AffariIndustria

Apoflà constantemente a flottiglia di Aereo, Aeroflot rememora a so storia di 90 anni

A cumpagnia hè ghjudicata nantu à parechji indikatori, in particulare, secondu a quantità di a so flotta d'aria. Aeroflot oghje ùn occupà u primu locu in u puntu internaziunale, ma per parechji dicennii u numaru d'aria hà pigliatu u capu.

A cumpagnia di Dobrolet, stabilita in u 1923, hè stata fatta in trasportu aereu, utilizendu l'avventura Fokker di a produzioni German. Intantu, a industria di aviazione di a ghjovana Soviet Republic hà avutu in rapidità, malfante pezza di difficultà è una mancanza di staff.

In pocu più di quindici anni, dapoi 1932, a flotta aerei soviètica hà divinuta a maiò traspurtadore in u mondu. In questu ùn ci hè nunda sorprendu chì, in e cundizioni di u socialisimu, ùn era micca una cuncurrenza, u monopoliu in u campu di u trasportu aereu, cum'è in l'altri isuli di l'attività ecunomica, era l'statu à quale a flotta di l'aerona apparteni. Aeroflot era distinatu da una varietà tecniche chì nè no avutu una altra aerolinea.

Dopu u 1932, l'aviazione domestica hè stata aduprata à trasportu passageru in l'URSS. In u stessu annu, era statu stabilitu un novu nomu ufficiali per a cumpagnia di l'airtinia suvietica.

A flotta di i prughjetti di Aeroflot à a decennenza post-guerra era principalmente fatta di Li-2 liners, chì, sicondu a licenza americana, eranu in massa da 1939.

Oguni generazioni di averebbi in a Unió Soviètica hè stata fatta in grande, da i normi mundiale, di circulazione. U "Workhorse", cumprendi a parte di lione di i passageri nantu à e strade di l'altru, servita com l'IL-14, hè vinutu per rimpiazzà l'AN-24. Trà i grande cità u chjappu Tu-104, Tu-134 è Tu-154 cruized, reemplazendu a Ilya-18. Tutti issi pianificazioni eranu produsi micca solu per a cumpagnia di l'airtina soviètica. L'aviation civile di a RFT (Interflug), Pulonia (Lot), Ungheria (Malev), Cuba (Aero Caribibian) è assai altri paesi, no solu suldati sucialisti, hè stata equipada cun un equipatu pruvucatu pruduttu in a URSS E era una flotta grandi di aviò. "Aeroflot" era, in ogni casu, u cliente principaru di a nostra industria di l'aviation.

In più di u travagliu celeste, u celu in i linzieri internaziunale rii unificatori unificatori d'averebbe. Cumunicazione interkontinentali durante u longu tempu u Tu-114 è IL-62, creati originalmente per u trasportu di e delegazione di u guvernu. U Tu-144 hè unu di i dui avvisione supersonique in serie di passageri. U trasportu di trasportu era provisto da i trasporti extra-pesche, chì eranu creati per esigenzi militari, ma ancu utile in pacìfichi impurtanti (An-22, An-124, An-225, Il-76, VM-T). Nant'à i costi di u fuselaggiu, anu cù a dignità cuntrastata hà purtatu tutte e listessu emblema di u filu "fretu è martellu" è a inscription "Aeroflot". Aeri di flotta Era unica cum'è a machja, i so cumpunenti.

Oghje Aviazioni Russa, chì hà mantendu u so nomu abreutu prulcu, opera una varietà di l'equipaggiu, una parte di quale hè acquistatu in l'esteru, cumpresu Boeing è Airbus. In ogni casu, u flagship di a flotta di l'aire di l'internu hè bellu cunsiderata Il-96. "Aeroflot", risultati di passeggeri chì sò valiutevuli oghje cum'è eternu in u passatu suvieticu, pò esse orgogliu di st'autore. No wonder it was she who became the board presidenciale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.