FurmazzioniStoria

A storia di a flotta Russian. Petra Velikogo Fleet

Russia - statu cuntinentali, ma la durata di u so cunfini, staia l 'a superficia' acqua è 2/3 di a so lunghezza tutali. Ancient Russian pussutu marchjà nantu à u mari è rinisceru a luttari in mare, ma i veri tradizione navali di u nostru paese ci sò circa 300 anni.

Ancora, basendusi nant'à circa un particulare di ballò o di data, da chi nasci di la storia di la flotta Russian. Una cosa hè chjara a tutti - si hè accadutu in u periodu di Petra Velikogo.

A prima spirimenti

Aduprà u mammals a terra move li forzi armati in a casa di campagna, induve i fiumi erani i principali Routes cumunicazione, u Russian accuminzau un longu tempu fa. Eus a strada ligginnariu "da li Vichinghi di li Greci" turnari seculi. About la campagna "lodev" Prince Oleg di puemi cchiù Custantinopuli, cumpostu.

Wars alessandro Nevskogo cù i Svedesi è i regni cruciati tedesco eranu unu di i principali ugettivi di equipping cità Russian vicinu à la bocca di u fiume, à esse in gradu di libarà a navigazioni à u mari Balticu.

In u sud, la lotta di u Mari Neru cù u tatari è turchi eranu i Zaporozhye è Don Cusacchi. U so ligginnariu "Goéland" in 1350 attaccatu successu è cunquistata Ochakov.

A prima Guerra Russian "Eagle" statu custruitu in 1668 nant'à u fiume Oka in i paesi di Dedinovo da ordine di u imperatore Alexei Mikhailovich. Ma u so veru a nascita di marina Russian hè obligatu di sognu è a vulintà di u so figliolu - Petru lu Granni.

sognu Home

At prima u ghjovanu Re sulu li piacia a vela nant'à una piccula barca, chì fù trovu in un granaghju in i paesi di Izmailovo. Stu barca, 6-metre stata offerta da u so babbu, hè avà stà in u Museu Naval di San Pietruburgu.

U futuru mpiraturi dettu dopu chì da e nasci lu Russian Imperial marina, è lu chiamavanu "Arcimissiavu di u Fleet Russian". Petru si mantene si da doppu lu patruni di stabilimentu inglese, perchè i so shipbuilders maestru in Mosca ùn hè.

Quandu lu futuru mpiraturi in 17 anni, hè divintatu un veru capu, cuminciò a chiamari cambiatu chì Russia ùn pò sviluppà senza i ligami ecunomicu, scentificu è culturale cun l 'Europa, e la megghiu i mezi di cumunicazioni sò marina.

persona minacci e curiosu, Petru circava à acquistà cunniscenze è e cumpetenze in lochi sfarenti. U so più grande passioni era lu tiurìa e pratiche di nnû travagghiu, ca faciva da l 'olandese, tedesca e lingue English. Pisò delved in i principii di cartography, aghju amparatu à utilizà i dispusitivi navigazione.

A prima aptitude cuminciò à invistiscia in a creazione di "m'ete fluttiglia" lavu Pleshcheyevo in Pereslavl vicinu à Cadice. In ghjugnu di u 1689 ci à u shipyards stati scritti B bot "furtuna", 2 picculu frigates è un Aneta.

Uscita di l 'oceanu

Enorme giganti terra, chì era sestu di massa tarra l'Earth, Russia tardu XVII-seculu menu cà in altri paesi pussutu puderà esse una putenza maritimu. A storia di a flotta Russian - hè dinù una storia di a lutta per un accessu à oceani l'munnu. Ci era duie manere fora di u spaziu, mare - dui "goulet": lu Golfu di Finlandia, e mari Balticu, unni allughjatu un forti Sweden, è à traversu u Mari Neru, à traversu lu strittu Straits di u Neru, chì hè sottu u cuntrollu di l 'Imperu Uttumanu.

Lu primu tintativu di firmavanu i incursioni di Crimean Tatar e Turks u cunfini miridiunali, è à pona i fundamenti per un avvene avanzà à u Mari Neru era fattu da Petru in 1695. Furtizza di Azov, situatu in a bocca di i Don, hà withstood attacchi da spidizzioni militari russa, e di l 'assediu sistimàticu nun era forti, abbasta, micca abbastanza soldi, si tagghiau lu incù di libbra di lu Cavalieri, entouré, acqua. Per quessa, à appruntà u prossimu campagna, fù decisu di fà una flotta.

marina Azov

Peter cù energia esigenza principia a custruzzione di e nave. Più cà 25.000 agricultori sò state cumanda à u travagliu in u shipyards in u Transfiguration è u fiume, Voronezh. Sicondu à i analise purtatu da u strangeru, sottu à u custòdia di lingue straniere stati fabricated 23 navi rem (travagghiu duru), 2 grande Barca (unu di li - 36-cannone "Apostol Potr"), più di 1300 picculu navi - chiatte, plows e lu comu. d. Era lu primu tintativu di crià ciò chì si chjama un "alta Russian Navy Imperial." Iddu nzerita cumpiì u so compitu di offra truppe à i muri di a furtezza è inturniatu da u mpidennu di Azov cu 'acqua. Dopu à un sei-settimana assediu di 19 di giugnettu, 1696 a guarnigione teniamu tantu.

"À mè Lutche a cummattiri lu mari ..."

Sta campagna mustrò a impurtanza di u azioni di forzi di terra e mari. Era una rifarenza à a decisione di u Boyar Duma u più custruzzioni di navi. "Ships hannu!" - lu dicretu riali u Natural di fondi di u nove navi fu appruvata 20 di uttùviru, 1696. Dapoi chì a data, di la storia di la flotta Russian, è ùn esci da u so #villavaler.

gran imbasciata

A guerra di accessu à sudu di l 'catturaru oceanu di Azov hè ghjustu iniziatu, è Petru si n'andò à l' Europa di circà un sustegnu contru à a Turchia, è u so alliati. U rè usatu a so visita diplomaticu ponni unu è una meza annata à valurizà i so sapè fà in nnû travagghiu è l 'affari militari.

Sutta lu nomu Petra Mihaylova, travaglia in u shipyards di i Paesi Bassi. Iddu fatti sperienza incù dicini di MARTINI Russian. In i trè mesi dapoi a so participazione fù custruitu Frégate "Petru è Paul", chì si n'andò dopu à Java sutta la bannera di l 'East India Company.

In Inghilterra, u rè hè dinù u travagliu in u shipyards è attelli miccanicu. English King spicificamenti di Peter fa manovre navali. Vidennu azioni concerted 12 è u tempurale navi, Petru si impauriti è dice chì ci vulia à esse un Admiral inglese, cà lu Zar Russian. Da ddu mumentu u sonnu à hannu na putenti Russian Imperial marina hà da cunfurtà in ellu cumpritamenti.

ghjovanu Russia

los Marine sviluppa. In 1700, Petr Veliky stabilisci u nome ensign di i battelli di tarra russa. Hè statu chjamatu dopu à a prima Order Russian - St Andreya Pervozvannogo. 300 anni di la flotta Russian, è guasi tutte e di ddu tempu cuprì Domu Russian oblique francese croce turchinu di bannera di St. Andrew.

Un annu dopu, in Moscow a prima scola navali - la scola di scienzi matimàticu e navigational. Stabbilutu lu Navy urdinatu a cumannari lu novu ramu. Cartula Naval letta intrutu ss navali.

Ma più ntî - i Saline, u cumandante di i navale - la nova nave sò esse custruitu ci.

piani di Petru I di più cunquisti porti di u Mari Neru è i basi ci shipyards défendu un avversi di più ostaculu à u Nordu. Denmark è Sweden si n'andò à a guerra più isuli liticò, è à Petru a so raghjunghje u cantu Danese, cù u scopu di entra in u ", finestra, a l 'Europa" - accessu à u mari Balticu.

Battle Gangut

Sweden purtatu da un ghjovanu è cocky Rè Carulu XII hè u principale forza militari di ddu tempu. Inexperienced Russian Imperial Navy svegliu ordeal. In l 'istati di lu 1714 la flotta Russian barche rem, guidatu da ammiragghiu Fedorom Apraksinym ncuntrau cu li putenti li navi navigazione Svedese a Cape Hanko. Yielding à l 'artiglieria nimicu, l' ammiragghiu ùn hà curagiu à dilli esercitu, è hà dettu chì a Peter situazioni.

Lu Re fici un fainéant: urdinatu a arrangé un din di navi di trasportu nantu a terra ferma, è a mostra la ntinzioni di cascà nantu i terra à i Canciu di la flotta nimicu. À impidiscia issa, i Svedesi flotta di sparte, di mandà un distaccu di 10 navi bypassing penisula à u locu Perevoloka. A stu tempu lu mari era stabilitu calmu cumpleta, chi spugliata i Svedesi la pussibilità d 'ogni manuvra. navi massiccia val arco stagnant à u fronte, di battaglia, è i battelli di a flotta Russian - navi rem viloci - erupted longu à a costa, è attaccò un gruppu di 10 navi, intrappulata in u golfu. Baia amirale "Elephant" statu pigliatu in u bordu di a nave, Petru fù pirsuna ingaghjati in un attaccu mêlée, attirannu marinari par esempiu.

Russian vittoria navali hè cumpleta. Circa una duzina di i navi si pigghiaru, di più cà un migghiaru i Svedesi cunquistata è di più cà 350 - foru ammazzati. Senza perda un sìngulu nave, Russian persu 120 omi tombi è 350 - ferti.

First Victoria Sea - i Gangut è, dopu, à Grengam è tarra vittoria Poltava - tutte e chistu fu lu cchiù mpurtanti di l 'firmavanu di u Trattatu di Nystad Sweden (1721), sutta cui Russia accuminciò a giustizia in lu mari Balticu. U scopu - Accessu à i porti di European West - hà statu truvatu.

Legacy Petra Velikogo

A basi di a creazione di u Fleet Balticu fù fundata da Petru ancu deci anni prima di la battagghia Gangutskaya quandu riclamò da a bocca di i Svedesi Neva fu funnata St. Petersburg, la nova capitali di l 'Imperu Rumanu Russian. Rilazione cù i basi militari situé à proximité - Kronstadt - addivintaru l porte chjusu à nimici è aperta per fruttificà.

Per un quartu seculu, Russia, pigliò u stradellu chì pigliò parechji seculi, i putenzi marittimi, mener, - a strada da a piccula navi di navigazione custiera a robba grande capacità di sapianu spaziu mundiale. Drapeau di a tarra, Russian fù cunnisciutu è rispittati in tuttu u Andà di a terra.

Storia di vittori e scunfitti

riformi di Petru è u so zitellu favourite - a prima nave Russian - aspittava un destinu difficiule. Micca tutti i magistrati chì seguitanu di a casa di sparte u idee di Petra Velikogo, o avianu a so forza di caratteru.

Più di u dopu 300 anni di la flotta Russian avutu un casu a triunfari gran vittori volte Ushakov è Nakhimov è soffre siveri i disguasti in Sevastopol è Tsushima. Dopu à l 'abbinutu Acquanera Russia era spugliata di u statutu di a putenza mari. Duranti lu Rinascimentu, dopu à u crollu cumpleta lu sapi la storia di la tarra russa è lu passatu parechji seculi, è i tempi muderni.

Oghje la flotta hè avè a forza dopu à un ristagnu divastatori, è ghjè impurtante a arricurdari ca lu tuttu principia cù energia è vuluntà di Petru I, chì hà cridutu in i grandezza maritimu di u so paese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.