News è societàCultura

Bookplate - ciò chì hè? Bookplate: foto

Fans è unipochi di raccoglia libri in a so Biblioteche assai di publicazioni, ognunu di li quali havi la so storia. In un sforzu a prutezzione di e so ricchezze, bibliophiles è assaghjà vuccuzza, o solare u pagine di li libbra, Obed libru - bookplate. Cosa hè, quandu è induve si vene da a, comu lu ventu è comu a fari sta "Aphorisme illustrazioni", pruvate à dì vi in stu articulu.

Cosa hè?

Traduttu da latinu in Russian Ex Libris signìfica "da i libri." Hè liatu cu la storia di li libbra e apparsu in attelli medievale - scriptoria in monasteri, induve èranu cunseguenza Italie. Era ci chì cuminciò a fari èbbuca cusì-chiamatu patroni 'nantu i libri, principiu incù a parolle "da u biblioteca" o "da i libri", e poi pi nnicari lu nomu è nomu di u pruprietariu, o lu nomu di u munasteru, o la biblioteca.

U so mudernu è pràticu à noi una vista di u labellu di carta pasted nant'à l 'internu di l' P'aggiuntari libru, bookplate obligatu di tipugrafia è lingue Tedesco. Calchì volta hè assai differente - una sèmplice è dicurativi, neru è biancu è di culuri. U più sèmplice esempiu, pràticu à ognunu di noi da a zitiddina - i bookplate biblioteca affixed a li libbra scunnisciuti in la scola. Aesthetically hè un nunda, ma si porta infurmazione impurtante di u pruprietariu di a pubblicazione.

Bookplate - Ex Libris - Ùn ch'ambaresi, u multilinguismo moda di ncuminciu, preferenze persunale è gusti di i patroni è ancu vulcanizing stampa usato hannu un impattu nantu à u so aspettu.

Comu regula, bookplate persunale hè encrypted à una più grande, o minuri di infurmazioni circa u pruprietariu, i so nom è nomu, mistieru, attitudini, interessi. Ci sò volti quandu Bulzoni manca hà un valori più grande chè u libru stessu, in cui si trova.

Quand'elli Silvarecciu?

Risponde a quistione di s'ì u bookplate - ciò chì hè, hè impurtante di truvà fora induve è cumu ùn stu finominu o artistica.

Sicondu a scentifichi, i bookplate più anticu hè in u British Museum è appartinni a Amenhotep IV è ricolla à XIV seculu aC. E. A brama à identificà u drittu di tali cosi priziosi comu li libbra, hè abbastanza capiscitoghju. Solu u populu cchiù putenti e ricchi pussutu pagari a hannu lu manuscritti è pruvatu à identificà u bè drittu à prisirvà.

Dopu à l 'aspettu di i primi libri stampati in Germany, populu pigliò bookplates, chì pudia identificà u pruprietariu. U più anticu bookplate tedesco arregistrata si rifirisci ô 1450, e l 'French Zhana Berto La Tour Blanche - à u 1529.

Unu di i prima di u Francese, Olandese, è Italian E ex Jousseaume apparsu in 1579, 1597 e 1622, rispittivamenti.

Classifica è tippi

Hà evulùtisi più di i seculi, Obed libru pò esse classificatu in i seguenti dui tipi principali:

  • interfaccia - mintuvendu sulu u nomu e nom di u patrone;
  • arte, prucessu in forma di una figura miniatura, diceva discrittu circa la biblioteca armata.

A Canzona di piglià un ochju vicinu à u bookplate art, ciò chì hè, è ciò chì u so punti sò. Tutti i trè di elli:

  1. Stamp hè sputicu di u seculu XVI-XVII, lu chidi lu stemma di lu patruni. Hè statu creatu, secondu à i leghji, arte Plumage.
  2. Francescuccio Ghissi incluse arte cotti iniziali di u pruprietariu. un tali bookplate (Le Parisien, sopra) pò esse vistu in l 'articulu.
  3. Scene u più dicurativi è pò cumposti di tanti elementi, riflittendu preferenze persunale, prufissioni e passione di u pruprietariu.

Ch'elli ripresentanu?

Se prima in i segni libru vintu ianuam è iniziali, bookplates mudernu in più casi cumposti di dui parti: una, arte è u testu. E se a la luci na scrizzioni supra la tradizzioni quì libru culturale di un particulare u pruprietariu, u imagine pò esse propriu nenti. Quandu bookplates fatte, artisti sò dumandatu à vede un aspettu particulari di ntiressi la vita, o patrona biblioteca. Vergogna imagine simbolichi periculu, allora si pò esse ritrattu, o, paysage, mostra, o abbillimentu muri, architettura, biblioteca Croce o caricaturés. Ùn ci sò micca limitazzioni, tranni fantasia e arti di l 'artista a l'clienti.

In i tempi Suviètica era bookplates pupulari cu l imagine di Lenin, nuvelle è miti di u Civil e la Granni guerra Refrains, lu travagghiu exploits i travagliadori è paisani, a cunquista di u spaziu.

Comu si pò fà chì?

Oghje ci sò parechji i tecnichi di a pruduzzioni bookplates:

  • typesetting;
  • Stamp;
  • zincographic;
  • CASTELLI;
  • stampa sita-screnu;
  • antiche in u parechji materiali.

A brevi e vistighe i diversi metudi chì hè usata, quannu fici libru bookplate.

woodcutting

Unu di i tecnichi di più anticu hè un tutali - gravure ancienne, joué à l 'arvulu. Digià in lu VIII seculu aC. E. Est ghjudicati antiche high-a qualità di a supirfici legnu cotti, e lu XIV seculu, una tecnica simile hè statu dumandatu à l 'Europa. Avemu chjamatu stu tipu di woodcuts tagliata, a so purtatu à u legnu Chjara vitti longitudinal tagliata, di solitu una pera, un chisel e lu cuteddu. A causa di la resistenza di prucessu tinta legnu hè cassa e boni. In l 'inglese incisore XVIII seculu, Thomas Bewick nvintò un modu d'finiscinu cu la u, incisione prucessu nant'à u rùbbriche croce di cutter & spiciali masiv. Stu tipu di stampini guadagnatu prestu pupularità perchè u dirittu à arrivare linii magre è puliti, u tremenda nicissarii è transitions liscia, trà lume è lochi scuri.

Gravure u ramu

Ghjè unu di i modi cchiù vecchi di creà antiche affaccatu in u seculu XIV in Italy. Hè sopratuttu da li forbici un statutu cutter & mudellu di ramu è chì seguitanu ripieno di lu liggissi uttinni anticarburizing. Dopu à issu mudellu hè stampatu sottu pressione, bagnati anticarburizing carta absorbent,. Sta tècnica è arquantu cumplessa in esicuzzioni, perchè ùn si pò cambià qualcosa, o migliurà.

Gravure

Quissa hè a lu mètudu cchiù pupulari di fabricazione hè exlibrises mudellu Gravure àcitu su una di zincu o di a miccia di ramu. Prima, nant'à un bordu cupertu cu un metallu, applicata cumpusizioni spiciali copal basatu nantu a cera e sustanzi resinous. Quandu l 'carriage hè solidified, l' artista s'avvicinò una rulli spiciali, unu u mudellu di metallu. Una volta una maghjina hè spustatu, la miccia hè abbagnatu in un saccu di àcitu nitric corrodes u metallu. At purificatu da carriage àcitu uttinni mudellu a superficia.

mudernità

Sè l 'artisti nanzu bookplates prudutte da woodcuts o ncisioni, oghje la maggiuranza di bookplates prucessu à traversu un cliché francobollo gomma. Modern usato tecnicu permette à engrave l 'elementi più chjuca di bookplates chì permette à voi à crià opari cumplessu di l' arti.

etichette Book in Russia

Finu à u XVIII u seculu in manuscritti Russian, è in ordine per priservà li patroni di faciènnu "title possessory", in u quali eranu distribuite prima è casata. À ringrazià à a stampa primi Russian Ivanu Fedorovu a prima bookplate stampato affaccatu in u principiu di u XVIII seculu. Cumenciu, imagine timbre, solu era, ma adaciu, accuminciò a cumpariri disigna tarrenu furnite cù una breve muttu, ripurtava i pusizioni armata vitalità. Duranti lu regnu di Petru I di letteratura Secular addivintau diffusa è veni in una moda bookplate. Disegni, si rifiriscinu a li print media, u publicu è divintatu u sughjettu di discussione, liati à u statutu suciali di u pruprietariu.

In l 'Annunzio attivu intellettuali XIX seculu, furmata in Russia, è lu biblioteca privatu cessatu di esse un simbulu di privilegiu. Assai genti struitu, scinziati, Scrittori falsi furmò nu granni epistulariu cullezzione biblioteca. Stu hà cuntribuitu à l 'larga scambi bookplates, ma purtatu à u so simplificazioni. Piuttostu sulinnità crest a famiglia , o dishes apparsu quadru nurmali, fattu a copia difficiuli, chì parmettini u dati persunali di u pruprietariu è un postu pirmanenti di libri - stanza Courant è scaffali.

In XX bookplate seculu, diventa Genre quasi indipendente d 'arte graficu. Stu statu facilitated da u fattu chì in Russia u Genre praticatu da tali artisti famusu comu Aleksandr Sawaulu, Leon Bakst, Georgy Narbut, Elena uso, Mikhail Dobuzhinsky, è parechji altri. Hè cunnisciutu dinù chì u solu bookplate Vasnetsov statu creatu in u 1901, per esse esatta, stampa pacchettu "Iz Tags: PAGHJELLA Ostroukhova "joué un incisore bè cunnisciutu-di u tempu VV Mate u imagine chì l 'artista fattu a tinta.

A storia muderna di u segnu libru

Dopu à u 1917, a Rivuluzione è a Guerra Civili ci hè un ghjocu di graphiste, cume Nikolai Kupriyanov, Vladimir Favorsky, Alex Kravchenko e altre lingue. Subjects Bulzoni sviluppata assai, è bookplate accuminciò a mostra individuale tratti sumiglia e preferenze di i patroni di i libri.

U prossimu piriudu di bookplates pupularità in u nostru paese si messe à 60-70 anni di l 'ùrtimu sèculu, quannu li pirsuni addivintò forti in cugghiennu li libbra. Nunustanti lu fattu ca lu travagghiu a ddu tempu era quadru ideali assai limitata, l 'artisti anu creatu parechji bookplates ntirissanti e sfarente.

Oghje, in u XXI u seculu, interessi in u Bulzoni hè diventata più forte. Quissa hè duvuta principalmente à u fattu chì di più, è più di a nostra cuntimpuranìi Aspire à avè un, a so bookplate persunale, lascita, cume Ex Libris, chì hè sottu a foto.

'nveci di' na cunchiusioni

Attualmente, a Obed libru essa micca solu à prisirvà a sincerità di u biblioteca, ma macari comu uggetti Vintage. Si pò dì assai circa un particulare periodu, i patroni, è u so distinu. Risponde a quistione di s'ì u bookplate - ciò chì ghjè, putemu diri ca stu ùn hè micca ghjustu un genre mudernu di arti illustrazioni, ma dinù mimoria scopu di i tempi persu è l 'omi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.