News è societàCultura

24 di maghju: Day di slavi Scritta è Culture. Events didicatu a la casa

In quelli tempi, quandu ci hè una divisioni tra l 'Church Western è i ortudossu a so surella, in i terreni slavi cù una vindetta accuminciò a crisciri cristianisazioni di i populi di u prucessu. In retrospect, avemu vede chì u Signore li ha chiamatu a chini i squatri di a so ghjesgia, mandonu à dì da un struitu è megliu - à u tempu - Byzantium mentors saggiu. À ringrazià à elli, luce Orthodoxy cumplettamente livata di tutte e Slavs.

I Fratelli di Salonicco

Festighjeghja annu in u 24 di maghju, u ghjornu di slavi letteratura e cultura hè una casa di un longu tempu. E puru siddu lu nomu vinni a purtari un differente, ma u sensu hè u listessu - l 'fetta di u ricordu di dui granni educators, e so opere acquistà u curone di santità. Quessi i prufessori di i pòpuli slavi èranu nati in lu IX seculu, in unu di i più grandi cità di Byzantium - Salonicco (spicificatu - Solun), ma la los principale di a so vita, si sò devoti à i terreni slavi, per andà à quelli chì u Signore hà permessu.

Cyril (Prunelli di battèsimu) Mefodiy eranu frati e soru e cultivata in una famiglia ricca è struitu. U so babbu - un militari prufissiunisti - sirvutu lu mpiraturi e tenu pusizzioni domani a la curti. Da a zitiddina, fratelli, in più di a so Grecu nativu, slavi, e 'ntisi a lingua parlata da tanti li rapprisintanti di i tribù vivant attornu. Più di tempu, u giuvanottu catturau lu benissimu. frateddu Church, a dicisioni di seguità u so babbu, addivintau un prugressu militare, o ancu vidi in issu spaziu, ma appoi si scurdaru mai a so carriera militari e addivintò na semprici monacu.

educators avvene di Slavs

U so fratellu minori Constantine, ad avè ricevutu un attore educazione, ancu in casa soia hè lu criaturi di l 'alfabbetu Glagolitic - l' alfabbetu slavi - e si misi a traduire in sta lingua di u Vangelu. Hè cunnisciutu chì, mentri in Custantinopuli, si studiatu filusufìa, dialettica, matematica, è un numeru di àutri scienzi da u megliu i prufessori di u so tempu. Prestu, cum'è un prete, ch'ellu avia ricevutu una Marsala di a biblioteca à u famosu Hagia Sophia, è un annu dopu - un Litturi à l 'Università di Magnavrskom, chì avia pocu tempu maiori. A so educazione era largamente replenished durante u sughjornu in Korsun, induve si passò una vota cu l 'antenna capacitance Bizantinu.

Gianfranco Mission in Bulgaria

Ma la cosa principali aspittava in fronte di i fratelli. In 862 di Muravia ghjuntu in Custantinopuli, una delegazione di u capu lucale, mandate mandà lu à mentors chì pò pòrtanu a li populi di insignamenti di Cristu, in a so lingua materna. In risposta, lu Mpiraturi e lu Patriarca mandatu i fratelli di stu gran missione. Un annu dopu, Prunelli è Church nsemmula cu i studienti erani la criatura di l 'alfabbetu, in quali statu basatu nantu a lingua franca Slavonic, è traduttu in Bulgarian parechji libri di strattu.

Situata in Muravia, i fratelli purtatu un vastu cuscenza à mezu à la pupulazzioni lucali. Iddi nun sulu insignatu a lièggiri e scrìviri ma ancu aiutatu à urganizà servizii religiosi nant'à la lingua bulgara. A so missione durò circa trè anni, duranti la quali tempu hanu creatu u fundamentu nicissariu di u battèsimu di Bulgaria, ingagiatu in 864 anni. In l'annu 867, hè digià in Roma, Constantine cascatu mali da una malatia siveri, è pocu davanti à a so morte, addivintau un munacheddu sottu u nomu Cyril.

Festa in onore di u santu Gianfranco

In mimoria di l 'malfatte di sti granni educators è fù custrutta in u May 24 Day di slavi Scritta è Culture. Iddu arradicata fora à X-XI seculu, quandu Bulgaria hè un usu di cumemurazioni annuale ingagiatu da 24 di maghju. Ci hè stata impiantata cum'è i ghjorni di u ricordu di tutti d 'iddi si traballat. Tutti stu indica a ricunniscenza di i meriti spirianza di i fratelli davanti à a cultura naziunali di i pòpuli slavi. Principianu cù u XVIII - XIX seculu - l 'èbbica falò in a storia cum'è u ripigliu Bulgarian - fù cilibratu u ghjornu a festa di slavi Literature.

In Russia, la festa di stu ghjornu hè una tradizione piuttostu tardi. Solu in lu 1863 si ammintatu la risuluzzioni spiciali. È in u passatu ricenti, in 1985, in cunnessione cù u 1100th anniversariu di i repose della Church, a decisione fù fatta a guardà stu ghjornu ùn hè micca solu una zona riliggiusa, ma a nazione-larga. Chì hè per quessa u ghjornu di nota Scritta slavi u 24 di maghju.

iniziative di guvernu e chjese

In u 1991, l 'edizzioni fu datu nu status ufficiali. At una riunioni di guvernu, tinia in u 30 di ghjennaghju, hè aduttatu una decisioni, sicondu a quali u friscalette, Cambia era celebrata una nova casa - May 24, u ghjornu di slavi Scritta è Culture. Hè bellu, chi ogni annu, u so capitale sceltu ogni cità rigulari.

Hè simbolichi chi nantu a notte prima di u lume di a risurrezzione di u Cristu issu annu, Patriarca scuppià cannila corsu slavi, andà à u prumuzioni è curatu di i valori culturali di i pòpuli slavi. Sta bona azzione hè un tipu d 'una spidizioni longu u principale Routes Infusion rapportu nant'à u so modu u più impurtanti centri storichi di u paese.

A festa in Moscow

Cumenciu, si dicideru micca à lià 24 May - Day di slavi Scritta è Culture - u so circulu di una certa situazione, ma à dà in ogni casu, cumpleta a libertà criativu di u so urganizatori.

Stu hà apertu una larga circulu di una varietà di ntrattinimenti, cuncerti lingua, reunione cù scrittori, festival è altri evenimenti andà à prumove u sviluppu di a cultura slavi naziunale.

In Moscow, May 24, alberghi (Day di slava Language Ecrit) cuminciò issa annata cù un appellu cùarpu a tutti Russians capu di a ghjesgia, è tandu seguita da un cuncertu in l 'aria aperta, chì hà fattu a scala di u numeru di i participanti parlava in u ballò, attori nantu à una scala naziunale. Hè statu cuvertu di rapprisintanti di mener Tecnica da intornu à u mondu sanu. Vergogna à evenimenti sò una manera ottima di valurizà intelligenza mutuale frà populi di diversi nazzioni.

Celebrazione in St. Petersburg

Luminosu è piacè festighjeghja 24 di maiu, 2015 - Day di slavi lingua scritta - è in St. Petersburg. Eccu u passu di Basilica di Santa Maria Isaac, unu di i simboli, di i cità à u fiume, u coru di tri mila pirsuni, ca, nzèmmula cu musicisti prufissiunisti, è include i membri di gruppi amatoriale. Hè bellu, chì dui anni fà à u listessu livelli di i citadini è bravezza di a cità intesu u cantu di u coru, chì era piuttostu di 4335 persone.

Quist'annu, una squatra di tempurale di diciassette canti bè-canusciutu e pupulari. Perciò, u ballò, di u ghjornu di slavi Literature (24 di maghju) a l 'annu currenti ùn firmavanu. Iddi eranu dinù tinia reunione digià tradiziunali cù scrittori chì opere arrinisciutu a acchiappari la fantasia di St Petersburg, oltri ca comu in tanti parchi a cità eranu i gruppi antichi. Stu ghjornu quandu si rammintò da tutti quelli chì participò à a celebrazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.