Arte e spettacoliMovies

A film "U Sixth Sense": l'attori Bruce Willis è Haley Joel Osment

À a fine di l'ultimu millenniu, un filmu micca spiciale chjamatu "U Sixtu Sensu" hè nantu à i pantaloni. E ancu era posizionatu principarmenti comu un thriller misticu, ùn era micca una pelicula horror ordulari. A so storia ci era micca solu l'incertezzi mistiche, ma ancu relazioni umani senzati, chì aiutavanu sta film per esse un tesoru di a cinematografia mundiale, è ancu ellu parechje nominazione prestigi è premiati.

Preistoria di a film

L'autoru di u scrittore è u direttore di a film "U Sixth Sense" hè stata scritta americana di l'India, M. Night Shyamalan. Prima di stu prughjettu, hà fattu scanzunate micca un pocu di notti assai notu in u so propiu scenes. Un bigliu d'oru à a Hollywood perchè era u scrittu di u filmu "Stuart Little", ma u direttore di sta tape era altru. Impulsatu da u successu, Shyamalan hà scrittu una nova storia misticaria chì interessa i pruduttori di Hollywood è prestu prestu u travagliu di a film hè stata cuminciata. In una di l'entrevista, u direttore hà cunfessu chì ellu fece a trama di "U Sigutu Sense" da a serie di i zitelli "Ùn Ti teme di a fede?", Chì era populari in a prima mette di l'anni di l'anni. Eppuru, Knight hà fattu travagliatu è perfezziona più di u ricunniscenza.

A trama di u "Sixth Sense"

A film informa à u pruggillu di u zitellu riescitu Malcolm Crowe, chì prova di fallu u so spertu paci - in u passatu recente, u duttore ùn pudia aiutà. Appena u mèdicu hà l'uppurtunità di corrette u so sbagghiu: hè tiratu à un zitellu chjamatu cù sintomi sintomi. A tramutà cù u so casu, Malcolm hà aprume à aprende chì u zitellu ve u mortu. À u primu ùn cride micca in u paci, ma anu cunvinta di a so rightnesse è aiuta à u zitellu aduprà u so "regali". À u stessu tempu, u ghjovanu Pacienti hè attaccatu à Malcolm è aiuta à u psichiatricu solu i so prublemi cù a so mòglia.

Malcolm Crow: Bruce Willis

Avà u famusu "nutina dura" principia a so carriera televisiva in l'anni iniziale. À u primu, sò stati rogichi episodichi in diversi filmi. U primu successu in a television era u rolu principali in a serie di television "Detective Agency" Moonlight ". Tuttavia, malgradu u successu di u prugettu, chì era nantu à l'aria per cinque seasons, l'attore si pruvò è in altri prughjetti. Tra d'elli era a cummedia romantica "Rendezvous in the Blind", induva si junciavanu cù Bruce hà ghjucatu à u legendale Kim Basinger. Ma a veru gloria di l'attore hà portatu u rolu di u patronu di New York John McClain, solu cunfrontu i greedy terroristi, chì pigghiaru u skyscraper à a vigenza di Natale. Dopu à quellu carattaru sottu à l'attore, a gloria di u bravu l'eroi di i militanti, sempre pronta per vene à u salvata, era stata rimbursatu. Bruce appellu à sta imagina più di una volta.
Avè ottinutu successu in u cinema è di a televisione, l'attuali principiò à pruvà à prughjetti in prughjetti in u normale chì anu allora à l'usu di l'unicu eroi. Unu di i primi tentattivi hè u rolu di un cirujano plasticu borbudu, chì a so sposa è a so mistress si svolgi in u zombie. A seguita hè stata una successione di prughjetti bè riescita è micca assai, finu à chì in u 1999 l'artista ùn hè micca stella in a filma di Shyamalan The Sixth Sense. L'attori di sta film prima ch'ellu ùn hà micca travagliatu, forsi perchè ùn anu avutu u tempu d'avè usatu à l'audienza per quale u duo Willis - Osment hè stata un scupertu impruvisu. Hè sughjettu chì i earnings di Bruce per questa film era più significativu di u so tarifu uriginale. Fà chì questu hè duvuta à u desideriu di l'attore à pruvà a so manu à prughjetti in u pocu insolitu.
Doppu u Secessusimu Sensu, chì, anche un pressu modestu, hà purtatu più di migliura di millioni di profitti à i so criatori, a carriera di Willis hà sceltu è ancu dopu à tanti anni, quede amatu per spettori è di ghjudiziati. Sfortunatamente, peseu a famiglia mundiale, l'attore hè u pruprietariu di un pocu nimu di premii: duie "Emmy", un "Globe d'Urra" è solu trè antinogradia "Capra D'oru". Ma ma chistu tanti di i filmi cù a so participazione sò in a tesoru di u cinema munumentu precisamente da u so modu unicu di ghjucà.

"Sixth Sense": l'actor-boy Haley Joel Osment

In cuntrastu cù u so cumpagnu nantu à u settore, u ghjovanu Osment hà guadagnatu assai amori per i membri di l'Academia di Film Americana. Cusì, dopu à u grandisatu grandisimu impruvisu di stu prughjettu, ci foru nombrami nominazioni è accolta. Ancu l'altri attori di a film "U Sixth Sense" ùn esiste senza fama meritatu, Osment, anchi una età più ghjusta, diventenu un veru stella. Cum'è un ziteddu d'un annu d'annu, era digià nominatu per i premii prestigiosi d'Oru Globe, Saturnu è Oscar.
In ogni modu, a fama di l'ultimu primu attore hè vinutu à un ziteddu talentu parechji anni prima di a filma di Shyamalan. Dopu avè svoltu in a publicità di pizza, u futuru attore di "U sensu sittimu" hè avvistata da Robert Zemeckis è hà ricivutu un rollu qualchì tempu in u "Forest Gump". Malgradu l'attuali sviluppu di l'atturi adulti, u zitellu hà sappiutu ùn esse perditi, ma per esistene contru i so sfondate, è dopu a cumpetenza di stu prughjettu, diventò un clientu favurivu à a televisione.
Prima di sente à u rolu di Cole in u "Sitt À Sensu" u zitellu talentu, pese à a so ghjuventù, ellu stessu lettu à tuttu u scrittore trè volte. Inoltre, ellu hè l'unicu di tutti l'aspettanti per questu rolu à u casteddu in corbata.
Dopu u rolu di u zitellu, videndu l'ghosts, Osment hà spessu invitatu à i roles cimini in u cinema. Allora, in l'annu seguitu, si abbinenu cinque pelle inoblidable como "Paga à l'altru", Edge di u Signore, "Inteligenza Artificiale". Tutti sò stati cun entusiastament ricivuti da l'especettori è i critichi. Por desgracia, cum'è un ziteddu miraculu cresce, era menu stata invistitu à u cinema, anchi si serebbe eliminatu, però micca in i prughjetti di u livellu di a film "U VI U sensu". L'attori più sperienziate è l'adulti ùn puderianu pruvate i so averebbe in pocu tempu. In u novu annu, trè filmi cù a so participazione sò nantu à e pantalone. Inoltre, l'actor criatu hè statu a voce di unu di i caratteri di u video cultu di Kingdom Hearts per parechji anni.

"U sensu sittimu": attori chì avianu rollu segnu

In più di u duvore inevitabbile attuale Willis - Osment, in a cinta "Sixth Sense", ci eranu autri attori chì più tardi diventonu famosu.
Frà questu l'attrattu australianu Tony Collett. Malgradu u so aspettu pocu, hà statu capacitu per fà una carriera riescita in Hollywood. Prima di u prughjettu di "Sixth Sense", Collette hè stata nominata per u Globu d'Urra, ma u rolu d'una mamma ripudiata, travagliendu di dui posti di travaglià u so figliolu insolitu, hà fattu un nominee per l'Oscar. Dopu a participazione à stu prughjettu, hà divintatu assai populari in a professione è resta sempre ora.

A seconda stella, illuminata da u "Sixth Sense", era Misha Barton, chì hà ghjucatu una farfia ghjinirava avvilinatu da a so matrigera spiteful. Prima di sta film, a ghjovana attrista aduprò à u teatru è hà fattu esse in cine. In ogni casu, dopu a stu prughjettu, hà centratu nantu à a serie di televisione è ottene u successu in stu campu. Un paru anni dopu a liberazione di u "Sixth Sense" Barton diventa a stella di a serie "Lonely Hearts". Dopu questu, ci sò parechje role diverse in u filmuliu, mentri à causa di prublemi persunali, l'attrìgina ùn hè micca sospiri a so vita. Oghje, volta in i ranchi - questu anni hà avutu una filma chì chjamava Patre, cum'è a Serial Recovery Road è u telebiscia danza di e stelle.

L'altra heroina brillanti di u prugettu era Olivia Williams britannica. U publicu domesticu, hè più cunnisciuta com'è attrice in u travagliu cinematografici britannichi. Tuttavia, in questa film, hà realizatu a mugla è licenzia di u prutagunista. Doppu u Sexteticu Sensu, a so carrera, cum'è l'altra di l'altri, andava sinuali.

Nominazione è premiati

Successu fantannicu inespettatu è numerosi nominazioni prima di tutti furnisce a film "L'Avvisu Sittimu" attori è roli, chì eranu cusì maravigliate. Per a participazione à u prugettu, JJ Osment, in più di numerosi nominazioni ("Golden Globe", "Oscar") receberanu u premiu MTV treasured "u avvelenamentu di u 2000 in l'omi". Per u stessu premiu nominatu è Willis, sfurtunatamenti, ùn era micca premiatu da ella. Brillante Tony Collett è u direttore Shyamalan purtatu a cumpagnia uni pochi di nominazione per l'Oscar, hè mancatu chì ùn anu mai riceve sti premii. Ma in u 2003, quandu a filma hè stata editata à u DVD, u Festival di Film di Cannes attribuitu "Sixth Sense" un premiu per u dizziunariu DVD.

Anu passatu anni, assai cose anu cambiatu, ma sta cinuniale sianu d'esse pertinenti è di tuccà à tutti quelli chì anh viena. Hè difficiuli di dì ciò chì hè cusì cusì à sta cinta: u scrittu inusual è toccu di u filmu "U Sixth Sense", l'attori chì trasmettini emisionalmente l'esperimenti di i so eredi in u screnu, o l'inestisu interessu di l'umanità à l'ignoratu è mistico - in ogni casu, questa film hè vale a pena .

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.