FurmazzioniEducazione è culleghji

Analisi letteraria: puema di Pushkin "Ecu"

U rollu di pueti in la sucità chì hè statu scrittu assai di rimi, è, di sicuru, l 'argumenti fighjendu u prodottu è in l' òpiri A. S. Pushkina.

foreword

Hè tene à mente chì quelli versi chì càmpanu finu à u 19u seculu, sò stata largamente pusibule e Amistad Bella qualchi evenimenti è i caratteri, prima di accuminzari a anàlisi. Puema di Pushkin "Ecu" - hè micca eccessione. Tali travagghi foru leghje à evenimenti suciali, perchè era qartiè è rinumatu.

Ma chì tutti i cambiatu quandu i pueti in e so opere messe à addivà i prublemi di a sucetà, di dumandà à u puteri, è iri contru li à fà la lite cumunità è discorda.

Lu primu pueta chi rumpiti i reguli è a riflissioni seculari circa ciò chì rollu si occupa in a sucetà è cumu si cci pò micca, hè Aleksandr Sergeevich Pushkin.

U rolu di u pueta in a sucetà

Chì di fà un testu. Puema di Pushkin "Ecu" hè statu scrittu in 1831. L'autore hà risuscitatu in lu in u rollu di u pueta. Ma ellu cunzidiratu lu rolu di un puntu di vista cchiuttostu diffirenti, presa in contu a to sentimenti persunale. Pushkin avutu di fama è ricunniscenza, ma ùn pudia criu chi so 'puisii sò nanzu di tempu, è hà da esse assai assai più tardi.

A Strada pensatu ch'ellu era sempre barbara è pigliò a puesia cum'è intrattenimentu, mentri àutri cunzidiratu lu arditi criativu è curaghjosu, è cundannati ammirazioni. Si pò truvà senza sustegnu da qualchissia arricchisci cunfruntatu cù forza, è a dicisioni di scrive un puema, significativu di u locu di u pueta in a sucetà.

Analisi di u puema "Ecu" Pushkin nant'à u pianu

analisi schema di ogni travagliu in più di a storia di a definizione includendu Genre (direzzione littiraria).

Stu lija a un puema di a puesia realistu, ma in u stessu tempu, è u Populu filusòficu a. L'autore prova à spiegà u sensu di u pueta e mancu cu lu un'andatura, cù l 'imagine di u sonu. Sta facennu permette à noi à fà l 'anàlisi.

Puema di Pushkin "Ecu" dà u scopu principale: si un pueta - un ecu, dopu u so rolu in a sucetà hè tragicu a vita, si mostra e rifletti lu munnu comu hè, micca cum'è dittata da a sucetà è u puteri, è tù ùn ci pò ghjudicà di tali azzione comu hè impussibile à ghjudicà un finominu naturali. Ecu fugace, assai picca pirsuni si sente è canta à u pocu pueta.

In lu puema, lu scritturi usa cumpusizioni parallilismu allora sè stessu si pò cumparari cu satana, chi a prima populu corsu voce, è po di più è più bassa boci.

Avemu solu una analisi appenuccia statu fattu. Puema di Pushkin "Ecu" hè valuri venda, è pruvà à avellu qualchissia interested in puisia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.