Home e famiglieAccessori

Biccheri Dichroic. U friscalettu E comu è induve hè usatu

In 'ssi ultimi anni, nè di a rùbbrica temperature mostra chì sì o essayer fattu d' oru e argentu ùn hè micca senza arti è ghjuvelli caputravagghi, i criazioni di u quali lingue usatu biccheri dichroic. In stu cumminazzioni di e parolle, ùn ci hè qualcosa magicu, cum'è in lu matiriali stessa. Assuciata incù u nomu di i materiali anticu e mudernu, tecnulugia avanzata. biccheri Dichroic - ciò chì hè? Chi significa na pirsuna pudè ghjugna à un unicu tali cambiatu naturale di materiali sans-fattu? Avemu da pruvà à risponde à ste dumande.

magia biccheri

Li primi vasi, conchi, Vasi, è altri prudutti vetro, sò più cari cà d 'oru. I radiche storica di sta materia deve esse circava in la Roma antica. L 'arti di l' artisti mosaico, engravers su vetro, biccheri-Ventilatori, è l 'antica è muderna innuvà Italy, fascinates è amazes. Dapoi a fine di u seculu XV lu misteri di glassmakers Venetian chissu l 'Europa. Inglese, Spagnolo, Francese, Tedesco, corsi lingue Francese circava pè ghjunghje sin'à u livellu di i prufessori di l'isula di Santa Maria di Sala in biccheri e tecnologia puri. Riisciuti era, ma à batta u viniziani micca pussutu esse qualchissia. biccheri Dichroic - hè un pruduttu muderna di l 'ultimu rializazioni à u pruduttu di a materia antica. High-tech, ma chì ùn hè micca tichja di Romance in lu casu di lampassi in i mani di sti artisti.

Dui li culura in a natura

superficia Dichroic pò canciari culore. L'imagine dicadimentu di li pigghiau e lingue di u Renaissance di vetro, Venetian. Giniralmenti, "dichroism" - hè un fenomenu otticu. A traduzzione littérale di u termine di la lingua greca, "di" - e dui "hroz" - culore, vale à dì "dui li culura" ... Ci sò prudutti è matiriali capaci di liati à una lunghezza onda è passà l 'àutri. Armenu, lu friscalettu E comu spiscina, sveniri quandu cunsidarata da diedrali differente. Tutti avemu vistu addina ochji jattu, cum'è i circuli blue, i pinni, verde, u cuda e 'ali di grande Acilius l'una Scene. A classicu esempiu di dichroism - culore Farfalle trupicali Margot. È si chjama un pezzu di celu, nantu à a terra - accussì si hà un culore turchinu tròvanu numarusi prufonda. A fattu stupente hè chì l 'ali chi si sò suluzzioni. U cambiamentu culore ùn accade per via di pimintazioni, ma a causa di l 'uggetti òttica di diversi formi nanovkrapleny in capelli Renato vasari la biddizza di a superficia di u flaps. Sti stissi pruprità di u Bonifacio thinnest di calcium carbonate chì copre a maraviglia, fà lu in una perla. Nature dà tanti esempii. ssiri vistu umanu è prugressu ticnulòggicu sò u dirittu di creà una materia sans-fatta cù proprietà di listessu.

Perchè, da ciò chì

Cumenciu, unicu tata-lattice l'clienti di vitru otticu hè u US National Aeronautics and Space Administration. stacci Dichroic, prune, specchi sò anchiamènti usatu in appiicazioni militari e Aerospace. Sti stacci upirari specchi cum'è spertu, riflittendu lume ùn hè micca interested in i peni. L'usi di i lattice multilayer nantu ad elli - hè micca di più cà l 'onda di lume. Bonifacio Nanoplenki fattu di oxides o Nitruro di preziosi è semi-précieux metalli. Usu di un cumposti aluminium, cromu, caldo, ZIRCONIUM, magnesiu, titaniu, oru, argentu. Ogni spruzzo hè unicu è unrepeatable. Chì hè ciò chì cunsigghiatu genti a paci mestieri criativu - artisti, cuncettori, mastri, Lucchetti - à utilizà i pussibulità di sta materia unicu in tutti i salutà a so opere. Più largamente pruduzzione di ricordi da biccheri dichroic è essayer fina. Materiali è in particulare u travagliu di Moglie dihroikov - assai cari, tantu u prezzu di i prudutti, arte spesi assuciati.

spray dihroika

tecnulugia drop lattice dichroic hè unica. U principiu hè simile à u curà a televisiò. In càmmara a stallazione spiciali, Hadron Collider sìmili preheated à dui centu livelli, criannu una ubligatoriu. In tale cundizione, nantu à a superficia di i cumposti di metallu bandage de mangianu. Un fucili Emissio pichjà elettroni therefrom chì sò Spostu nantu à u superficia biccheri. U lattice hè acquistatu da fusing in lu biccheri à u livellu atomicu è dunque assai risistenti. In sta manera, cù i vari cumposti di i metalli alincati, sopra pudia riceve parechji cintunari stacci tracce. Più cresce a diversità di usu dirittu cum'è un mezu di entrata in u spruzzo di vitru di diversi culura.

perchè biccheri

Glass comu na basi scigghiuta pi casu. Stu materiale pillole amorphous. U plexiglas hè riscaldà subitu, senza tempu à crystallize. I principali cumpunenti di la pruduzzioni di vetro, hè Silica. A tecnulugia di pruduzzioni è parechji additivi definisce e caratteristiche cume resistenti affettu, risistenza, resistenza calori, resistenza à acqua, è chimichi e accussì via. Per sputtering dichroic fubbi aduprà masiv biccheri borosilicate avè un puntu di sciuglimentu altu. Da l 'uggetti di lu bicchìari, na cumminazzioni di oxides metal, usi e numaru di nanolayers risultatu fubbi culore indipendente, rossa, Iridescence.

U pussibulità di u core

Corsi fusing è lampverka longa pà i vantaghji di a materia sans-fattu chì ùn hè micca nfiriuri a la biddizza di petri priziusi e rari. biccheri Dichroic à creà u so mani senza usato spiciali hè pussìbule. Ora stu ùn deve esse fattu. In marcati spertu una larga gamma di dihroikov cum'è fronde sana, o meat menu cari. À creà un ricordu, un mosaicu di differente Windows, tuccherà à guardà a cumpatibulità di studium espansione termale. Stu Index tecnologica di u biccheri deve esse publicata da u joca. Hè impurtante chì ESR hè u listessu in i sfarenti cumpunenti di u travagliu da a pezzi è ch'ella durante u capelli ùn hè ruttu è ùn hè longue durée. Di l 'artisti, la criatura di essayer cù i so mani, putii nanu porghju biccheri dichroic in la forma di vetru è cabochons. perline Dichroic sò ovale, annata, lungarina. Cabochons - in a forma di lumini di formi moderna, gocce, stiddi e vari formi tuhaf. In tutti i sta varitati di formi stiffened ancu di più larga varietà di cuntenutu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.