Arte e spettacoliArte

Nicholas Polissky - patri di l 'arti tarra Russian

Polissky Nikolay Vladimirovich ( "Uncle Kolya") - u babbu, creazione di l 'arti tarra russa, chì, disse, "ghjuntu fora di l' snowmen u pedi." Natu in 1957, si lauriau da l 'Accademia Mukhina, hè u solu parti di Muscovites in u gruppu arte Léningrad "Mitka" è tranquillamenti impastughjata in pittura, paysage, traditionnel, finu à u 2000. Ma à u principiu di u novu millenniu e era lu assai ballò - la nascita di l 'arti tarra Russian nant'à un simple vicinu à u paesi di Nikola-slothful regione Kaluga.

Snowmen

Hè tuttu si messe cù un vagabondu. Polissky prima prughjettu maiò nantu à tutta a 'esercitu di vignaghjoli search palisata u putenziale di un sèmplice paisaghju Russian. Abbandunati nuddu bisognu di u spaziu trasfurmatu - avà tratta da parechji snowmen davanti à un passante viotu, dilimitatu a apertura di una nova epica di l 'arti munumintali Russian. I paisani eranu cuntenti, snowballs vultulata filici e snobs capitali indettu: Snowmen - swansong Polissky. Ma era esattamente u cuntrariu.

Fenu, di paglia

Soon cumuli so cuncettu - un SUPRABRANCHIAL di forma architetturale storica è li rende in lu so paesi da materiali meat.
A fenu in u paese abbastanza. Ma fà ellu, da definizione, si pila solu. Ma un café! Stu Torre di Babel. tecnulugia unanimité fenu hà pruvucatu custruite chì oculistica si pò esse à a forma di una rampa-ziggurat. prima ci alcoholics lucale cù pavimenti, allura tuttu u restu - in la custruzioni di la turri i paìsi fu accupata. Stu marcatu u principiu di una nova tendenza di u autore - la custruzioni di accumpagnari di materiali micca menu anticu. Ci sò idea di più di a torra in Russia - ma idda vitti u strangeru, e luntanu noi vai - Polissky è i so scrivanu da a campagna sò divintatu participanti attivu in mostri internaziunale di arte oghjinchi. I paisani di a Rumenia Russian per a prima volta si tramutò in altrò.

ricanuscimentu

Dapoi u 2002, l 'arti uggetti Polissky accuminzau a si nantu à a terra. In ogni artista a cità, o casa di prima è nanzu aghju vulsutu sapè ciò chì matiriali sò tìpicu di la zona. So u so oggettu diventa cosa nova, è à u listessu tempu pràticu u mondu sanu com'è un intigrata in u paisaghju urbanu o naturale. Cusì, in lu rughjonu di vinu di Francia, ci hè massiccia culonna di a vigna, era stabilitu, a porta di arman - in Perm, un tipu di nidu l'œuf cubbi di nudeddi di salice - in la zona industriale di Mosca.

doppia-guidatu

U prugrammu cumprenni l 'usu di accumpagnari, ci hè u più degnu prughjettu poli, Totem "filo di l' Imperu", u tuttu stallati in u listessu locu, in u paisolu di Nikola-slothful. più vulture cà Anna - arquantu acellu inalpellatu nantu azzioni fruste ironicu chi dui-guidatu. Parti di l 'oggettu stata inclusa in la permanenti Museum Erarta in St. Petersburg.

Per Stamp duty artistu caratteru cunvertitu - u prughjettu "The слушают:" hè spartu in lu listessu locu in lu Carnival in u 2008.

Archstoyanie

In 2006, Nicholas addivintau lu fundatore Polissky festa "Archstoyanie", chi pigghia postu volte un annu nantu à i spondi di u fiume, Ugra. funnaturi Festival sustennu ca lu ballu di u festivale di vene incù u situ di u standing, storico, in u fiume, Ugra, induve u nomu. È u elementu "architettu" pò èssiri nterpritata in versi: comu "architittura", "archetipu", "anticu". All di sti Bresciano ci hè un locu à l 'festa. Maiò parti di l 'uggetti sò festa interattivi - si pò acchianari, cuddà, ancu satari. Tra l 'attrazioni lucale ùn ci hè più trinquete l'Europa in lu 50 metri in larghizza. apertu Recently hè una parte di u prughjettu - Letteratura Archstoyanie induve u travagliu è cummedia, educative, stazione. Land arte accuminciau a farisi pupularità in Russia ringrazià à sta festa. Ogni annu, nsemi cu autura in Archstoyanie participeghja Nikolay Polissky sè stessu. Sò opere attrattu attente u mondu sanu di i participanti è i visitori di u Festiventu.

Park di Nikola-ozziu

Ci, in una Parcu chi hè ghjuntu cum'è un risultatu di festival attornu Nikola-stupor hè tene un pocu di più ghjente Polissky. "Mind Universal", una calata di culunnati duppiu sprupurziunata di lignu e mitallu, mener, à una Megamind di lignu, stilizata anticu architittura tempiu. "Silpo", chi si svilupparu nant'à i ruini di un negozio abbandunati, prupone dinù cum'è un tempiu di riliggiuni scunnisciutu. Quandu costruzzioni Nikola-Lenivets Nicholas Polissky, l 'artista prova a pensu cum'è un architettu e luna urbanu. Si hà u so propriu picca similàri ùn hè micca u Eiffel, ùn la turri Ostankino TV ( "Mediabashnya"), l 'Georges Pompidou Center ( "Beaubourg"), l' faro nantu a riva di u fiume, nantu à u situ di u prima snowmen è turri di fenu. L'artistu trasforma lu ruvine è Mudellu in l 'òpiri grande-scala di l' arti. U so ogetti ùn durà longu - i centri di cuntaminazione hè comu mpurtanti di l 'auturi, comu hè l' energia di a creazione. È un pocu di u travagliu, è tutte e creatu à offre à un focu, serate.

novu arte

Land Art cum'è una tendenza à arti fubbi pocu pocu tempu, ma assai sperti predict un gran futuru. Stu ùn hè micca cum'è una forma di scultura, o, architettura, l 'arti d' embiu vivant, u scopu di u quali - à cambià u parè di mudernu omu urbanu. Nicholas Polissky risista successu cu stu pruggettu, e l 'esercitu di fate ogni annu avà in u so paesi. L'artistu spessu travaglia in seria, o di creà Bresciano di travagghi sù (più à spessu ripetutu à i so opari snowmen, turri, e porte), è à tutti spargi più di 'stu munnu, tantu ca di più è di più persone mpara avvinta è imbued cù u spiritu di u so travagliu. Polissky - micca appena una di l 'artisti cchiù famusi di Russia, ma dinò unu di capi briganti cchiù famusi di lu munnu di l' arti tarra.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.