Food e bevandeBevande

Vinu Abé: tecnulugia avanzata è tradizioni millinaria

un tali rilighjosi, comu lu vinu, hè ciuritura pocu in Abkhazia. Hè ancu cunsideratu chì i vini di Abé pruduttu prima di a nostra epica. san abili di vinu cucina trasmessi da una generazioni à un altru, si pò ghjudicatu esse chjamatu u seculu. Parechje varietà di uva, sò crisciutu solu quì, in lochi cù un clima pesciu favurevuli. vinu Abé in ogni cuntrata di u paese hè sfarente di u vinu in u altru pruvinci. variità r'individdualitati duvutu a lu fattu ca na vota chistu signìfica in i punti di campagna stati mmiscatu cu varietà lucale, cume "auasarhua", "Kacic" etc. Finalmenti hè cum'è i vini, chì sò mai più chè prudutti, ancu s'è ùn sò nomi beni-cunnisciutu è cumuni, com'è "Chkhaveri", "Isabella", "Aligoté". Ghjudicherà u anticu vignaghjoli in Abkhazia permette a multiplicità di scavi. In lu corsu di a so robba culuri in cui lu vinu hè bassa per una più seanza. Usavanu circa 8000 anni fa. Vergogna à una tradizione di fà vinu sò sempre vivu, ma in un modu di sòlitu usati in la casa.

A picca paroli circa la tecnoluggìa

vinu Abé hè avà a pruduzzioni di massa sò fatti u ticnoluggìa dâ Ultimi. L'uva, sicondu i variità, andava da uttobre à dicembre. Next racolta di racina nta è lasciò in u biitoghju di lignu, di 3-4 jorna a budditura. Allora vin u cuntenutu senza additivi in tamburi o amphora ceramica, per chì seguitanu suttascrittu. Vini Abé ghjucà un rolu impurtante in diversi festival. Per esempiu, in u New Year (festighjeghja, secondu à i vechji calendariu Christian da ghjennaghju di u 13 à 14) da a sera di ghjennaghju di u 13e stampa fora un amphora di vinu, sirvutu ospiti diliziosu è esse sicuru, si tagghiau la crapa. A diversità di i variità di vinu in Abkhazia mena.

Ogni regione di u paese vanta a so varietà. U vinu più favuritu da pruvinci Lykhny, Garp è Achandara. vinu Abé vi pò cumprà partutu in u mondu - hè cusì bè cunnisciutu è pupulare. Unu di l 'fabbrichi zitu a pruduzzione industriale di vinu hè Sukhumi cantina. In u 1999 hè statu rinuvatu è dutatu di l 'ultimu usate. Avà un annu si produci circa 2.5 milioni di buttigghi. Vini Abé tace rigulari cima volti in mostri di livellu Russian è internaziunale. Très cumminazzioni di prezzu è a qualità aiuta li di stà à u mondu. Lu vinu si pò accattatu di un tavulinu, è in u prisente - per esempiu, à cumprà una buttiglia maraviglia in la scatula donu di àrburu mela.

A discrizzione di certi di i vini di Abé

• «Lykhny" - russu vinu semi-duci. Prudutte da racina of "Isabella" in 1962, (una, crepe 9-11 livelli.);

• «Radeda" - russu naturale di vinu asciuttu hè pruduttu da racina "Isabelle" (la furtizza hà 10-12 gradi);

• «Escher" - naturale vinu russu semi-asciutta. Si hè fatta da a variità "Isabella" è altre varietà rosse (a furtezza di 9-11 scaleddi ');

• «Bouquet di Abkhazia" - rosso, dessert, da una scelta di "Isabella" (una furtezza di 16 gradi). Available dipoi 1929. Tutti i vini Abkhazia unisci gustu particulari, fresca e spanni luci.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.