AffariIndustria

U furnace di Marten è a so impurtanza in a pruduzzioni di l'acciau

A unità di funnu principale in l'industria siderurgica hè u furmuzza aperta. Hè destinatu à a fundazioni di l'acciau cù una cumulazione chimica specifica cù certi caractères fisici è meccanica. U furnace di Marten, chì sopravivìu diversi rivoluzioni industriale è tecnologica, permette di funnu i qualità d'accipi più cumplicati, ancu i ligne.

U furmuzione aperta di u locu chjave è una unità reflectante di u principiu regenerattivu di l'azzione, cumpostu da i elementi strutturali chì seguenti:

  • U spaziu di travagliu, chì cumpresi i pareti davanti è davanti è l'arcu.
  • I Chjami cù i canali verticale, à traversu quandu u misurazione di carburante è di u misurazione sò alimentati à a camara di travagliu è i prudutti di a splutazione sò sappiutu.
  • Sanguura di gasu è aereo, dissenu à cullettite è accumule grandi fraccioni di u polvitoriu.
  • Regeneraturi per assicurà un regnu di temperatura constante calendu u combustible di gasu è u misurazione d'aire cù u calore di i pruduzzioni residuale di u cumbugliu chì abbandunate a camara di travagliu.
  • U sistema di reversible reversing-valves regulating, designed to change the direction of supply of gas fuel and air mixes into the space working, and also to remove the products from the combustion.
  • Calore di recuperazione di calore.
  • A chimney.

U furnace Martin hè una untura symmetrica, chì implica u stessu disignu di e parti di a manu dritta è di left relative relative à l'assi verticali. Cumentu di materiali prima si faciule cun opereta speciale - ingresso windows, chì sò chjusi per bolt, chì sò platti d'acciaio grossi. In u muru di retrochju di a unità hè un ingaghjamentu, à traversu quandu l'azzioni finita si fusione in u quannu. Duranti u funnu, u prughjettu hè stufa cù una bassa frattura refrattaria dèvula , chì hè culpita da quandu u funnu finali hè liberatu.

U furnace di Marten permette a produzzione prutibilmente tutti i tipi di acciai di carboni è assai prudutti di l' alione di lignate. Ma l'usu di diversi materiali di i carichi, necessariu per u prucessu chjucculariu, saturava u metale fernatu cù una quantità significativa di impurite preghjudiziu. Ancu una frazzioni diminuta di such additivi chì sulcus, fòsfor, arsenicu è certi elementi aghjunghjenu in una scuperta aghjette in i proprietà fisicloquichi di l'acciaiu, reduce e qualità plastica di u metale, è dà una persistante fragilità.

Per mette in qualità d'altru qualità d'altru qualchissia un furnace d'arcu elettricu hè pensatu. A storia sana di u sviluppu di a fabbricazioni è a metallurgia caldi à una lotta per e qualità qualità di i metalli, a migliione di i so proprietà meccanica, fisica è chimica. U sicretu di a maiò alta qualità di u metale ghjacia in a so purezza chimica. Elettrometallurìa aiuta à ottene mètudu chimicu è, dunque, metalli d'alta qualità è alliati. A grannizza di l'acelli di alleati di alta qualità hè smeltatu in furnien d'arcu elettricu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.