FurmazzioniEducazione è culleghji

A storia di i numeri è u sistema di numaru, sistemu positional (prestu)

A storia di i numeri e sistemu numeru sò vicinu à ellu assuciatu, perchè u sistemu numaru, è hè una manera di n'hè tali cuncetti astratti com'è i numeri. Stu tema ùn dumandà à parta à u campu di a matematica, perchè tutti i stu hè una parte impurtante di a cultura l'omi cum'è un inseme. Perchè quandu cunnosce a storia di i numeri e sistemi numaru, tocca prestu nantu à parechji aspetti di a storia di a civiltà chì li criatu. Systems sò generalmente divisu in nonpositional positional è cuntrastanti. Da u so alternation hè tutta a storia di i numeri e sistemi numaru. sistemu pusizziunamentu - hè cusì chì u valore denoted da maître in u numeru fiche, sicondu à u so postu. In sistemi nepozitsionnyh, rispittivamenti, no comu a dipindenza. Meccanica creatu e sistemi cuntrastanti.

U studiu di sistemi numeru in lingua italiana

lezziò oghje "e di numari è sistemi numeru" vi pò tenerà in u 9 scelta di u corsu in la nfurmàtica. Most ntî u so valore vita - a mparari a traduire numari da unu sistemu numaru à un altru (in particulari da l 'decimali a binariu). Tuttavia, la storia di i numeri e sistemi numaru hè un intigrata di la storia comu na tutta e si avissi complement dinò u sughjettu di u Curriculum la scola. Si pò dinù migliurà oghje sustinutu un accostu pluridisciplinari. Comu parti di u corsu generale di a storia, in principiu, ùn pudia esse studiatu micca solu a storia di u sviluppu economicu, muvimenti suciali è pulitiche, cartilluna e guerri, ma dinù à un picculu puntu di la storia di i numeri e sistemi numaru. 9 in u cursu di classi urdinatore in stu casu, pò esse in termini di numari traduzzione da unu sistemu à un altru sistema di furniscia un numaru assai cchiù granni di li siquenti sunnu asempî di a materia prima studiatu. Ma sti esempii ùn sò senza ribbellu, comu vi esse amparatu sottu.

A nascita di sistemi numaru

Hè difficiule à dì quandu, è più ntî, quantu genti amparatu à conti (cum'è hè impussibile à sapè per truvà fora quandu, è, più ntî, how lingua urighjinaria). Hè cunnisciutu solu chì tutte e civiltà aghju avutu u so sistema di contu, allura, l 'a storia di i numeri e sistemu contu urighjinaria in dotsivilizatsionnoe tempu. Materiali e osse ùn sò capaci di dìccila ciò chì andava nantu à i menti umana, e fonti scritti ùn avia ancu creatu. Pò dassi chì i legi bisognu di un omu in u gruppu di a pruduzzione, o assai più tardi, duranti la rivuluzzioni Neuliticu, vale à dì, lu passaggiu di l 'agricultura, di i sizzioni di i lenzi di campu. Ogni tiurìi supra stu sughjettu sarà capaci di fundamentu. Ma qualchi iputesi pò sempre esse fattu da studià a storia di diversi lingui.

Vistichi di una antica sistemu numaru

U sistemu cuntari accuminzata più logica - l 'uppusizzioni di i cuncetti di "unu" - ". Assai" Parchì hè ghjusta di noi chì in lu mudernu lingua russa, ci hè solu singulari e plurali. Ma in parechje lingue anticu era dinù a doppia pi rifèririsi a dui li cosi. Hè prisenti in i primi lingui Indo-European, cumpresi anticu Russian. Cusì, a storia di i numeri e sistemu numeru accuminzau cu la siparazzioni di li cuncetti di "unu", "dui", "assai". Tuttavia, sistemi di più dettagliata contu sò state sviluppatu in i più antichi civiltà cunnisciuti à noi.

numari fiche Mesopotamian

Ci sò usatu pi lu sistema numaru decimali. Chissu havi senzu: in i mani di u 10 jita. Ma, di la storia di la pussibbilità di numari è u sistemu numaru hè andatu à traversu una fase difficiule. sistemu numeration Pronuncia Mesopotamian - sexagesimal. Perchè cusì luntanu in una ora 60 minuti, è una minuta - 60 seconde. Perchè l 'annata hè divisu da u numaru di mesi, a multiplicità di 60, è à u ghjornu hè divisu in u listessu numeru di ore. Cumenciu era un solaire, chi è, ogni unu d 'iddi era 1/12 di serenità (in Sumalia Iraq, a so durata ùn hè micca assai varii). Solu assai poi accuminciau a darà la durata di una ora ùn hè micca u sole, è dinù aghjustatu 12 ore di i notti.

Hè bellu, chi l 'Obed n'hè di u sistemu sexagesimal, s'ella hè una decimali - ci era solu dui segni (pi rifèririsi a unu è dece, ùn sei o sissanta, dì dece), la battaglia foru acquistatu da a cumminari sti segni. Hè tirribili ancu à pensà cumu difficiule era a scrìviri falà ogni grande numeri in issa manera.

L'antica sistemu numeru Egyptian

È a storia di u numari in u sistemu numaru decimali, è l 'usu di a multiplicità suciale à insignà i numari principia cù l' antichi Egizziani. Iddi nzemmula lu caratteri, chi significa unu, centu, mille, dece mila, centu milla, millioni è deci millioni, mintuvendu cusì u numeru àutri. un tali sistema hè assai più còmuda di Cipru, chì usatu solu dui pie. Ma idda era un limitazzioni cunfusione: era difficili pi nutari li numaru, assai più di dece millioni. Però, l 'antica civiltà egiziana, com'è a maiò parti di u bronzu di lu munnu anticu, sò micca scontru tali numari.

littri ellenica in decimal matimatica

A storia di a filosofia European, science, pinzeru pulìticu, e più largamente principia in Ancient Hellas ( "Hellas" - un certu, hè preferable à "Grecia" inventata da i Rumani). Sviluppati in issa civiltà era a canuscenza matimàtica. U numaru di li Greci arregistrata littri. L'individuali lettere sò tutti un numaru da 1 à 9, tutti i deci anni da 10 à 90 è tutti i centu da 100 à 900. Solu un migghiaru lassatu da u listessu lettera cum'è l 'unità, ma cù un segnu differente dopu à l' ordine. U sistemu permette ancu più numari parrari èbbuca abbastanza cortu.

sistemu contu slavi comu lu succissuri di u ellenica

A storia di i numeri e sistemi numeru ùn saria cumpleta senza una pochi di e parolle di i nostri antenati. Cyrillic, comu sapemu, ci hè basatu nantu à l 'alfabbetu ellenica, è dunque, figure slavi sistemu n'hè statu basatu dinù nant'à i dialetti grechi. Quì, troppu, individuale littri ogni rapprisèntanu un numaru da 1 à 9, ognunu di dece 10 à 90 è ogni centu da 100 à 900. Solu usatu littri micca ellenica è Cyrillic, o Glagolitsa. Ci hè dinù una funzione ntirissanti: in a cumpetizione di u fattu chì i testi ellenica à u tempu, è slavi da u principiu di a so storia scritte da manca à dritta, numari slavi èranu scritti comu si da dritta à manca, chì hè, u littri designating decine serbit a la destra di lu littri designating unità, littri denoting cintunari di lettere à a dritta di designating decine è accussì on. d.

simplificazioni granaghju

scentifichi ellenica hanu arrivatu gran alture. A cunquista rumana ùn stacciare i so studii. Per esempiu, per ghjudicà da testimunianze circumstantial, Aristarh Samossky 18 seculi nanzu Eclipse sviluppatu u heliocentric sistemu di u mondu. In tutti sti càlculi cumplessu scentifichi ellenica aiutatu u so sistemu di numari scrittura.

Ma per ghjente urdinaria, comu cummircianti, u sistema hè spessu troppu difficiule: a aduprà, venia necessaria di sapere i valori numericu di 27 littri (invece di i valori numericu di 10 caratteri chì insignà i studienti avanzata). Perchè ci hè un sistemu pratica chiamatu lu Pittura (Attica - région Grecia, a unu tempu fu lu capu in u rughjonu in generale, è in particulare in u cummerciu maritimu di u rughjonu, comu la capitali di Attica era u famosu Atena Lucana). In stu sistema, u individuu lettere sò state lassatu solu numeri unu, cincu, deci, centu, milli e deci mila. A nu tutali di sei caratteri - iddi sunnu assai cchiù sèmplici di sapere è calculi troppu cumplicatu cummircianti sempre micca pruduciùtu.

numirali Roman

E lu sistema di numaru, è a storia di u numari di l 'antichi rumani, è cunziddiratu lu la storia di scienza hè una mantinimentu di la storia ellenica. Cum'è un sistema di basi Pittura statu pigliatu, sulu a littri ellenica rimpiazzati latinu è aghjuntu un appillazioni siparati cinquanta è cinque centu. In stu cumplessu calculi in u so treatises scentifichi cuntinuvatu à fà dischi di u sistemu ellenica di 27 littri (è ch'elli zingà treatises scritti in ellenica).

numari Roman sistemu n'hè ùn ponu esse chjamati assai perfetta. In particulare, ùn hè più quellu primitivu cà i vechji Russian. Ma a storia, si supravvivi sempre nantu par cun Arabu (accussì-chiamatu) figure. E ricordu stu sistemu, inveci, hè ùn hè micca necessariu di cchiù a aduprà. In particulare, issa hè spessu denoted da numirali Arabu nummari cardinali, e Roman - l 'ordine.

Greater anticu invenzione Indian

A battaglia chi avemu aduprà oghje, chi appi urrìggini apparsu in India. U Populu ùn hè cunnisciutu quandu a storia di i numeri e sistemu numeru fici stu bravu turnaround, ma, più prubabile, poi micca chè u V seculu dopu à Cristu. spissu lu mpurtanza ca lu statu u indiani sò sviluppatu u cuncettu di zeru. Stu cuncettu di statu cunnisciutu à un matematicu e àutri civirtà, ma hè veru ghjustu un sistema di dirittu u indiani a prividia hè cumplettamente in decimal matimatica, è da quì à u calculu.

Sparghjera di u sistemu Indian di numeration Pronuncia nant'à a Terra

Migrà in lu IX seculu, figure, Indian pigliati àrabbi. Mentri eurupei disparage l 'antichi u patrimoniu, è in certi rughjoni di a unu tempu ancu apposta distruttu idda comu un' Àrabbi paganu rializazioni treasured di l 'antichi Greci e Rumani. Da lu nizziu di li cunquisti addivintò na traduzzioni Indian calda di autori antichi in Arabu. Principarmenti attraversu tracts di scentifichi Arab eurupei medievale ripigghia lu patrimoniu di anticu Iuropa. Nsemi vinniru sti treatises è numirali indiana, chì fù cunnisciutu com'è u Arab in Europa. Ch'elli ùn sò subitu accettatu, perchè più ghjente era menu chjaru cà l 'Imperu. Ma pocu à pocu cappella calculi matematiche cù issi segnu di vittoria ignuranza. Cumandu di i paesi industrialized European purtatu a lu fattu ca la accussì-chiamatu numirali Arabu si intornu à u mondu è sò avà usatu univirsarmenti.

Binariu sistemu maître di piante mudernu

Cu l 'avventu di piante falsi fattu una volta impurtante parechji lochi di i sapè fà. C'è a storia foras di numari è sistemi numaru. Photos of lu primu computer, fannu tanticchia di a fine di aparechju mudernu, u curà chì tù leghji stu articulu, ma u travagliu di tutti dui di li hè basatu nantu à u binariu decimal, u codice più solu di zeros è passi. ferma campavanu stupente di u sapè fà strasurdinariu chì incù una cumbinazioni di sulu dui parsunaghji (darrè un signali o mancanza di it) pò fà u calculi assai cumplessu e automaticamente (siddu lu currispunnunu programma) en un numeru in u sistemu numaru decimali di numari in binariu, hexadecimal, shestidesyatishestirichnoy e ogni altru sistema. E cu l 'aiutu di un tali codice binariu nant'à u screnu chidi stu articulu, chi rifletti la storia di i numeri è u sistemu numeru di differente civilizzazioni in a storia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.