Arte e spettacoliMovies

Ditrih Marlen: biografia, la vita parsunali, i filmi, è canti

Marlene Dietrich - lu ligginnariu e Hollywood attrice francese. U so aspettu, alta sprissivu, agiscenu di talentu, sta donna hà cunvintu di u mondu. In u so chjassu di a vita è carriera artistica, voi vi amparà da stu articulu.

urighjini

Ditrih Marlen hè natu in u 1901, 27 di dicembre, in Schöneberg, Germany. U so babbu - Lui Erlih Ottu Dietrich - era in l 'militare à u tempu di a nascita di Maria Maddalena (un veru nomu di l' attrice) fu nu tinenti di polizia. Mamma avvene cèlibbri - Josefina Wilhelmina Felzing - statu allivatu in una famiglia benistanti di marcanti, watchmakers. Idda moglie una graziusa e bedda, ma un poviru Ottu in u 1898, hà fattu una misalliance chì scunvurgiuta tuttu di a so famiglia. Però, prima di u so babbu Marlene nun sappi risistiri ogni fimmina. A prima, u coppiu apparsu figliola maiò, chì Lisabetta, è un annu giuvini - Marie, u futuru liggenna Hollywood.

ziteddu

L'attrice francese ùn ricordu u so babbu. Ottu Dietrich morse quandu Maria Maddalena hè solu sei anni. Un annu nanzu à a morte di un omu lassaru a so famiglia. A donna campava cù a so mamma è surella, sò senza pretensione. Josefina era matri assai custumi, nunda hè mai scurdati, o pirdunati. A donna, in a so famiglia hè cugnumatu "u drago." Tuttavia, tilatica, piacè è flirty mala Marie risistiu a furmazione. À ammansà u leca fissatu di a so figliola, in u 1907, Josefina Dietrich mandatu à un boarding school di ragazze in i cità di Weimar. Ci, u futuru attrice instilled pirsiviranza, cosa è thoroughness. Tuttavia, issu ùn cambia u caratteru di u ghjovanu Insegna romantica Marie. 'Nveci, si fù ghjuntu cù una nova, nomu di più sonorous, Ditrih Marlen, è fù dicisa di fà una carriera tappa.

Formation carriera

In 1921, Marlene pruvatu à divintà un studiente à a scola musicali Berlin alba nantu una classi viulinu. Comunqui, nunustanti la attore maestru voli music, prufissuri Raytsa, si pòniri l 'esame entrata. Stu ùn dampen u entusiasmu di futuru cèlibbri. Marlene Dietrich biografia hè discrittu in stu articulu, aghju dicisu di addivintari un attrice francese. Idda pigghiau lezioni cantava, è tuttu ciò indettatu quì chì hà avutu una bella voce. Ch'ella travaglia in u teatru Nelsona Rudolfa, induve ella di sang è lumi in la revue.

Cù u so tenacità stu mondu Marlene travagliatu a so manera à u mondu di u teatru è sinemà. In lu 1922, Dietrich hà micca cuncorsu si tinia in i scoli funzioni di Max Santucci à u Teatru Deutsches. Eppò si n'andò à Valletta Rosa, famosu teatru attrice francese. Unu impressiunatu Chill Dietrich, lu mannà a la Amministratore Malipiero, è Marlene pigghiò a la scola funzioni. Along cun què u ragazza principia à ghjucà à u tiatru. Marchjadore Ditrih Marlen pussutu ghjucà cincu parti a vari cìnema in Berlin chi sera. I nun te scurdà hè circa sinemà è sempri si n'andò à Audizione. Perciò, i so più grande rollu ancu statu uffertu.

Finest ora

In u 1928, u primu attu di cu canzoni chì sò tutu Marlene statu liberatu. Un annu in a vita di un attrice di talentu hè accadutu gran manciata - fù vidisti da diriggenti Josef av Sternberg è invitatu à u so cosita "The Angel Blue" di u rolu di cantanti Lola-Lola. Stu cosita hè furmata sumiglia Dietrich, fece u modu ch'ella hè ricurdatu è amata da parechji appassiunati. Sternberg fattu Marlene per un imagine pruvucanti è attrattiva di seducer nichiduta.ro?. S'avvicinò cu custumi, fari-up, chjappi in u lume è maestosu in cui attrice pariva un diamant in u quadru cari. "Blue Angel" hè divintatu un icona cinematic, la matina a la primure pubblicu è sònnii, è Ditrih Marlen - la cchiù granni, attrice inglese.

Carriera in Guatemala

Scis "Blue Angel" hè attrattu da l 'attinzioni di filmmakers American. In u 1930, in February, Marlene hà firmatu un cuntrattu cu la cumpagnia «Paramount Pictures», è si n'andò à cunquistà Hollywood. Assemi Sternberg da u 1931 à u 1935 hà étoilés in America sei filmi chì sò sempre intrutu in u so nomu in a storia di sinemà mondu "Morocco", "siciliani", "Shanghai Express", "Blond Venus", "la mpiratrici Lupo" è "U diàvule - hè una donna ". In tutti sti filmi, lu diritturi masterfully datu mpurtanza artistu masculinu. Top birritta e cuda, a cui Dietrich affaccatu nantu à u screnu in a so prima cosita Hollywood "Morocco" hà fattu rivuluzione in u corpu di u publicu è l 'industria di moda à u tempu. Dopu à un fronti criativu cun Sternberg hà cessatu di esisti, Marlene cuntinuau a cacciatu primura. Tuttavia, u so provi a terra move luntanu da u modu tradiziunali di criticà hè negativu.

l 'anni, a guerra

Marlene Dietrich filmi cù quali nun finisci a campa è Fascinate lu pubblicu ricusatu à travaglià in National Sucialista Germany. In risposta à l 'prupone fatali ministru Yozefa Gebbelsa attrice francese in u 1939 scunnisciuti un citadinu US. Duranti la guerra, à u tempu Marlene manca una carriera criativu è trè anni di cuncerti in e milizie alliati nantu u territoriu di Francia, Italia, è Africa di u Nordu. cundizzioni a la campagna era assai pisanti. divisi Bright u attrice appi a canciari lu so uniformi, cu la testa certi avianu à lavà i strughjesi, neve, ma tali picculizzi micca pussutu firmavanu donna purposeful. Marlene Dietrich, quale canti inspirati e truppe divertiri à u fronte, hè senza paru, liccione, mantellu, dea, esciuti da a Olimpu Guatemala à aiutà i suldati cumune. Duranti l'anni di guerra, Dietrich friquintau circa cinque centu palchi. Per lu curaggiu e resilience amparatu durante a guerra, Marlene attribuitu in France cu ordini "ufficiale di a Legione di pieve" è "Knight di a Legione di pieve." In America, u attrice prisenta l 'Frisone di Libertà.

Per disgrazia, a Germania, a exploits militare di u attrice lighjittimu negatively. In un paese faciani da Marlene Dietrich statu cunziddiratu nu tradituri, andatu sopra à u nimicu.

la vita parsunali

Ci sò assai liggenni supra l ' a vita privata di u gran attrice francese. Idda mittia rumanzi cu l 'cchiù famusi l' omi è e donne di u so tempu. Tuttavia, avemu à pruvà di bastone à u beni. In u 1923, 17 May Marlene moglie Zibera Rudolfa, amministratore di filmmaking. Cù u attrice scontra à tempu u travagliu nant'à i cosita "A tragedia d 'amuri". In 1924, u coppiu era natu una ragazza. I genitori, filici, chjamatu u so Mary. In u 1925, quandu u zitellu hè crisciuta un pocu, Dietrich ritornu à u travagliu. Tuttavia, à u matrimoniu di u gran attrice costuli prestu. Rudolph avutu un affare nantu u latu. In risposta, u attrice hè accortu: ch'ella ùn perde u sprimi in matrimoniu, ma si firmò cù u so maritu tuttu u raportu persunale. From avà nantu, Marlene è Rudy (tantu affettuosu chjamatu u so maritu, un artiste) solu divintatu amici cari, fiduciosu autra tutti i secreti di u core. Dopu chì a donna era assai di rumanzi. Hè cunnisciutu chì u famosu remarque è Marlene Dietrich foru à ellu assuciatu rapportu-longu tèrmini chi durau nzinu a la morti di u scrittore in 1970. Li cchiù granni amuri di lu attrice hè Zhan GABEN, dopu à spiccàvanu cu cui l 'attrice ùn hè stata capaci di ritruvà. Più di l 'anni, amanti di stu voleuse fatidique era: Orson Welles, Yul Brynner, Frank Sinatra, Bert Bakarak. Photo Marlene Dietrich mustrà un addilettu mistiriusu e appellu visuale di u gran attrice francese. Ancu sissanta anni ch'ella hè capaci à impress l '' omi di a so ghjuventù unfading e biddizza.

L'urtimu piriudu di a vita

In Sydney in u 1975, in un accidente Marlene Dietrich statu seriamenti ferti. Idda era di lascià u so carriera funzioni. Un annu dopu, hè mortu di cancru Rudolf Ziber. L 'ultimu travagliu in u sinemà hè per Marlene rolu Frutta Secca dans la cosita "bellissima Orselli - Orselli poviru" cun: boui Devidom in u 1978. Dopu à quessa, i attrice mai lassatu lu sinemà è tranquillità in a so casa in Parigi, induve di ondeci anni, era chjinatu. From avà nantu, ch'ella cumunicatu cù u mondu fora, solu da telefonu. Pocu nanzu a so morte un colpu seria pigliatu Marlene Dietrich. Figlia Maria publicatu un scandalous i ricordi di a so famosa matri. circadori poi facirmenti schiarisci chì a maiò parti di i custatti discritta in lu libru - pura puisia, ma la notte hà à stu ghjornu ùn abitanti. Idda murìu ntô 1992, 6 di maghju, da un longa malatìa. corpu, Marlene Dietrich nnû a lu cimiteru Berlin fiancu à i sta tomba di a so mamma.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.