AffariAsk the expert

Yamaha P-105: description, specs, reviews

U pannellu digitale per musica digitale Yamaha P-105 hè statu introdutu in u 2012 in l'esposizione NAMM. In seguita avìanu interessatu parechji musicisti, cum'è avianu una massa di cose utili per a pratica. U pianu serà un sughjettu assistente in u travagliu di i musichi, i prufessiunali è di i principianti.

Caratteristiche

U mudellu hà un teclatu full-sized, rapprisintatu da 88 chjavi pèndite, è ponu attribuitu à i vantaghji principali. Un teclista ponderatu (a diferenza di un pezzu, chì pò vedà in a maiò parte di sintesi) hè quasi una copia completa di l'analogiu acusticu. Ci hè ancu un martellatore meccanicu, i chjavi sò sensibles à u toccu. Hè pussibule cunnette i pedalli. U corpu cù u corpu permette di trasportu u piani di Yamaha P-105 digitale in un auto. U sistema di parlante built-in, ma pudete puru cunnette altri parlanti esterni. Ci hè un cunnessu USB per cunnessione à l'urdinatore. A Polyphonie hè rappresentata da 128 voce, ci hè ancu una funzione d'accumpagnamentu auto. U ghjattu à l'auricula ùn hè micca unu, cum'è in a maiò parte di mudelli, ci sò dui di elli.

A dimensione di a ferramenta hè 1326 x 163 x 295 mm. L'amplificatore integratu hè un putere totale di 14 watt (dui parranti di 7 wati). Funzioni standardi per a pianos pianos elettroni, cum'è metronome, trasponenu, reverb è separazione di tedesche, sò ancu presentati.

A risposta lineale hè unu, l'effetti sò sei. U Yamaha P-105 hà una funzione di ricunniscenza. Pudete scrive una canzone cù dui pezzi.

Avvanzi

Stu mudellu hè unu di i meglii rapprisintanti di a classa di pianos digitale di ughjetti. Chjubuli pèndite di pezzu puru permettenu à u musicu per pratica è ùn avè micca u prublemu in cambià versu un strumentu acusticu. A funzione di a cunnessione di a fondu funzionale permette di ghjucà senza interruperà i vicini, invece chì sò parechji cunnizzioni, cusì sta strumentu hè ideale per ghjucà 4 mani.

U sistema di parlante built-in hà l'abbundanza di putere di coperà una stanza chjuca, ma per un grande salottu hè bisognu di cunnetta i parole di fora. U Yamaha P-105 pò esse utilizatu com un teclatu MIDI quannu cunnessu à un computer, è hè ancu pussibule di utilizà un gran numaru di strumenti. A funzione di trasposta hè cumplicata per ghjucà in u gruppu, soprattuttu s'ellu ci sò strumenti di venti.

Mobilità

U Yamaha P-105 hè adattatu per quasi ogni sustegnu à un sintetizador o à un piano digitale, u principale hè di specificà a talla. U stand di u brandu originale ùn hè micca pacatu, è ancu se furnisce u mudellu cù una pusizioni superlatore sclusiva, hè abbastanti cumplicanti. Aduprate un rack di u sintetizador pò reducidà significativamente a "spesa" di u spaziu, chì hè particulari in più di una stanza chjuca.

Una bona edizioni è a qualità permettenu micca di pensà à reparazione per un tempu assai longu, ma hè bonu per esse scaricate u manuale di serviziu per Yamaha P-105, hè dispunibule liberamente nantu à u Web. Questu hè un bonu aiutu per quelli chì volenu esse seguru chì u pianu ùn fallisca micca in u momentu più cruciale.

L'abilità di split the keyboard in cunglittura cù polifonie di 128 vuci doni à u musicu assai vantaghji. Per esempiu, pudete sceglie un ritmu adattatu, assigne à una parte - un piano, è di l'altru - un bassu doppia. In questu casu, un musicu pò praticamente sustituisce un trio di bluese. A causa di l'alta qualità di u sonu, "sintesi" ùn seranu micca notu praticatu.

U modellu vene in dui culori: biancu è neru.

Circa timbres

A cumpusizioni di i sei timbres hè prisentatu direttamente da pianoforte, strings, orgue, contrabass, piano electricu è vibrafonu. Tutti i strumenti sò assai boni. A attenzione particulari pò esse dati à u timbu di u "piano electricu", chì hè un sonu moltu di "tubu" chì pò esse usatu in quasi tutti i generi di a musica moderna.

In regula, i fila sò u prublema di strumenti digitali. Piuttostu sò avè qualchissimi i valori più valutati, ma u Yamaha P-105 ùn hè micca stata questa problema, è questu timbre pò ancu esse nutatu cum'è excelente per a qualità di pianta digitale.

I disgrazia

In ogni casu, i critichi di u Yamaha P-105 ponenu parechji disunori chì u fabricatore ùn esse mai mencionatu. Prima di tuttu, questa hè a mancanza di una schiera digitale per navigazione tramezu l'intrecciu. Tutti i manipulazioni sò fatta solu cù i buttoni mezi técnici in u pannellamentu, cusì cuntrolle assai e cose pò sembli cumplessu.

Per certi musicici, u putere di u altofalante integratu paria essa bassu, ma vale di ricurdà chì sta strumenta pertenece à a succorsi di u solu pressu, ma ancu parechji mudelli compacti, perchè i altri altamente potenti necessanu un incrementu in u chassis.

Ùn cuntene cù i cumposti è l'uppurturziu di scriviri solu una di a so cumpusizioni. In e rispunsabilità di parechji usu, ci era disintestazione cù u sonu di a prima ea secunda octaves.

Impressione generale

Per quelli chì anu interessatu in a prisenza di un grande numaru di funzioni, stu mudellu ùn site micca travagliatu. I pianos digitali in generale sò orientati precisamente à imitazioni di u tecktronicu acusticu, è questu hè a so prima priurità. Tutte funzioni supplementarii in forma di registrazione, timbres è effetti sò a prerogativa di sintetizadores.

U prufittu di Yamaha P-105 à l'altri mudelli di preghjunu hè polifonica di 128 vuci. Hè permessu di implementà a funzione d'accumpagnamentu d'autumàticu è a splitting keyboard. À un strumentu cù tanti vuci, pò ghjucà ancu parechji pezzi classici cun saltimi veloci è arpeggios. Un musicu pò esse sicuru chì ogni sonu serà "in situ", cum'è in un piano acoustic.

U Yamaha P-105 hè una scelta excelente per i principianti è di i prufessiunali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.