FurmazzioniStoria

A la morti di u cruiser "Varyag" (prestu). Date, a storia, postu di a morte

U cruiser "Varyag" fù custruitu in u 1899. U bastimentu era parti di la flotta Pacificu. On a vigilia di a Guerra Russu-Japanese "Varyag" I si n'andò à u portu di Korean neutrali di Inch'on (mudernu Incheon). Quì ci hè à la dispusizioni di l'ambasciata Russian. Era l 'gunboat "Korean" seconda tali vasu.

On a vigilia di a battaglia

U vigilia di u novu 1904 Captain Vsevolod Rudnev ch'ellu ricevutu un messaghju sicretu scritte. Hè statu dettu chi lu mpiraturi Korean amparatu circa lu muvimentu di i dece battelli Japanese versu Chemulpo (l 'a morte di u cruiser "Varyag" mannu a unu tempu in u golfu di u portu). Tantu luntanu, ùn ci hè micca a guerra, ma tutti i paesi sò attivamenti s'appronta per lu. In Russia, lu Japanese cotti condescendingly, per via di ciò chì l 'esercitu e marina era in una situazione difficiule, quandu u cunflittu scuppiò in Seria.

marina Japanese urdinatu da Admiral Sotokiti Uriu. Sò battelli ghjunghjenu à i costi di Korea cummogghia lu sbarcu. U fluttiglia hè a firmari la "Varyag", si dicisi à esce di u golfu è a intervenenu in u trasferimentu di l'esercitu tarra. 27 di ghjennaghju (Old Style), la navi nimicu apparsu in l 'acqui custeri. Era lu primu ghjornu di la guerra, Russian-Japanese.

A situazione in u portu di Inch'on cumplessu duvutu a lu fattu ca ci era robba di altri paesi: u UK, France, Italy è i Stati Uniti d'America. On a matina di u 27 di ghjennaghju, u ammiragghiu Japanese Uriu mandò u so raprisintanti à un missaghju ch'ellu andava à attaccà i navi Russian. In sta volta, l 'i navi neutrali stati dumandatu à lascià a strada fin'à 16 ore cusì ch'elli ùn venghi u focu. Eurupei dichjarata Captain Rudnev circa endurance Japanese. Divinni chjaru chì a battaglia hè sbaddi, nunustanti lu chiaru ratio di drittu ntirnazziunali (la dramma statu ghjucatu fora in un portu di paese a terza).

L'accostu di a flotta Japanese

By mane digià cumpletata lu sbarcu di tri mila e truppe tarra. Avà li navi trasportu sò andatu da u spaziu di lotta è militare, li navi pussutu principià u manghjà pè u perdona attaccu. U portu hè u focu si vede nantu à u sbarcu di l'Japanese. U nimicu apposta psychologically pressured Domu Russian. A la morti eroicu di u cruiser "Varyag" Ammustrau ca tutti sti provi eranu cunnannatu a fallimentu. marinari è ufficiali Russian stati preparatu per nunda, puru siddu avìanu a aspittari umilianti l 'attaccu nimicu e coddu, fighjulà u funziunamentu di sbarcu.

Intantu, u cumannanti di la navi straneri stati mandati una prutesta scritte à u Japanese. Sta carta, ùn piglià effettu. No 'altri passi, sò i furesteri ùn ghjocanu. Si ritirò e so nave in u portu è ùn stessi ùn manifestazione durante cumbattimentu. cruiser Russian è i gunboat stati bluccati in u golfu. Esce in u mare, aperta, ch'elli ùn pudia, perchè a strada hè chjusu flotta Japanese di dece battelli. A chì seguitanu a morte di u cruiser "Varyag" accadutu largamente a causa di paralisi, è cumanda inept di funziunamentu di a Port Arthur. capi Navy but irresponsibly. Ch'elli ùn pruvà à impedì un Tinimuci, puru siddu raporti di toltu flotta Japanese ghjuntu per u mese passatu.

"Varyag" Foglie Chemulpo

Captain Vsevolod Rudnev, capiscia chì a aspittà per aiutu da u stranieri o i so supiriura privu, dicisi a rumpiri fora di u golfu è piglià lu cummattimentu. No quistione di di capitulation micca pussutu andà faciuli. À 10 ore, u cummandante hà ghjuntu à u cruiser è dittu lu carrabbineri circa a so decisione. U parè generale hè unanimità - à pruvà a rumpiri pi menzu, e si lu tintativu ùn viaghji quessa, tandu ncima a nave.

medici accuminzau a priparari u prima à luttà. Medici, staff et paramedics dutatu stazione vestitzioni. Di u dopu uni pochi di ghjorni, si sò scurdati ciò chì un sognu - ch'elli avianu troppu travagliu. At 11:00 Rudnev fattu un discursu ghjustu nanzu u friscalette, a squadra. Marinara suppurtatu l'centu voce: "Viva!". No unu bogey a morte di u cruiser "Varyag", nimu vulia a rinunziari, e so mani calata in anticipu. Similar hè u risposta à "Corea". Ancu lu cuocu, chì era un travagliadori civili ricusatu di lascià u battellu è asconde in u Consulat. Quandu l ' "Varyag" fù, lassannu lu portu, equipagi straniera val nantu à i decks di e so nave. So i francesi, i Taliani è i British pagatu u tributu à u curaghju di u ghjallu, chì era in fronte di una battaglia unequal. In risposta à l ' "Varyag" sunatu a Cunfraterna di naziunale di u paesi.

U prezzu di e forze

Cosa squatrone hè di qualità anziane Bisognu a cruiser "Varyag"? A storia di a cuntaminazione di u battellu pò mai succede, cummattiri lu in altre cundizione di guerri. Ogni navi Japanese era ind'a so capacità. A foras hè l ' "Asama" - unu di i migliori incrociatori machini u mondu sanu. "Varyag" hè u embodiment di l 'idea di nu lunar forti e high-vilucitati. U so benefiziu maiò in lu cummattimentu era sveltu, Battagghia, è un pocu, ma un corpu forti a lu nimicu.

Tutti sti boni qualità di "Varyag" pussutu megliu capisce u mari altu, unni iddu avissi stanza di manuvra. Ma u so locu, è, dopu, u locu di a morte di u cruiser "Varyag" hè in una green ristritti, piena di Shoals è scogli. In tale cundizione, a nave ùn pudia esse caricati è mittarà effittivamenti lu nimicu. A causa di u corsu, strada, u cruiser avutu à andà nant'à u flying da u Japanese. Per quessa, u risultatu di a battaglia hè truvatu solu da u prezzu di l'armi. In una duzina di i navi eranu assai di più chè u cruiser cun gunboat.

Soprattuttu situazioni hopeless diventa per via di a prisenza "Asama". L'armi tesi di u incrociatori eranu praticamente avìanu punti, perchè piattu daretu armatura turret matinu. Di paraguni: in u bastimentu artiglieria Russian hè aperta è u ponte. In più, a metà di u hunting "Korean" era simpricimenti abbuccari. Duranti lu cummattimentu si giniralmenti disarmu.

U principiu di a battaglia

navi Japanese predetermined locu di a morte di u cruiser "Varyag", si tense circa deci km a nord di l 'Chemulpo Korean. Quandu l 'squatrone scontra, ti seguita da un signali dumandonu circa cunsegna. "Varyag" fiertà dissi nenti a sta pruposta. U primu grande cù l ' "Asama" hè stata fatta circa 12 ore. Ci hè stata fatta à u tempu quandu i battelli era in una distanza di circa 8 chilometri luntanu.

Ognunu sapia chi u sbaddi a morte di u cruiser "Varyag". Lotta, pirò, lu statu aduttatu. Dui minuti dopu à u primu grande di u Japanese accuminzau zeroing nant'à u latu drittu di u "Varyag". Hè diretta da Kuzma Khvatkov - gunnery Senior. Prima di la battagghia era in lu spitali feci dopu chirurgia. Locu circa la lotta perdona, gunnery riclamatu purtata è appena ghjuntu in u bordu di "Varyag". Khvatkov cun Issa curaggiu raru cuntinuau sterpa tutta la battagghia, ancu dopu à tutti i so 'Aide foru ammazzati è feriti.

A prima projectile schjaccià Japanese distruttu ponte nasali supranu e ruttu shrouds cra. A causa di chistu, lu focu, principia in la stanza cuadru. Seguita da una scòppiu chì tombu un navigatori preparazione Alekseya Niroda è signalman Gabriel Mironov. DISPARUSSE u focu, divinni la testa di Timothy Shlikov - boatswain & passu è dicisivu.

U focu in u bordu

Colonne di fumu neru era u primu segnu chì contrassignatu l 'a morte di u cruiser "Varyag". Data January 27, 1905 hè u ghjornu di l 'curaggiu è pirsiviranza di u equipaggiu Russian. Fire parmette u Japanese à aghjustà a passari lu focu, u nimicu. Gun "Varyag" tselili soprattuttu in u "Asama". U focu hè pruettuli armatura-penetrante, chì parlà di ferrara armatura matinu e avirrissimu dintra lu bastimentu. Pirciò, lu dannaggiu causatu da u Japanese, ùn hè tantu chiaru, cum'è u focu in u cruiser Russian.

U cruiser "Asama" purtatu u focu diversionary. Iddu distract l 'attinzioni di lu hunting "Varyag", accussì l' àutri navi di la flotta Japanese pussutu cun impunità a sparà u nimicu. Cunchiglia sò sempri schjaccià u testu. So, falsi toltu da a morti di u cruiser "Varyag". Photos of lu equipaggiu eroicu è u so pede hè appena schjaccià tutti i giurnali munnu.

Ma in u dopu meziornu in u January 27 marinari è guardii eranu decisi micca sin'à l 'avvene. Dopu à un altru corpu ncapu Cromatura ponte. U focu, addivintau assai periculosa, picchì ddà vicinu ci hè un sistemu dannu signa, oltri Elevators. Ciammi pruvatu à extinguish putenti jet d 'acqua tenute da i ga. Ntantu l 'Marlon debout da u hunting aperta cascò mortu per via di u vortici sangu di splinters, hà risuscitatu cunchiglia nimicu.

Medici travagliatu cuntìnua è ind'u. Feed ferita cresce. People chì hanu ricevutu gravi danni, appi la forza di a arrivare a lu spitali te. Pocu ferita ùn pagà attente à i danni è stete in lu so posti. Stu eroicu è esigenza fu la morti di lu cruiser "Varyag". E gunboat, è u bastimentu principale hè accadutu à esse sottu pisanti focu nimicu, a Revel in a so supranenza numericu.

manuvra

Quandu l ' "Varyag" ellu stessu distanced da Chemulpo ottu km a sud, u cummandante hà decisu di fà a dritta à a nesciri fora di u focu, è entre in battaglia canon à l' autru latu. U bastimentu cuminciau a manuvra, è à stu mumentu, lu bastimentu colpu dui grandi cunchiglia. A la morti eroicu di u cruiser "Varyag" hè diventatu ancu vicinu. A causa di u vasu scòppiu persu cunducendu. Parte di u débris cascò drittu à a Coussinets, induve in aghjunta à u capitanu era qualchi guardii e musicisti. tammuru murìu e sede bugler, tanti stati ferti, ma nuddu vosi jiri a lu spitali è lascià Rudnev.

Duvuta a perdita di swearing fu urdinatu di jiri a ligna manuali. Nuddu vosi nimicu era facili datu la morti di u cruiser "Varyag". a guerra Russian-Japanese avia appena cuminciatu è era sempre nanzu di parechji tali battagghi, quandu i navi Russian trovu stessi Marital. U so equipagi dopu à u ghjallu "Varyag" mustrò miraculi di curaghju e devozione a turnu.

AFFRANCHISSEMENT slumped à la flotta nimicu à una distanza di cincu km. u focu Japanese cuncintratu. Era in stu tempu, "Varyag" era lu gravi più siveri, è funestu. Large-calibre projectile creata u tintu di u latu u portu. U so tane, acqua gushing, chì fù r'acqua boiler room cù u carbone. In la sala di cursa quartermasters Zhigarev è grue. Ci impediscenu lu diffusioni di l 'acqua è inundazioni di u so' altri kochegarok. Over è più dinò vosi a morte di u cruiser "Varyag". In cortu, u ghjallu Russian tribulatu cu forti, chì si trova solu in lu populu cunnannatu muro.

ritiru

Intantu, u "Korean" messe à copre u "Varyag", face una manuvra impurtante. U so picculu cunchiglia, infini hè un uccasione pè ghjunghje sin'à fora à la navi nimicu. Si messe spara risposta. Soon unu di i incrociatori Japanese pigliatu u focu è un altru distruttore è tutte e accuminciò a fàlanu. Quandu lu turnu hè stata pusitiva, a battaglia intarvena armi tesi nantu l 'autru latu. Marlon - u principale i caratteri di a battaglia, a morte arraggiatu di cumpagni, vinciri senza firmarisi. U risultatu ùn hè longa a viniri. Unu di i missili statu distruttu, ponte, fore "Asama" - u best of u incrociatori Japanese. L'autore di u bon successu hè u Gunfire Fyodor Elizarov, si tense daretu à un sei-puseri numeru strumentu 12.

Dopu si vultò, u cummandante hà mandatu u bastimentu daretu à a strada, circannu a sùbitu la distruzzioni di u cruiser "Varyag". A data di u ballò, hè divintatu unu di l 'spertu e più tragicu in lu la storia di la flotta Russian. By ore 13 u cumbattimentu si firmau comu "Varyag" infini hè daretu à e strade.

Duranti lu cummattimentu era isciutu di più chè 1100 cunchiglia. L'equipaggiu hà persu mezu a squadra hè u ponte supranu. Fans è i battelli sò stati girava in un sieve in. U salottu è u bordu ricevutu numerosi i buchi, chì hè per quessa u "Varyag" cumpartu a lista à u portu.

inundazioni cruiser

li navi straneri, nanzu si tense u strade, pronti à lascià u portu, ùn a turbati u Japanese à finiscinu cu la Russa. Rudnev, di valutà a situazione, I avvisti chì i cruiser avianu persu più di u so putere cumbattimentu. lotta era impussibile in tale circunstanze. At una corta cunzigghiu di guerra, u cummandante hà decisu à apre u scuttle è fàlanu u bastimentu.

A squadra si messe u évacuation. marinari è ufficiali firutu ca durava 'autra a li vrazza. "Korean" statu toltu da a morti di u cruiser "Varyag" e la varcuzza. Maiò parti di l 'Russian si trasfirìu a la corti neutrali. L'urtimu equipaggiu lassatu lu bastimentu a ncima si stete in l'acqua. A Strada A te a la nave da nuoto, è Vasily Belousov fù presa una floe cubi in linchi di l 'arrivu di l' varcuzza Francese.

"Korean" fù agitata up. I furesteri sò dumandatu di fà senza un tali misura in rilazioni a cruiser. U fattu hè chì u wreckage di u gunboat à frombu battutu campa cù l 'a superficia, acqua vicinu à la navi di neutrali. I Roll "Varyag" hè diventata più forte. Da una distanza si da a tempu a tempu pussutu esse intesu più splusioni - hè u focu manghjatu descargar è cunchiglia puntu. Finalmenti lu bastimentu a chiacchiariari. distruzzioni finali di cruiser "Varyag" fù divirsamenti in 18 ore. A maghjina di a nave, chi vinni cu li forzi unequal in a lotta, è u so equipaggiu eroicu sarà sempre stà in la memoria di a flotta Russian.

U ritornu di a casa equipaggiu

In a battaglia tombu 23 persone, 10 di più in seriu ferita morse in uspitali dopu à l 'évacuation. L'equipaggiu stà in a mità di-February si n'andò in casa. A la morti eroicu di u cruiser "Varyag" è gunboat barche "Korean" sò diventatu cunnisciutu u mondu intieru. Marinari è ufficiali in ogni paese induve si vitti, e stati accolti cù calore è stima piacè. Da tutte e più contru à elli eranu telegrams e littri.

A grande delegazione di diavulu equipaggiu scontra in Shanghai, induve ci hè statu un gunboat "chjodu". Consuli Generale di u stessu Russian in Custantinopuli falava à una riunioni cù u caratteri, malgradu i so assai brevi arrestu in la cità. Glory anticipu di l 'Mariners. L'equipaggiu era di vultà in a so patria, sbarcò in Odessa. In sta cità di uni pochi di mesi ùn ci era una preparazione per u so riunioni.

In u bordu di a nave, ghjuntu miti attribuitu u George Cruci. I rispundimu: Da chì fù attribuitu à tutti i membri di u equipaggiu priscinniri di u so rangu. In onori di la siena chjusa fù puniti. A tutta a cità hè awash cun cuntimplà serate. Un mudellu listessu hè in Sevastopol, induve fù fundata a flotta Mari Neru. April 10, 1904 600 marinari è 30 ufficiali di l ' "Varyag" è lu trenu FRA spiciali "Korean" lassatu di San Pietruburgu. Longu la strada u trenu si firmau in Mosca e in parechji stazioni. Lamentu di u trenu svegliu di i citadini è u prima faccia di a cità.

16u di u equipaggiu infini hè in St. Petersburg. U rimpianu di a stazione ch'ellu fù scontra da Nicholas parenti, raprisintanti di u tribunale a cità, l 'asèrcitu, a nubiltà, è di sicuru tuttu u supiriuri a squatri di la flotta Russian. À u capu di a ghjente canta u Generale-Admiral granduca Alexei Alexandrovich.

Marinara trasiu u decoru alberghi Ermitage Prospekt. A strada, fù unu di i citadini capacità. All longu u viale val suldati di guarnigione, chì era a tèniri daretu a ghjente. ra Gala ùn fù intesu in fondo di urli сингулярность Singularité è applausi. Cunclusu in una riunioni di u ghjallu è Zar Nicola II.

U più sorti di u bastimentu

The Japanese stati scunvurgiuta à u cumpurtamentu è u curaggiu di Russian. Hè impurtante chì u mpiraturi Mutsuito in u 1907 mandò Captain Vsevolod Rudnev Ordine di i vanedda gradu Sun II. A la morti di u cruiser "Varyag" da annu à annata, conta micca solu in Russia, ma dinù in Japan. Tokyo dicisi à addivà è riparà i cruiser. Iddu fu incluse in lu Navy Imperial è fù chjamatu "Soy". Di sette anni hè statu usatu comu nu vasu a furmazione. U nomu "Varyag" à u tintu di u bastimentu fù salvatu a Japanese in deference curaggiu di marinari è ufficiali Russian. Unu cruiser ancu si n'andò Camping à l ' Isuli Hawaiian.

Cù lu scoppiu di la Prima Guerra Munniali, Russia, e Japan addivintò alliati. U guvernu Tsar compru u daretu "Varyag". In u 1916, ch'ellu era sottu à la bannera russa turnau a Vladivostok. U bastimentu era spustatu à la flotta di l 'Uceanu Indianu. On a vigiglia di a Rivuluzione di ferraghju, u cruiser andò à i UK per riparà. L'autorità di stu paese sò cunfiscà "Varyag", quandu u bulscèvica ricusatu a pagari la dèbitu di u guvernu Tsar. In u 1920, a nave fù vindutu per meat à i tedeschi. In lu 1925 lu cruiser pigliatu in una timpesta mentri esse towed e jeru a chiacchiariari in u Mari Irlandese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.