FurmazzioniStoria

AFFRANCHISSEMENT "aurora" - messageru di a rivoluzioni

Di u pòpulu Soviet u cruiser "aurora" hè un tipu di simbulu. Dopu tuttu, stu ligginnariu bastimentu so piscine ushered in una nova epica. Per quessa, hè à spessu chjamatu un ànghjulu di a Rivuluzione di uttùviru.

Ma l 'cruiser "aurora", in più di sti aggettivu high-sounding, è hà una certa la storia. In la fini di lu diciannovesimu seculu, u Navy Russian fù replenished tuttu lu tempu. Parlà classìfica di u tempu, sta brutta ligginnariu appartene à una bronepalubnyh subclass. Avemu u chjinò in maghju di u 1897, è u so postu a nascita hè St. Petersburg. AFFRANCHISSEMENT "aurora" fù custruitu sei anni dop'à sparannu addivintau na parti di la Punta San Francisco.

unicitati Special di a so qualità cummattimenti, sta barca, ùn sò fora. U so rate of prugressu hè solu dicinnovi nodi à bordu eranu ottu maiò hunting sei-parmu.

Perciò, a so vucazione ntentu - cunnucennu reconnaissance è distruzzioni di li navi nimicu è ARENA di u cruiser "aurora" corresponded bè. In più, ci hè impurtente di u tempu spustamentu - circa setti milla tonni, è, dunque, bona seakeeping e autonumìa. Quandu n'avemu accusati, u bastimentu charbon ùn pudia vene à u bunkering riva da a Vladivostok, a Port Arthur, è daretu.

AFFRANCHISSEMENT "aurora" hè stata fatta per u Pacificu, à chì u cunflittu culinaria cu Giappuni. Digià ci eranu parechje nave, quandu u corazzata ligginnariu pigliò un corsu in u stremu urienti.

Dopu à un mese, in l 'acqui mediterranea di u bastimentu raghjunghje u Munniali uni pochi destroyers è Cummirciali, ma a so destinazione, hè tardi. In lu portu di Djibouti cumannanti squatrone dettu chì u Japanese avianu digià attaccatu u Fleet Pacificu. cuminciò la guerra. Vila su era periculosu cum'è Port Arthur hè pruibitu, e la riunioni cu i putenti nimicu hè assai risicatu. In fine, u cummandu urdinò à andà à u portu di Vladivostok.

Dopu à a guerra, i cruiser "aurora" fù à mudernizà. Pigliò nantu à bordu una hunting minera è hunting anti-aviò.

In la guerra civili ùn hè privitti la cruiser "aurora". Parechje di nuatri avemu vistu u solu nantu à a foto. AFFRANCHISSEMENT "aurora" per u nostru gran-grandfathers è grandfathers hè un simbulu di a rivoluzioni, perchè era a so piscine era lu signali a aa lu Palace inguernu.

Mancanza di benzina hà purtatu à una riduzzione à la flotta Balticu a taglia "di u Munniali realità," a la dispusizioni di u quali hè solu un pocu unità militare. A nave ligginnariu statu messi in riserva, è in 1918, hè statu abulita incù parti di i so arnesi à stallà quelli nant'à u Cannoniere, oltri flotillas fiume, e lavu.

In u 1922, l ' "aurora" - u solu bastimentu lassatu da lu Navy Imperial, hè statu decisu di stallà è aduprà a furmazione. U bastimentu era riparatu da stallà nantu à u hunting anti-apparechju, hunting macchina. Deci anni cruiser pigliò u bordu di i studienti di e pratiche. Però, l 'anni, aghju fattu u so mistieru. E doppu n'àutru rimessa à novu, divinni chjaru chì u cruiser vultò in una WATERCRAFT self-propelled.

Duranti lu Great cruiser ligginnariu Refrains fù indulgence in Oranienbaum. È oghje ch'ellu hè u terrapieno Ceka in St. Petersburg e pigghia u bordu di a vostra visita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.