Food e bevandeRicetti

Borsch cù u carbusgiu fresca - u numeru unu piattu nantu à u nostru tavulinu

Ci sò piatti chì sò mai annuiatu, è suppa cù u carbusgiu frescu, forse, unu di quelli. I ùn duverà esse cunsideratu chì s'è vo manghjà una suppa ogni ghjornu, allura iddu stancu, ma à a nostra famiglia, s'è almenu una volta à settimana, ùn hè nant'à u tavulinu - chì hè ciò chì hè sopratuttu.

O quandu ci sò sicuru u nostra lingua o di viaghju los di più chè dui simani, tantu ca spissu lu borscht nativu tanticchia annuiatu solu sognu, - cum'è turnava a casa, a prima cosa à la pignata a lu prontu.

À u listessu tempu, vi ponu sempre lu in una ricca liquid cu carne, ma si pò minestra appena verdura, cù u carbusgiu frescu à fà - cusì à parlà, assai vechju versione, quandu e robes lift in u los andaraghju.

Ogni famiglia hà u so propriu ricetta - u fundamentu pari à esse solu, ma a la fini tutti i gira fora un'antra manera - calchissia chì li piaci à mette tanti cumpona chì l 'cucchiara salute, mentre altri, à u cuntrariu, li piaci ligumi starchy una nica, ma di più u carbusgiu calchissia ama pokislee calchissia dolci (tandu avete à piglià più ritagliare). È s'è di scattu la casa, si pò bollita fasgioli (o sarvata) poi aghjunghje lu nicissariu in u nostru suppa, è si si solu megliu sciaccanu allattò.

So, priparà la minestra, u carbusgiu fresca - ma ricetta

Di a ricchezza di borscht megliu à piglià a carne, u bon o di manzo lavaggiu brisket e còciri, minestra. Ci sò menu chè un 5-litre liquid pignata bollari. Ancu s'ellu c'arriva assai - pudete sempre piglià un Lithuania è mette u soprappiù in lu frigorifero à aduprà più tardi per calcosa altru. I preferimu dop'à vugghiuta, prima ombra l 'acqua, la pignata a risciacquare e sunari-inject u manghjà cù acqua, sicuru u ¾ di u so vulume, è tandu avemu còciri finu a fattu (perchè, carne, cucina deve esse assai più caldu bassu, tandu una certa quantità di liquidu vi ancora evaporate, è liquid prontu hè pulita). 2-2.5 ore più tardi, quandu a carne, hè senza a terra move luntanu da l 'Hermitage - i liquid hè prontu. Mortel puri, francese drain, è i carri hè tagliata in pezzi è sia rimanna ancu di novu, o mandà in una pignata di liquid filtrati. Iè, ùn vi scurdate di u sali u liquid in i media di u prucessu di cucina è aghjunghje un pezzu bulbu puliti à migliurà u gustu.

Sè vo jemu a aduprà tutti i liquid ghjustu per borscht, pocu pressu quaranta-cincu minuti di un ora prima di finiri di cociri, giganti in una padedda di taglia sbuccia patate, maculata, chi sè seethe, fà lu liquidu più saturated.

Avà vi pò trattari direttamente cù ligumi. Un gruppu di i prudutti in u minestra cu standard di carbusgiu fresca - polvilka fresco, u carbusgiu, 3-4-5 patate, 2 carotte, ritagliare 1-2 (tutti i sicondu u pesu), cipolla, maculata (quellu chì fù cottu in u liquid ùn credi lu ghjustu caccià da u liquid finitu), pumati fresca - una coppia di roba (o di una lump di temi pomodoro), pèveru 1 prighjuneru (o di piglià un pizzicu di pipiruna seccu, è avemu sempre à spessu aduprà i pepe da u Rica "lecho", ma l'invernu), agliu, pèveru, dolce, foglia, baie, sali.

Citrus carbusgiu suey è à cambià, buccia, patata, e da li forbici un piuttostu grande di ghiaccio, mandà à u liquid vugghiuta. 15-20 minuti più tardi, quandu i pomi sò quasi pronta, avemu messu u carbusgiu in una su cunillu e còciri più caldu medie nzinu a prufundezza.

Mentre u carbusgiu cottu, tagliata sbuchjata cipolle è carotte è ritagliare tavuli (o radiche manca à grande parmesan) è dopu e frittu in oliu vegetale: prima arcu a pâle culore d 'oru sò venuta à aghjunghje à u listessu carotte, pan, un pocu più tardi, ritagliare è Bulgarian pepe (se taglio piuttostu grande tavuli, i ligumi deve esse un pocu messi fora agghiuncennu lu liquid un pocu), è à a fine di cresce u passato pumati fresca (li showering cu l 'acqua vugghiuta prima, tantu era facile à caccià la buccia). Sè ci hè nimu pumati frescu, poi aghjunghje i temi pomodoro (ma vi pò dicu, è un altru un pocu, si voi sapiri pokislee minestra) è l 'agliu sbuchjata tazzulatu. Zazharku rraggia, e tanticchia di sali (qualle magichi indiscrivibili da stissa).

Quandu u carbusgiu è quasi cottu, poi aghjunghje u friscalette, zazharku in una padedda, misi la foglia matina è pèveru, purtà à tutti un picculu bollari, perdita di focu, è 5-7 minuti, a nostra suppa hè prontu. Lassannu a pignata un pocu hè missa à u piattu, si tagghiau nzinu a macchia fresca (chi cci piaci).

Scennu suppa cù u carbusgiu fresca nantu stich, hè aghjuntu à ogni mixer di macchia, aspro, crema. Aroma valuri tarra!

Tastà tutti i tardi!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.