Arte e spettacoliLittiratura

Analisi di u puema Achmatova "Native de campagne", è u so Pristoria

1961. puema scrittu "Native Land". In lu spitali Léningrad in ùrtimi anni, a vita di u pueta, cù u dettu di a so puisia.

perchè hè a terra

Analisi di u puema Achmatova "tarra Native" duvia partendu da risponde a quistione: "Perchè hè u paese nativu, è micca in un paese, ùn la Russia?"

U puema hè scritta in u vintesimu incù u principiu di a seconda guerra mundiale. Ma Achmatova ùn scrivi circa u paese è di u so paese nativu, limu - nurse. By lu sissanta a tradizione di stendu la terra, hè in u passatu, ma Achmatova sicuru chì sempre campa in a memoria di persone di u populu etnicu. È iè, "hè u Terre su galoshes", ma senza Russia indocu. Stu fangu noi podcasti è noi riceve dinù i à la fini di viaghju di a vita. In u solcu di a lu granni significatu pueta. Nisun bisognu di cumpòniri Cura à u paese, ma avemu a arricurdari ca chistu è parte di a nostra patria.

Subject patria sempre parìa puesia Annamaria Andreevny. Nun era sulu fidilità, ma serviziu à a Patria, ùn cambia ciò prucessi. Achmatova hè sempre cù a ghjente. Vicina. Together. Idda ùn circà à u pòpulu, nativu di a cima, falà, comu autri pueti.

Perchè ùn hè micca Russia, e la terra? Perchè u pueta piglia in casa micca cum'è un paese, oltri ca comu lu tirritoriu supra lu quali nascìu e la vita. Idda ùn accetta lu sistema puliticu, riprissioni, è a guerra. Ma ella, ama a patria, u populu cù quale campa, è pronti li à suppurtà tutti l 'ncontru.

Nant'à sta hà scrittu in u 1922. "Statu cù quelli chì aghju ..." - hè da stu cognomi ligna di u puema à u epigraph ieru. È per quattru anni, in a cumpetizione di tuttu, a so strana versu u so paese nativu hà micca cambiatu. È fù durante quelli di 40 anni, assai di u tragicu, è u so destinu, è u destinu di u paese.

L'impurtanza di a storia

Analisi di u puema Achmatova "tarra Native" ùn pò esse cumpleta s'è vo ùn cunnosce a storia di a vita pueta. Hè impussibile à capisce cumu bravu è fideli hannu a èssiri di micca lascia corre a so parolle e credenze di quaranta anni fà, s'è tù ùn sai ciò ch'ella fù campa in quiddi anni.

Analisi di i puisii di Anna Achmatova "tarra Native" duvia cumincià micca in i primi tempi, tradizionale - anàlisi di filastrocche e àutri cosi, si non vi u travagliu. È à principiatu cù, chì hè davanti à u scrittu di stu puema di a me vita ", Anna di All Russia", comu lu statu chjamatu da u so cuntimpuranei. Solu tandu vi capisce u sensu largu di u travagliu, tutti i amaru è tuttu u patriuttismu, numinaru a lu.

In 1921 Achmatova mpara chì u so amicacciu hè sumena Russia. E chistu è comu lu reaghjscunu à a partenza di u so amori unu: si dice: "Non cù quelli chì I ca jittò a terra." Un puema scrittu in lu prossimu annu e inclusa in la tutalità scalò. In stu puema, rancuri, còllera, è una civili cumplettamente lassatu pusizioni. U scopu, chì hè à esse cambià per via di evenimenti chì seguitanu, ma solu cunfurtà.

Life trà i dui rimi

Da u 1923 à u 1940, annu Andreevnu micca parè. È hè difficiuli di a so. Idda tandu riprissioni ndirettu. Ma ùn era u più difficiule. In 1935, fù arristatu, u so figliolu Leo. Oltri a so 'maritu, ma iddu avissi prestu esse liberatu. E Leo, dopu à una breve libbirati li fù arristatu di novu. Cinque anni Achmatova vissutu in tinzioni e pi lu scantu - pirdunari u so figliolu, o micca.

ventu pare in u 1940 spiranzi; pueta permette à voi à editallu, qualchi pòpulu isciutu da a campi di Stalin. Ma in u 1941 principia a guerra. Pi la fami, pi lu scantu, évacuation.

In u 1946, quandu hè chì parenu, ha ha appuculita u cuntrollu di cinsura, Annu Andreevnu espulsu da Union u Cristianisme 'e drammaturgu stampa di u so cullezzioni. In fatti, hè spugliata di veru. In 1949, di novu ncarziratu u figliolu di Anny Andreevny, è dinò hè in ligna cù i tarreni.

In u 1951, ci fù ridutta à l 'Unioni di i Scrittori. In 1955 ripigghiau lu pueta vede vene una piccula casa, in u paese di Komarovo, vicinu à Léningrad, dopu à l 'éviction di u Fountain House in marzu di u 1952. Tuttavia, à ùn prescia à publicà altamente a. E accussì intra picca anni frasi Achmatova pruduciutu samizdat.

In maghju di u 1960, in Annamaria Andreevny principia intercostal fac, lu porta parechji attacchi core, principia u ordeal di uspitali. È in stu statu ch'ella hè in lu spitali à u tempu di u scrittu di "terra Native". Cosa sarà è dedica bisognu à pussede in ordine per cuntinuà à traversu a perdita di u so amore pè u paese è micca à cambià a citadinanza.

Traditional Analisi puema Achmatova "Native Land"

Stu travagliu hè circa 'amuri di unu di campagna, ma di la palora "amore" ùn hè micca ci. Attraversu analisi di i puisii di Anna Achmatova "terra i nativi", è hè facile à capisce chì hè apposta livata. U puema hè custruitu tantu chì ancu senza a parolla dà l 'amore di u so paese nativu. Per stu dvuchastnost prodottu, chi havi senzu di resizing incruchjata.

Cambiendu a taglia di u troncu u vostru ochju quandu vi portanu fora l 'analisi di u puema "Native Land". tutti i quatru reconciled Achmatova. Shestistopny fünfhebiger - prima 8 file. In seguita, lu passaggiu di l 'anapaest - trehstopny, è dopu à - chetyrehstopnym. Endecasillabo - un nigava chì u pueta ùn hè inclusa in la cumprinzioni d 'amuri. Anapaest - accunsentu di una sèmplice definizione. L 'omu - parti di la terra, e libertà cunzidirari lu so' - à 'amuri.

It S'avissi a nutari macari lu valuri di la palora "terra", da ppi lu puema "Native Land". Achmatova li usatu comu un paru. In u puema, i dui valori. A prima - u locu induve noi campà è more, un locu chì ùn deve esse cacciati, ùn cambia nzo chi succèri. A seconda - i tarreni, cinniri, "l 'crunch francese nant'à i denti." tuttu ghjustu quì. Suprannomu ( "prumisi" etc.), è lessicu "ukrashatelnaya" ( "reopen", "amulet") stà in la prima, a parti iambic. A siconda parti hè custituita di l 'parrati, ùn aggittivi. Tuttu hè scarsa, ma nfunnu. Veru amore ùn tocca pathos.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.