Arte e spettacoliMusica

Albert Asadullin - biografia è vita persunale

A persone di quale oghje sera discututu, meritava assai tituli onorarii. Albert Asadullin (sottu foto) hè stata premiata u titulu di Honore Artist di a RSFSR, People's Artist of Tatarstan, hè amatu è rispettu in tutti i paesi di l'ex Union Soviètica. In u 1970-1980, u so tenor-altino sounded in tutti i cantoni di a URSS. Oghje, assai persone anu scurdatu di ellu.

Oghje, Albert Asadullin, chì a so biografia hè, in fattu, u sughjettu di a nostra conversazione, ùn hè micca fattu cumu quantu in u piccu di a so carriera creativa. Ma l'admiratori insubbabiliali di u so talentu possu sempre sente u so cantu à u Concert Statale è u Filarmonico "Concertu di San Pietroburgo", induve hè stata solaing for many years.

Principiu

Albert Asadullin hè natu in u primu ghjornu di u vaghjimu, u 1 di settembre di u 1948, in Kazan. U Patre Albert - un ex officier, un participante in i battali di a Gran Guerra Patriòtica. Mamma - Nagima - cantò assai bè, tutti l'amici hà dettu chì hà da esse realizatu in a Filarmonica. Ma a donna ùn ponu micca lascià sette figlioli (trè da e so sughjetti è four sisters chì hè mortu ghjovanu) è dedicate à a creatività. Fortunatamente, u figliolu ereditatu l'abilità vocale di a mamma è implementò u so sònniu. I parechji vittiru u futuru di u zitellu era luminoso è cuntentu, perchè ùn interferiscenu micca cù l'aspirazioni di Albert per dedicà a so vita à l'arti. Prima era un studiente di l'Uffiziu d'Art de Kazan, dopu entri à l'Academia di l'Arts. In i ghjorni di studiò participò in u gruppu "Ghosts", hè statu pruvatu com'è unu talented performer.

L'ultima scelta di professione

Doppu avendu graduatu da l'Academia Artu in u 1975, l'intenzione di diventà un artista-architettu Albert Asadullin fu sustituitu da u desegnu di cunnessione a so vita cù l'upau è a musica. Ci era una convinczione ferma in ellu chì era u so travagliu, induve ellu puderia riesce successu. U so debutu era u rolu principali in l'opera roccia "Orfeo è Eurydice" da u cumpusitore Zhurbin Alexander Borisovich. Perchè stu travagliu, Asadullin hè stata premiata u diploma di a rivista britannica Music Week.

Carrera di l'artist como parte di a VIA

U ripritu di u partitu Orfeo ùn passà in bigtra è in u so paesi nativu - u capu di u gruppu "Guitariste Cantanti" Vasilyev Anatoly hà invitatu l'artista à u so squadra. Cumu cun ellu, Albert Asadullin per a vittoria di cinque annu passò l'unione di l'Unione Soviètica. In u 1978, l'artista canta in a brillantissima opera di "Races" di Yu Dimitrin è A. Vasiliev. In u stessu annu Albert Asadullin hà realizatu u rolu di Till Eulenspiegel in l'opéra "The Flemish Legend" di Yu. Kim è R. Greenblatt.

A carriera solu

1979 purtò u cantante un veru successu - diventa un premiatu di u cuncorsu "Orpheus d'Or". Questu permette di fora temporaneamente di a cullaburazione cù l'ensembles vocal-instrumental è participà à una carriera solo. Appena diventa un vincitore è vincitore di assai concorsi, cullabburau cun cumprenti eminenti cum'è D. Tukhmanov, V. Matetsky, A. Petrov, I. Kornelyuk, Yu Saulsky, V. Gavrilin, S. Banevich. In 1982, Albert Nalolovich facià a so main - per a carriera musicale - una pista chjamata "A Strada senza End". Questa sonata sonava in u drama biographicu di Menaker Leonid "Niccolo Paganini".

À l'onda di successu

In u 1980, Albert Narulovich Asadullin hà criatu u so propiu ensemble "Pulse" à a Lenkontsert. "Pulse" spera per i cità di a Sovi di l'Unioni Soviètica è in ogni locu avia un successu stupidu. In questu gruppu musicali, l'attore pupulari Alexander Rosenbaum, cose chjovi era realizatu da Asadullin stessu, hè ancu creatu.

In u 1987, u primu discu vinyl di l'artista hè stata liberata "All this was with us". A cullizzioni includenu tutti i canzuni più populari di Albert Asadullin, includu "Campu Forescu" scrittu da Vyacheslav Malezhik è Mikhail Tanich, è "Boy and Girl" era amichi cù Igor Kornelyuk è Sergei Mikhalkov.

In u piriu di u 1980 à u 1984, l'artista cuntrava cù u Badhan A. S. è a so orquestra, participeghja in diversi cuncerti di guvernu cunsacratu à i festivi, attivamente realizanu à l'esteru cù l'orchestra di Garanyan.

In u 1984, Albert Nalolovich hè statu un solista di a società filarmonica regiunale in Lipetsk. È digià in u 1988 hè stata premiata u tìtulu d'Artist Honore di a RSFSR.

Tempu di regule

In u principiu di l'anni 90 Asadullin canta, in particulare, canzoni tudischi, è in 1989 retorna à l'opere. Elaburà a parti principale in una suite di rock imitata "Magdi" in a lingua tatar. In u 1990-1992 gg. "Magdy" hè statu rapprisintatu in Moscu, Tatarstan è Leningrad.

In u 1993 u presentò à i fanatici di u travagliu creativu d'Asadullin un concerti chì si tenenu in St Petersburg in u Concert Hall d'Oktyabrsky. In u 1995, u discu di u artistu hè stata liberata cù i so best songs.

In u 2003, Albert Asadullin hà participatu (cunfunditu unu di l'eroi) in a pelicula animata "Dwarf Nose", chì Maksimov Ilya facia cù a basa di u conte di fiancu di Wilhelm Hauf.

Cri creatività in i ultimi anni

In 2008, in onore di u seicentu anniversariu, Albert Nalolovich presentò i so avicanti cun un grandile prufittu, in quale si fici veramente un artista versatubilu. U prugramma included trache classico, opere stòrici, canzoni corsi folklori tuguri, popurri rock, è ancu romani. Anu cuncipiti anu realizatu in Kazan (cità nativa d'artisti), Mosca è San Petruburgu. In u stessu annu in Tatarstan, anu una visita di cuncerta di Albert Asadullin (cù l'assistenza di u guvernu).

In u 2010, l'artista agiu com'è Morin Mirou in u famusu musical "Nameless Star" basatu à u play di Sebastian Michael. In April di u stessu annu in u Palazzu di Cultura. Gorky Albert Narolovich hà introdutu l'audience un novu prugramma di posi intitulé "Musica di l'ànima". In ligna cù l'squadra NEVIO l'artiste preparatu un prughjettu unicu di a musica acustica. U concerti era attendu ancu da u cantante Victoria VITA è u gruppu vocale FEEL'ARMONIA.

In April 2012, l'artista realizava à u cuncertu di u gruppu "Minus Triley" à u "Central Concert Hall" Avrora, induve annuncia u so novu programa "Cun una canzone per u mondu". U novu prughjettu includi canzuni populari di u mondu.

Albert Asadullin: vita persunale

Ciò chì succedi à l'artistu dopu à l'scena, chì a stampa ùn hè mai statu un segretu. Albert Nalolovich compara cun ghjustificazione cù i ghjurnali alcuni dettagliu di a so vita persunale. Hè sceltu chì in u 2006 a famiglia Asadullin si move à u settore Vseikovo, u distrettu Vsevolozhsky, à a residenza permanente. Albert Nalulovich cù a so moglia Alena è dui ferries Alina è Alisa scossu da ghjunghje à a so casa. Eccu, à l'epica di a custruzzione, i sapienti di l'artista era utile à l'artista, chì ellu riceve in l'institutu. Per via, Albert Nalolovich hà un figliolu maiò chì travaglia com'è artista. E so figliole, unu di quale hà tornatu novi, è l'altri sette, l'artista vole vede parechje persone boni. "Se unu di elli si diventa artistu, seraghju felice" - Asadullin Albert hà cunsideratu. A famiglia di l'artista hè una veru furtizza, induve ellu pruduce a so forza è l'ispirazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.