FurmazzioniStoria

Quandu lu primu Cars apparsu in Russia?

Quandu lu primu Cars apparsu in Russia? Risponde sta quistione, ci tocca à capisce u cuncettu di ciò chì hè una vittura.

Cosa hè a vittura

A parolla "Automobile" cunsisti di dui banni. "Auto" - è di urìggini greca e signìfica "certu" è "a mubilità" in i mezi latinu "muvimentu".

Si gira fora chì u auto - hè un dispusitivu chì si movi indipindente. Chì hè, sta struttura deve avè u so propriu miccanisimu moteur - vapuri, a gas, Vergona, AVORIO, gasoil - ùn cambia ciò chì, ghjustu à aduprà a girari la pompa. Cusì, a prima vittura apparsu in Russia à un tempu quandu inventata qualchì disignu artigianatu, rinisciu a terra move, senza l 'aiutu di traction cavaddu è i sforzi l'omu myocardial.

Ma l 'antenati di l'industria Distribuzione gnustrii avissi a essiri cunzidiratu comu l' "lefties" Russian chì pudia esse custretti a passari i so disegni, senza l 'participazione di i cavalli, è micca à scurdà si li saria ingiustu.

L'urìggini di l 'industria Distribuzione gnustrii

Storia di a prima vittura Russian accuminzau 1 November, 1752 in St. Petersburg. Ci fù prima nna carru quattru-trattorini, chì era in gradu di marchjà senza l 'aiutu di i cavaddi è altri leva l' animali. Era un miccanisimu azzaru s'appronta in opera cù l'aiutu di e porte speciale pruggittatu e sforzi myocardial di unu omu. U carru pò purtà, in più di i cunduttori, àutri dui passageri è cusì si at a vitezza di 15 km / h. Designer di a macchina hè un strasurdinariu inglese serf-insignatu, vissutu in u rughjonu National Linguistique - Shamshurenkov Leonty Lukyanovich. Si creò un miccanisimu, di sicuru, ùn pò esse cunsideratu una vittura, ma chi non d'era lu carrettu.

Assai cchiù vicina a l 'pràticu à noi a visione di a vittura hè statu un criatori Russian Ivan Petrovich Kulibin.

equipaggiu Kulibina

Structure, nvintò Kulibin era piuttostu di un châssis tri-trattorini in u quali hà statu stallatu sede doppia u passageru. Vitturinu ellu stessu, hè situata daretu à u sede hè in prissioni turnu Ami u dui pidali, assuciata incù rutazzioni di u miccanisimu di rota. Crew Kulibina soprattuttu da cunsiderà chì cuntene guasi tutti l 'elementi di primura di u vehicle design avvene, è era ellu chì prima usatu in u so carru purtannu Lava, dispusitivu, i spilli e la rota fulgurant &.

A nascita di a prima vittura in Russia

In 1830, K. Yankevich chi era lu patruni cunnisciuta di Specialista feghja, assemi cu lu so 'assistenti arricugghiutu "Bystrokat" - una macchina trattorini self-propelled cù un mutore di a vapuri. U mutore era un dispusitivu basatu nantu disegni di unità lu putiri a vapuri I. I. Polzunova, ME Cherepanov è P. K. Frolova. Cum'è un carburante, sicondu à i invintori, ci hè a ièssiri usatu carbuni pinu.

U generu hè una rota cuperta carru, chì disposti, in più di u spaziu di u cunduttore, è un altru stanza per i passageri.

Perciò, u meccanisimu hè assai Cumberland è difficiule à aduprà. Per quessa, u generu di u machine à schiarisci a esse durevule. Ma, ùn era a prima vittura di gnustrii in Russia, ca veramenti putissi ssiri cunzidiratu na vera machine à self-propelled cù un mutore di a vapuri.

L'apparizione di u mutore chi pò curriri su AVORIO, damu la forza di u più in u sviluppu di i veìculi, comu era quellu chì, per via di a so taglia rilativamenti frais, pò esse una surgente di mutori di veìculi avvene.

A prima Cars cun pasqua mutori in Russia

Sicondu à certi sturiani è circadori, a prima vittura incù un mutore mutori statu custruitu in 1882 in una piccula cità nant'à u Volga. L'autori di i machini eranu ingegneri è Putilov Hlobil. Perciò, i ducumenti ufficiali, cunfirmà reliably issu, cusì trovu è ùn hè. Per quessa, si hè pinsatu chì i primi Cars in Russia, armati cu na pasqua liquidu-carburante stati signìfica da u strangeru.

In u 1891 Vasily Navorotskim, travaglia cum'è un scrittore di unu di i giurnali Odessa in Russia fù signìfica vittura Francese "Panhard Levassor." Si gira fora chì per a prima volta in a nostra vittura, Paese Yelp vitti l 'abitanti di Odessa.

Anna di l 'Imperu Russian, u capilocu di u prugressu in la forma di Cars AVORIO arrivatu solu 4 anni più tardi. 9 di austu, 1895 San Petruburgu, videndu u machine à self-propelled prima AVORIO. Un pocu più tardi, un pocu di sti Cars stati purtati à u capitali.

Apparentemente, l 'aspettu di mudelli signìfica nantu à u mercatu glubale hà cacciati di l' azzioni è ingegneri disignu casanu.

prima vittura di Russia cù un mutore splusioni

In 1896 à u spaziu National Linguistique di inaugurazioni publicu avia accuminciatu vittura cumplettamente assemblea di gnustrii, dutatu di nu muturi Yelp. A vittura hè chjamatu "Car Frese è Yakovlev", in onuri di lu so cuncettori - E. A. Yakovleva è P. A. Freze. Yakovlev The pianta chì pruduce trasmissioni è mutore di a vittura. Châssis, roti e lu corpu iddu stissu prudutte à l 'usina Frese. Però, nun putemu diri ca l 'aspettu di a vittura Russian hè u solu meritu di ingegneri Russian.

mudellu uccidintali di l 'vittura Russian

Più prubabile, Frese è Yakovlev à English so machine à usatu a spirienza di i criatori Benz tedescu, e lu standard di statu pigliatu da a so vittura "Benz Victoria", chì si trova da visità u exposition 1893 a Chicago, unni esposi, comu constructive è à u so u spuntà di a vittura di gnustrii hè assai simile à u campionu tedesco.

Però, si deve pagà u tributu à u ingegneri Russian, vittura ùn hè micca una copia veramente-appartenant di u counterpart straneri. Châssis, corpu è vittura gnustrii powertrain sò statu nfruinzatu dâ migghiuranza, chì fù accintuatu in u pisà di u tempu, dapoi duminiu l 'ultimi sviluppi in i scuparti campu è Corsa.

login studiata machini casareccia, oltri disigna, ùn sò micca stati tocchi. Tutti i ghjudicamenti di a vittura si basa supra l 'Martin da a ddu tempu, e descrizzioni è ritratta. Primurosu, ancu si ùn hè cunnisciutu quantu isulate venenu prudotte à tutti i machini di sta seria. , Ma in ogni casu, sti era lu primu Cars in Russia, da chì a produzzione fiata di Cars Russian.

L'arrivata di i primi di u Cars AVORIO

A storia di a vittura, piglia Frese è u so cumpagnu, prestu finìu. In u 1898, ncigneri e industrial Yakovlev mortu, chì, in fatti, hè u principiu di a fine di u primu natu di i industria Distribuzione casanu. Morte cumpagnu Frese furzata a accattari cultura di Cars stranieru, chi, di sicuru, hè assai OPPUGNATE per ellu. In 1910, si faci tutti i pruduzzioni di stabilisce Russian-Balticu navale.

Nustanti chissu, lu fattu ca la prima Cars in la pruduzzione di gnustrii Russian stati ringrazziamentu Yakovlev è Frese, sempre iscrittu in lu la storia di l 'industria Distribuzione casareccia, oltri RBVZ hè u prossimu in lu sviluppu di a pruduzzione vittura Russian.

Russian-Balticu carload pasquale (RBVZ)

A prima brand Russian fu ufficialmenti si chjamava "Russo-Balt". Sutta lu, un annu nanzu accattu fabbrica Frese, l 'istati di lu 1909, a Cumpagnìa pruduciutu a prima vittura di a so pruduzzione.

Cars di sta marca sò pruvati 'iddi comu furzuti è assai accéder, chì rinforza u successu di Cars participannu a lu mulinu-assà, cuncorsi vittura è ancu in lotta internaziunale. Ci-studiata fattu chì unu di i Cars, fù publicatu in lu 1910 sutta lu simmulu "C-24", 4 anni di funziunamentu hà passatu 80 mila. Km senza grandi breakdowns è riparatu. Ancu u FNAC imperiale misu un ordine di dui mudelli di Cars in 1913, "K-12" è "C-24".

60% di a flotta di veìculu, di l 'esercitu Russian era piuttostu di machini "Russo-Balt". Oltri a chistu, la pianta, accattatu micca solu Cars, ma puru l 'châssis di usu in Cars machini.

Un fattu impurtanti hè chì quasi tutti i banni, cumpunenti e miccanismi di a pianta hè pruduce u so propriu. U strangeru accattatu solu pneumatici, spilli a sfera, è gauges prissioni oliu.

RBVZ elaburazione Cars in ingrossu, è in ogni d 'iddi ci hè un interchangeability quasi cumpleta di unità e parti.

In u 1918, a Cumpagnìa fù nationalized è cuntinuò a so storia di tutti dui, pianta machini.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.