu modestu, facci girava à i suldati lotta Peresvet è i so avversu. Russian propie, ch'elli ùn sò micca a paura di a morti, ma credi in a so vittoria. e truppe Tatar cum'è una diversità è unsurely di iddi, si nun ulula di u so paese è di u so avvene produzzione, chì ponu esse uttinni na vota cci fici la terra russa.

U valore simbolichi di u prodottu

Duellu u campu Kulikovo è l 'allungamentu vittoria di e truppe Russian più di u tatari marcatu cambiamentu di a storia Russian da l' èbbica di classa fiudali à incascià i terreni. U listessu, a secunnu di l 'artista, ne sarà quandu e truppe Russian intrutu in Berlin è mostra u mondu chì si significa a vittoria Russian.

Artist primunizioni di evenimenti avvene, si t'inspira a so presenza a sperenza chì u nostru paese ùn pò esse ruttu senza putenza militari, parchì lu putiri di la Russia - u so populu, a so smuntari, pronti à sacrificà elli, ma ùn dà luntanu u vituperiu di u so paese nativu.

Per quessa, a pittura, "Duel Peresvet cun Chelubey Kulikovo" passatu l 'amuri di parechje generazione di pùblìchi. Dopu à tuttu, hè statu embodied l 'assai a storia di u nostru paese.

Cusì, u ritrattu Avilova ferà oghje in u Museu Russian, hè una illustrazioni di talentu è di storia Russian, è aspettative prophetic di u risultatu di u grande guerra di libbirazzioni infuriatu dichjarò da u nostru paese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.