Arte e spettacoliLittiratura

Biography Paustovskogo Konstantina Georgievicha. Ghibli di litteratura Russian

Cù a creatività Paustovskogo noi faccia, sempre u valore à a scola. È avà vogliu ciotti un pocu in u biografia di sta persona maravigghiusu e talentu. Spessu si hè discrittu da ellu in lu so triluggia autubiugràfichi, "The Story of life". In generale, tutti i travagghi Paustovskogo basatu nantu a so assirvazzioni persunale di a vita è spirienza, è dunque, elli, lettura, vi prènniri cunfidenza cu parechji custatti ntirissanti. U destinu era dura, comu ogni citatinu di u periodu cumplessu è contradictory. Most Konstantina Paustovskogo revered comu l 'auturi di nuvelle numarosi di i zitelli è puisia.

biografia

Biography Paustovskogo accuminzau 31 di maghju di u 1892, quandu u futuru scritturi nascìu. Iddu nasciu in Moscow in una famiglia di statìsticu ferrovia George Maksimovic Paustovskogo. Mamma chiamava Maria Grigorevnoj Paustovsky. Sicondu à a so caccia 'patri porta à l' antica famigghia di l 'hetman cusacchi P. K. Sagaydachnogo. U so missiavu hè un cusacchi Chumak, chì instilled in u so bisfigliolu un 'amore di a so lingua nazziunali e la natura. U me missiavu cumbattutu in u Russian-turca, hè un prigiuneru, induve turnau cù a so moglia, Fatima vutu, ca facia battizà in Russia sottu u nomu di Honoratus. Dunque, in vilenu ciumara di u scrittore è Ucrainu-cusacchi è u sangue Turkish.

Vita e òpiri

Quasi tuttu di a so zitiddina si passò in Ukraine, è in u 1898 si trasfirìu ddà, e tutta la so famiglia. Paustovsky sempre ringrazziallu di lu fattu ca si crisciutu in l 'Ucraina, hè ghjustu chì si era lu liutu luci, cu cui lu scritturi nun manca.

A famiglia Paustovsky appi quattru figghi. Quandu u so babbu lassò la famigghia, Giovanni fu custrittu a lassari la scola a scola perchè avia a aiutari a so mamma.

In seguita Paustovskogo biografia mostra chì l 'educazione è ancora te, ad avè studiatu in i scoli di grammatica classica in Kiev. Dopu à a listessa cità, Ghjesù intrì prima l 'Università di u dipartimentu storicu-favella. Dopu à una stonda, si trasfirìu a l 'Università di Mosca e studiò ci à u mùsculu Law, thereby à rinfurzà a so educazione. Ma pùa la prima guerra.

Paustovsky: nuvelle

U so scrittore criativu principia cù u racontu "A l 'acqua", e poi parè si "luci" a la rivista Kiev. Duranti la guerra Paustovsky avutu u dirittu ùn participà micca à quessa, comu li dui fratelli sù digià à a guerra. So ci stete à travaglià in u furgoni e addivintò na lascivious à u tram, e pö Médic in u trenu di militare, chì ghjunghje in u 1915, à traversu Belarus e Pulonia.

Doppu la rivuluzzioni di 1917, accuminzau un carriera currispunnenti militari. In u listessu periodu principia la guerra civili, è u scrittore chì hè a prima in i squatri di Petliura, ma poi à bon à l 'Armata Russa.

Dopu à la guerra, Konstantin Paustovsky viaghji à u sudu di la Russia. Qualchi tempu vissutu à Odessa, travaglia in u ghjurnale "Barca". Ci si ncuntrau cu littirati bè cunnisciutu-cume Babel, S. Slavin, I. Ilf. Si travaglia in una usina in Taganrog, Ekaterinoslavle, Hughes. È à u listessu tempu ch'ellu scrisse a so prima vulumu rumanzu "The Romantics", chi, però, vi esse liberatu in Stampa solu in lu 1930.

È tandu si spustò in a Càucasu è campa in Sukhumi, Batumi, Baku, Tbilisi è Yerevan. In u 1923, ci hè in Moscow, unni almanaccatu u scrittore of "cornu". Ci sò principiu à largamente publicatu travaglia Paustovskogo.

Era una racolta di e so opere, "Man-navi" in u 1928. In lu 30 Paustovsky attivamenti stampatu in u ghjurnale "Pravda" è altri rivista.

Paustovsky: storia

Ma ellu hà da cuntinuà a so viaghju per andà versu la casa di campagna à riflette a so vita in i so opari, chì ci hà da purtà fama cum'è un scrittore.

In u 1931 pubbricau lu famusu rumanzu "Kara Bugaz" scritti Paustovsky. Storie unu dopu à un altru cumincià à cunflitti da a so penna. Stu "sorti di Charles Lonsevilya" è "Colchis", è "Sea Black" è "u Nordu racontu", è cetara è cetara. D. Iddu scrissi puru assai d 'àutri òpiri di Meshersky Territory è u racontu "u custellazione Canes Venatici", "Orest Kiprensky "" Taras Shevchenko "," Isaak Levitan "et al.

Duranti la secunna guerra munniali si travaglia voenkorom. Dopu à u so Chjuditura viaghji trà Mosca e Tarus (regione Kaluga). It attribuitu u Ordine di u Banner Red è l 'Order of Lenin. In u 50s si n'andò in visita in Europa.

Paustovsky morse in Moscow in u 1968, 14 di giugnettu. Tuttavia, ci fù intarratu in lu cimiteru in Tarusa.

la vita parsunali di u scrittore

A so prima moglia Chjami Paustovsky scontra in u Crimea, è u so nomu era Catherine Stepanovna Gorodtsov. Iddi si maritaru in 1916. Iddi avianu un figghiu, Vadim, ma vinti anni dopu, u coppiu s'hè lampatu up.

A so seconda moglia, Valishevsky-Navashin Valeria, hè l 'soru di u famosu artistu polacco. Iddi si maritaru in la fini di 30s, ma dopu à un longu tempu hè dinò u divorziu.

biografia Paustovskogo mostra ch'ellu avia una moglie è una terza - un assai giovane e bella attrice francese Tatyana Yevteyeva-Arbuzov, chi cci detti un figliolu, Alexei.

nostru scrittore

Ogni parolla circa la lingua di u scrittore Paustovskogo dici ca iddu era un gran maestru di e parolle Russian, cu cui si pudia "sketch" u magnificu spaisamentu. So li piantò i figlioli un 'amore di a natura è insignava à vede i capelli chì li circunna. Chjami Paustovsky dinù infruinzata u sviluppu di a prosa suvièticu.

Per a storia "Telegram" movie stelle assai Marlene Dietrich , vitti FAQ fin'à i so pedi, è u basgiò a manu. Iddu fu puru numinatu di lu Premiu Nobel, chi jeru te Sholokhov.

Assai curiosu affirmazioni Paustovskogo circa la lingua russa, induve hè, per esempiu, hà dettu chì a rilazioni à a lingua materna umanu pò esse ghjudicati cose micca solu nantu à u so livellu culturale, ma dinò di prisentà chiaramenti a so pusizioni civili. Hè pussìbule micca à accordu cù i so dichiarazzioni in cui li disse chì ùn ci hè nunda in la nostra vita ca si saria impussibili à pòrtanu la palora Russian. E allura l'dritta: in infatti, Russian - la lingua cchiù riccu di lu munnu.

discendenti di mimoria

Biography Paustovskogo hè chì in rilazioni a so putenza, ch'ellu avia postu arquantu principled, ma iddu nun hannu a pusà fora lu termini in campi di lu travagghiu e prighjone, u cuntrariu, l 'auturitati ellu purghjiti un abbianu statu.

In onori di la memoria di nomu di u scrittore №2 biblioteca fù chjamatu a Odessa, è in u listessu a cità in u 2010. A prima munimentu fù apertu à ellu. In u 2012, 24 di austu, apertu un antru munumentu in Tarusa u fiumu Oka, induve ellu hè chidi cù u so cane, prifirutu di Grozny, chjamatu. U nomu di u scrittore chì, chjamatu carrughji di cità, comu Moscow, Odessa, Kiev, Tarus, Taganrog, Rostov-u-Don, Dnepropetrovsk.

In 1958 pubbricau a so opere cumpleta di l 'edizzioni sei-vulume di 225.000 copi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.