Arte e spettacoliMusica

Bogachev Irina: biografia e travagghi

Oghje avemu Mulateri Di L'mustrà chì u Irina Bogachev. A so attività di biografia e funziunalità criativu hè discrittu quì sottu. Stu càmmara Soviet e Russian è cantadori, opera è maestru. Born in Léningrad in u 1939.

biografia

In a famiglia Iriny Bogachevoy sempri rispittatu e spirituality: è educazione stimati. U so babbu, anchi si iddu era un dutturi di scienzi tecnicu, ma sapia parechje lingue, è instilled l 'amuri d' ellu a so figliola. In u futuru, sta canuscenza di l 'avvene attrice hè assai interessante, chì hè cunnisciuta chi u opéra decisu à fà scrive in la lingua. Hè pussibule chì u so talentu è Irina lascita da u so gran-missiavu nantu u cantu paternu, Barge Haulers u Volga. Sicondu à a storia di a so minnana, Irene, ch'ellu hè u pruprietariu di una Bass tarra.

Non sulu lu distinu di Irina purtatu in arte. Avemu lassaru a mane à a vita di i genitori, chì a salute hè undermined campa da u Bloccu. I avutu à amparà à fà un Belgium, sempri à circà di Franchisee à aiutà i sureddi. Ma Irina avutu tempu à impegnà in cantannu e spressione artistica.

San Pietroburgo cunsirvatoriu grapì li porti di la nostra heroine &, a causa di lu cantanti Ballet Kirov Margarita Tikhonovna Vietinghoff, chì insignatu, mentri in lu Palace di i studienti è lu risurtatu in futuru cèlibbri di stu stabilimentu. Mentri ancora un studiente Bogachev addivintò na lauréat di M. I. Glinki. Dopu à ch'ella fù prisintata lu travagghiu dui, mener, teatru musicali di l 'Unioni Suviètica. Bogachev Irina sceltu u Théâtre de Léningrad di S. M. Kirova (avà u Museo). U esordiu hè accadutu in u 1964. Aspiring attrice Pauline parravanu lu rolu in "The Queen of spades." Soon Bogachev Irina svegli'à un cèlibbri munnu.

In lu 1967, u cuncorsu in Rio de Janeiro vinciutu lu primu premiu. Un annu dopu, hà statu furmatu à u famosu Maestro Italian Dzhenarro Barra. U prima di i studianti Soviet hà ritrovu l 'uccasioni di a cantari supra lu palcu di lu famusu "La Scala". Her Ulrica in l 'opira "A Ball Paradossu di" fattu un rumuri di lu pubblicu e li critichi. Rilazione cù u mistieru, opera, hè prestu avè mumentu è attività cuncertu Irina. Her Percorsi bicicletta da girari lu munnu.

Opera è TV

Nunustanti lu ricunniscenza internaziunale, ci hè u Pushkin Irina Bogacheva stati creati caratteri feminile chì sò divintatu u duminiu di opéra. Stu Azucena in "Il Manina" è Marina Mniszek da "Boris Godunov" è Konchakovna da "Prince Igor" è Amneris in "Aida" è Martha Skavronskaya di l 'opira cuntimpuraniu "Petru", è Carmen di u listessu nomu, dirigé par Bizet, è, di sicuru, unu di i rolli favourite Bogacheva - ". The Queen of spades" Cuntissa da

Splende in la parti chiddu, Bogachev Irina mantellu e in piccula parti. U so bellu Helen Bezukhov è Ahrosimova in differente pruduzzioni di "Guerra è pace", è cunsiderà imagine Babulenki in opera "L'Gambler" da F. M. Dostoevskomu. In u megliu imagini feminile di opéra mondu Irina Bogachev ddu vecchiareddu di u stadiu u più famosu mondu - "La Scala", l 'Metropolitan Opera, lu Tiatru Royal, eterea, opéra de la Bastille. Soprattuttu per Artist Dmitri Bellini avia scrittu canzoni in u rimi Mariny Tsvetaevoy, chì hà parravanu cu successu tuttu lu munnu. "Sàtira" su versi da Sasha Chorny - un routes populu corsu (a creazione è Bellini) - nunn'appi cchiù menu chè un successu forti.

Irina hà travagliatu cù assai di TV. Idda ha stata intarvena in musica è documentaries, programmi cunsacratu à i so benefizii. Irina dinù Bogachev - cantanti, chì hà publicatu parechje cds. Iddi tuttu meritu assai di loda di asèmpiu e critichi.

prufissori

San Pietroburgo cunsirvatoriu di addivintari un locu di u nostru heroine & micca solu di studiari, ma dinò di u travagliu. Per guasi quaranta anni, idda ha statu insignava à stu stabilimentu. Cum'è un studiente di lu ligginnariu Iraida Pavlovna Timonovo-Levando Irina Bogachev stissu pò addivintari un maestru Sognu. I so studienti - Olga Borodina Natalya Evstafieva Yuri Ivshin è altri - sò un studiente è a vittoria di cuncorsi internaziunali è naziunale. E Olga Borodina stata longa cunziddiratu unu dî megghiu Galliano, opera di u mondu.

talentu

A vita criativu di Artist l 'Arcusgi l'abbisogna e forze chì sò assuciati à l' amuri d 'arti. Singer di ddi pirsuni ca sunnu assai caratteristica di u sensu di u turnu di l 'talentu Diu-datu. Comu dissi in un intervista Bogacheva Irina: "Ùn pudemu influenzari lu cursu di lu tempu, ma distinu hè in i mani di ogni pirsuna."

Idda pdf Artist di u RSFSR, Artist People l'di l 'Unioni Suvietica, lauréat di Nobel Statu di l' RSFSR è l 'Unioni Suvietica. Dinù a so Angol l 'Order of Friendship di persone è l' Order of pieve.

facts, intarissanti

U cantanti dettu ch'ella hè cuntenti di u distinu chì hà fattu parte di i classi Iraida Pavlovna. Idda cunsidareghja u so maestru Lars pinsirusu intelligenti, persona callu-Tours è una siconda matri. U nostru heroine & è u so maestru nzinu a la fini di l 'urtimi a vita hannu spechju azioni artisticu è umanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.