News è societàCultura

Avvizzu Japanese di demonii: u valore, features, verdi e pigghiavanu ntirissanti

Japan - una casa chì hè iniziu studiosu cun misteru è pienu di a cunniscenza sacri. Ogni Japanese reveres i tradizioni di i so babbi, è a festa hè cunvince a livari lu fondu è cima di u mondu di spiriti. A stu finiri, postu chì i tempi più antichi eranu usate in parechji riti maschera dimòniu Japanese, fatti di lignu è pittatu in colori luminosu. Sti muri sò di granni mpurtanza micca solu in òrdini riliggiusi, ma dinù in a cultura è arti di u paese. Stu sarà discutitu in l 'articulu.

Japan: A storia di l 'urìggini di avvizzu

mitulugia Japanese hè assai riccu cu caratteri chi hannu tratti volte cumplitamenti cuntrariu. U fattu chì Japan hè sempre stata fatta pè ottene nsemi una massa di i dimònii è impuri. isulani Wise mai cummattiu cu spìriti maligni, è, à u cuntrariu, a so cajoled, è, s'edda casca, sò sempre stata capaci di ricorra à l 'aiutu di spiriti.

Sculpture anu sempre avutu un sensu particulare di u Japanese, sò à spessu usatu da Samurai in battaglia. U statu hà cridutu chì a maschera micca solu copre u visu, ma dinù, sandwiching una varietà di spìriti, aiuta lu surdatu a triunfari, corpu u spaventu in i cori di nemichi.

Hè difficiuli à fà creda chì un tiatru, ma ùn differente avvizzu. A tradizione di ghjucà palchi tiatrali vinni circa in lu VII sèculu. A stu tempu, una vivaci Fara tiatrali pigghiò postu vicinu à i tempii, è una mascara fatta di tarra rossa è di carta. Eranu assai sèmplice è sirvutu a fàrilu a armari di u nomu. Solu in u tiatru di u XVII seculu, ma si pigghiau forma, in cosa spiciali è l 'avvizzu sò divintatu un veru arti. Cumincionu à ricaccià una varietà di emozioni e caratteristiche era avà in modu pi discrìviri la prisintazioni di i caratteri cresce. Sculpture stati vulinteri putiri misticu è fù u dirittu di tuccari li solu in lu locu di attaccamentu di lacci. Avà tutti li pupi ci hè un tipu d 'altare nantu à chì piglia vechji avvizzu. Hè pinsatu ch'elli campanu attura 'anima.

avvizzu Japanese di i dimònii: valore

avvizzu vivaci sò usati in riti, palchi e festival. Più d 'iddi hannu una vista tremenda è hè stata fatta à deter lucca parassiti. À sta fine, si sò trovi à u Facciate di casi e camere. Lascià in menti chi ndi pigant dimòniu Japanese, in a cumpetizione di a so apparenza terrifying, assai bonu a ghjente. Liquori vivant à elli, sò capaci à aiutà quelli chì in bisognu è prutege i disadvantaged. Vi putissi diri ca la bona genti a èssiri a paura di i dimònii, ùn hè necessariu, ma u pòpulu, ingordu, omu è hypocritical bellu arrivare castigu da i spìriti supiriuri. Hè da nutà chì a diversità chi distingui i avvizzu Japanese di i dimònii, permette à voi a li aduprà a situazzioni diversi. A Canzona di circà à i passi più pupulari.

maschera dimòniu Japanese: Tengu

In a mitulugia Japanese tenge - hè u spìritu di u furesta, qualchì volta si sò paragunatu cun u sputicu di leshimi Russian. Tengu sucievuli, cum'è netteté e hannu un astuzia. Sti maligni ùn pò suppurtari lu arruganza è pò puniri quellu chì hè tamanta. Unu di i puteri dimòniu Supernatural hè a capacità di trasfurmà in un omu. Più à spessu si pigghia la forma di nu monacu, vivant altu in la muntagna. It aiuta bona genti e campà in li rami di arburi perversa.

maschera Tengu friscalettu E comu la facci di lu vicchiarìaddu, russu-Bruna cù una longa nasu, è un apéritif fattu di pinni. In u capu di u dimoniu hè spessu serbit a picca appeddu tasca - Tokin. Assai spessu, a maschera spiritu furesta veni usatu comu na amulet contru à u male, ma tu nun vogghiu a manu addossu a furesta, o Tengu all'Europei zerga à u patroni.

Quessi i dimònii

avvizzu Japanese depict dimònii, à spessu si. Stu gattivu hè assai pupulare in u paese è hà parechji varietà. Ci sò di solitu chidi u avvizzu à l 'usu di na nuttata, distorted cu facci furore, cù tempurale zanne. Demons pò esse culore rossu, neru, o d'oru. In a mitulugia, si up lu tirribili offre crescita in Spìriti chì sò popping up cunfusioni cun club fattu di Spikes di ferru. Demons pò spannà una parte corpu tagghiati e guarì ogni ferita. Spessu, sti maligni sò assuciati incù trolls è veri diàvuli vivant à l 'infernu Japanese.

Nizziarmenti iddi eranu incorporeal è vìa disastru, k, è malata. Più di tempu, i spiriti trovu aspettu bipedi, ma arristaru assai firoci e spissu si indulged carne umana.

Iddi esiliu à Hell

avvizzu Japanese di i dimònii Iddi sunnu particularmenti spissu usati in la festa di i dimònii esiliu. Hè urganizata a terza di ferraghju, è hè ricunnisciuta celebrata in a casa di campagna. A prutezzione di a vostra casa, si sparse fora tutta la soybeans Japanese, ch'elli solu ùn pò suppurtari. In 'ssi ultimi anni, hè diventatu cumuna di ittari di più è circus, qualchì volta atturcinata in oru suttili.

Nantu i carrughji in festa piglia sempre postu pageantry. Men dress up in custumi e iddi sempri vèstinu avvizzu pauroso. Hè cunsideratu assai bè a ornate la casa di sarule dimòniu: à ringrazià à tali amulet in la casa, ùn Italiana u male, è tutti i membri di a famiglia ùn pò avè paura à esse in u so sonnu in infernu.

Tattoos raffigurante avvizzu

In a cultura giapponese, da i tempi più antichi, era decisu à fà un Tattoo. 'Abitanti di l' ìsuli diffirìanu da quelli di eurupei, stupente varietà di essayer nant'à u corpu, chì cuntò marcanti e viaggiaturi di visità u paese di u sole, spuntà.

Tattoos in gradi diversi, sempre statu usatu da i Japanese. Cumenciu, si rifiriscinu a lu corpu, in ordine di purtà bona furtuna a pesca, o di a caccia. Di setti centu anni aC, ni facisti, pittura, si messe à sparta in lu funnu di la nubiltà, è quelli chì eranu chjamati i criminali. Stu calà assai a pupularità di animals, ma poi lu vinni di novu esse usatu in guasi tutti i settori di a sucità. À spessu, u Tattoo fù applicata à a li rapprisintanti di differente mestieri, facennu dicimi pourrissement di u tuttu lu gruppu.

In 'ssi ultimi anni, addivintatu assai pupulari trà giovani, maschera Japanese di un dimòniu (Tattoo). Di u disegnu sò sceltu cumpritamenti diversi castità mistiche, ma e donne più priurità Cania. Stu maschera simbulizeghja u dimòniu femminile, a so faccia distorted da ghjilosu è passione. Sicondu a legenda, Cania era na vota na bella figghjola, in amore cù una ghjovana monacu. Dia u so riittatu, è u ragazza francese in un degnu di a passioni scemu girava in dimòniu u male, avenging tutti l 'omi, av aver lu sessu fera.

Also pupulare à mezu à e donne cù kitsuné maschera Tattoo. Stu dimòniu hè dipintu com'è una volpe è hè cuerè di l 'omi. Kitsuné pò s'otteni beddi fimmini e pusau un cuntrollu nantu à un omu, è si ferà tutte e ci avissi a diri a iddu. Spessu, si finisci la pazzia. Ma volpe assai ntilligenti hè calchissia prubbàbbili hè cuntenti, idda si sempre a àutri è dopu sparisce.

Pò I fari 'na mascara Japanese a la casa?

Parechje asèmpiu di a cultura di Japan sò interested in quantu à fà prova un dimòniu Japanese te. Pudete truvà ancu una spiciali classi signore cù discrizzione info di u prucessu di crià u avvizzu fattu di papier-macHelbig, ma noi ùn vi avissi cunsigliatu à decide di tali i metudi artigianatu. Real avvizzu dimòniu Japanese sò veri travagghi di l 'arti, u maestru passati nant'à i pruduzzioni di un pruduttu di parechji mesi. Sin'à avà, guasi tutti i sugetti rituali e tiatrali in Giappone, hè fatta da a manu, tantu si hè megliu to order una maschera, hè in Japan. U solu modu d'arrivare bagagliu un veru beddu l'dunaturi.

di u mondu di spiriti in Japan assai vicinu latu da cantu cù u strasurdinariu, parchì in ogni casa, ùn ci hè almenu una coppia di avvizzu incù a casa parfetta è u so 'abitanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.