AffariAsk the expert

Dannu veru. A cullizzioni di dannu veru

Pèrdite sò ricunnisciuti com'è cunsiquenzi negattivi di proprietativi chì si sorge in cunnessione cù a violazione di i diritti di u sughjettu. Fighjenu cumu elementu integanu in a cumpusizioni di cumporta malefica, se a risultati di l'infuzzioni. Pensemu quellu chì pèrdite rapprisente u danu veru.

Infurmazione ghjugna

In u drittu civili, i pèrdite sò una cundizione objetiva è una misura di responsabilità. Questu permette à assicurà a so compensazione. A salvezza di dannu veru, aiutatinu, aiuta à restaurà a pusizioni di a propria di a vittima, purtendu à u so statu originale (prima di cumpensà a violazione).

Definizione

In u Codice Civile, i pèrdite sò i spiża chì l'entità cù i diritti sò viulati, incù o avè da esse incurru à restituà u so status propiu. Anu riferenu ancu à u danu o a perdita di valeurte o a perdita di i prufitti chì puderanu esse ricevuti da una persona in normi di fattura di prughjettu si i so interessi ùn anu micca statu rimettutu. Questa definizione hè cuntinuta in Art. 15 di u Codice. Cusì a ligislazzioni assigna dannu veru è perdita i profitti.

Renda earnest

U dannu reali è i lucrattu persu anu una quantità di funti distintivi. L'infurmazione più cumplicata nantu à e ingaghjamenti micca ricevutu esse dichjaratu in u pianu Decree di a Forza Armata No.25 di u 23 di ghjennaghju di u 2015. U documentu chì, in u sensu di l'Art. 15 cum'è una lucazione pèrdita, hè necessariu di ricanuscimentu u beneficu persequitu, chì era addivatu da a massa di a pruprietà di u sughjettu chì u dirittu hè statu violatu se ùn anu micca u cumpurtamentu illegalmentu. Siccomu hè una materia di ingressu rileva, in risolve e cose chì tocanu à a so ricuperazione, hè necessariu piglià in contu chì u so calculu, chì l'attore prupone, hè spessu apprussimu è difende in una natura probabilista. Sta circunstancia ùn pò micca in ella stessu actuarlu com a basa per esse rifiutu di accettà l'appiecu. Se a persona chì hà violatu u dirittu di l'attore hà ricivutu un ingudu in cunnessione cù i so atti di cumportamentu illegale, a vittima hè dritta à esigene cumpensazione cù l'altri perduli di persone perde in a quantità micca menu di questu l'ingudu. In a determinazione di i profitazioni perciuti, a tribunale deve esse accertata micca solu l'inguernu potenzale, ma ancu i costi chì sò necessariu per ottenehom. In casu di fallimentu per furnisce un calculu di e costi in indemnità pò esse denegati.

Dammi veri: Codice civile di a Federazione Russa

In accordu di Art. 393 di u codice, l'entizione deve cumpensà u presturale per i pratichi spargugliati da u cummentu d'esebitu o cumplimentu improperu di i termini di a transazzione. A obbligazioni impurtanti sorgienu da u cuntrattu in cunnessione cù l'infuzzione di danni, à l'altri ragii previsti per a legislazioni. Quessi sò signalati in artu. 8 CC. A basa di l'emergenza di l'oblughi, in particulare, includenu atti di corpi statali è auturizati lucali, decisioni di riunioni, avvenimenti juridichi, cù l'iniziu chì i atti normattivi liganu l'emergenza di e consegni civili è leggimi, è cusì.

Funzioni di a prova

Quandu aduprate una solicitude cun una pretendenza per cumpensà per perdienzii (dannu veru), u prufessore devi mandà materiali cunfermendu:

  1. Illegalità di cumpurtamentu.
  2. U fattu di l'occurrence di dannu è a so magnitudine.
  3. U ligami ntra l'azzioni / inaggzioni è e cunsequenze.

L'ingrossu è u tipu d'evidenza chì l'attore debite furnisce dependerà da quale hè u dannu veru: a prupietà si hè persa o dannata, certu gastu purtatu, è cusì. Spiegazione à questu rispettu sò dati in u Decretu di e Forzi Armati n ° 6/8 di u 1.07.1996 Parole 10 di u dichu documentu chì u danu veru ùn include micca solu i spezii propiei incambati da a vittima, ma ancu i spesi chì hà incorduu per Restaurazione di i so dritti violati. Sti circustanze ci deve esse cunsideratu quand'elli resolvanu i casi riguardanti a presentazione di e pretendi per cumpensazione per u danu. A bisognu di e costu chì custituiscenu veru da danni ci sò ancu sustinuti da i calculi è di e altre evidenza. Quandu l'ultimi pò esse una stima di i costi necessarisi per eliminà a scarsità di prudutti, un accunscente chì stabilisce u rispunsevule per default, è cusì.

In u prucessu di pruvucari la dimenisuni è u fattu assai di l'ocurrenti di danni, hè necessariu piglià in contu di e dispusizioni di u paràbulu 49 di a risurta di supra. In cunfurmazioni cù elli, u danu veru hè cunnisciutu cum'è a gastu chì serà incurru da a vittima in natura. Allora, siddu l'ubligatu libbiratu hè stata ripresa cù l'acquistu di certu valori o serviziu / travagliu, u so valore deve esse determinate in a manera prevista in Art. 393, a clausula 3 di u Codice, è in questi casi chì in a data di presentazione di l'esse o decisione, i spejjeż riali à i vittimi ùn sò micca fatti.

Un Moment Impurtante

Sicondu u paràgrafu 3 di Art. 393 di u Codice, salvu altri furtificatu per a liggi, altri prucessi regulatori o accordu, quandu anu determinatu l'altitudine di perdita in cunsiderazione, i prezzi chì esistinuvanu in u locu induve l'obligazione era cumprista si deve esse accertata in u ghjornu di u rimborsu voluntario di i pretendi di u creditu da u debbitore. Sì l'ultime micca successu, u valore chì era in effetti nantu à u ghjornu chì l'appliuzione era statu sottumessu à a corte hè stata tosta. In cunsiderà i circustanze, u corpu urdinatu pudete satisfzienu u sustegnu di cumpensazione di perdita, sviluppendu i prezzi prisenti in a data di a decisione.

Ammontu di cumpensazione

L'ecunumante pò esigene chì u pudè compensà u danu (materiale) veramente in u so cumpiimentu, se a liggi o u cuntrattu ùn vi prupone un tanu più chjude. Questa règula hè cunsiderata cununione cù Art. 400 di u Code Civil. Sicondu a norma:

  1. Per quarchi obligazioni, inclusi chiddi ligati à certe attività, a liggi pò impone una restrizzione per una compensazione sħiħa per i perdizii.
  2. L'accordu di reducià a responsabilità di u debbitore in accordu di cunnessione è altre attuali per quale l'acreage hè un individu cum'è cunsumu hè cunsideratu nullu se u scopu di a responsabilità hè determinatu da e regule o hè cunclusione prima l'occurrence di circustanze chì implicanu conseguenzi negattivi per un cumplimentu o un cumpurtamentu impetu di funziunarii .

Esempii

A ligislazzioni stabilisce i seguenti casu chì u dirittu di u creditu per esse dumandà chì u debitore torna u dirittu veru currettamente hè tutta cumpletu:

  1. Art. 78 di u Code Civil. U cessionariu (erede) di un membru di l'associu generale hè responso di l'oblughi di l'associazione à partiti fora, per quale, secondu l'arti. 75, u 2 pezzu serà rispunsente da u participante chì abbandunò a cumpagnia, finu à i limiti di a prupietà trasferita.
  2. In accordu di Art. 354 di u Cummerciu di u Cummerciu di u Navigazione, a responsabilità di u bastimentu è u salvatore hè limitatu in cunfurmità cù e règiche stabilitu da u Code in Art. 355.
  3. Se una penalità hè furnita per un esercitu improperu o fallimentu di fà u drittu, u danu riali hè compensatu per a parte micca cuparta per questu. In a lege o u cuntrattu, parechji casi ponu esse determinate. Per esempiu, hè permessu di scogerà pèrdesi, ma micca perditi, quandu un sustegnu per indemnità di danni indegenu in u crescenu di ellu pò esse presentatu, è ancu quandu quandu o quellu o l'altru pò esse rimbursati à l'opzione di a vittima.

Nuances

Ci si deve esse nutatu chì l'interesse per l'utilizazione di i fondi straneri sò sempre una qualità crediticia. Questu significa chì u danu veru à u Codice Civili pò esse cumpiutu solu in una parte chì ùn hè micca cuparta per elli. Questa prestazione hè stabilitu da Cl. 395 di u Codice, à u paràgrafu 50 di u Decretu N ° 6 di u Cunsigliu Supremu di e Foru Armati è di u Pianu di u Supreme Arbitration Court of July 1, 1996 N ° 8. U dannu veru chì hè stallatu in l'urganizazione o di u citadinu in cunnessione cù l'azzioni / inagazioni illegali di l'amministrazioni statali o lucali o impiegati di e sti struttura, in Cumu includu quandu emissione un attu legale chì hè contru à i norme, hè compensable da a Federazione Russa, un subjecte di a Federazione Russa o una entità municipale. Sta prescription hè cuntenuta in Art. 16 di u Codice.

Litigazione

U corpu urdinatu abuliu e decisioni pricidenti à favore di l'attore, chì dumandava u cumpensu per u danu veru è a perdita di l'accadimentu sottu à l'accordu di ripertazione. A tribunale hà dettu chì u vendeur-creditor ùn hè statu capace di pruvà l'ocurrenti di perdienzi finanziarii chì svilupparu quandu u debtor fallia à cumprità i so oblughi in quantu à u ritornu di i tituli. Cusì, u rifiutu di sudisfazione a dumanda hè justificata da a non-submission of documents.

L'attuali appiega per cumpensà a compensazione per u danu veru causatu da un almacenamiento incorrecte di a pruprietà chì era strappatu da u corpu federale executive. L'applicazione hè stata garantita, postu chì a trasmissioni di valori ùn anu u so state di rispunsabilità per i preghjudizi causati da a fallimentu di furnisce l'esurtazione sicurizata di a struttura di e cose. U veru dannu hè statu calculatu da l'attore in a forma di una diffarenza tra u prezzu di compru è u prezzu di a venda reali di i prudutti sposti. U dumandatu hà determinatu a renta perchita in cunfurmità cù u valore di a vendita di merchenzie di a qualità propria chì esiste in u mercatu. À u listessu tempu, i trasporti di u trasportu è i pruprietariu è u prezzu di compru è dedutu.

L'esempiu siguenti à una valutazione impropritude per i tribunali di l'argumenti avvirtenu annantu à a cunnessione causale trà i so azzioni è l'avvenimentu di cunsiquenzi negattivi in a forma di dannu infliutu à l'attore. In cunfurmità cù a cunclusione tècnica, a causa di a colisazione di a locomotiva è i carri, chì causò u dannu veru à u dumandatu, indica a presenza di viulenza in l'azzioni / inaction di l'accusatu è u clienti. L'ultima, sottu i termini di u cuntrattu, hà assume a respunsabilità per dà l'urdinazione nantu à l'usu di a locomotiva. Sutta sti circustanzi, e decisioni fatti in u casu ùn ponu esse consideratu legatu. In questu sensu, sò sughjetti à annullamentu, è i materiali di u casu - per esse mandatu per riimperionà a prima instancia per esaminà e dumandatu i richiesti, per identificà l'avvenimenti propii di l'incidentu è per evaluà l'evidenza provduta.

Altre casu

In u cassazione appellu, u chitante, chì hè l'amministratore fallimentu, riferisce à l'impossibilità di stabilisce a quantità di danni. Comu justificazione, u subjecte hè guidatu da u fattu chì u cuntrattu, in u quale u secondatu hè u participatore in a custruzzione cumuni, ùn hè statu terminata. Sta stanza di cassation ùn accetta micca questu argumentu, postu chì a Lei Federale "A Bancarotta" ùn si stabilisce micca una prohibizione per a determinazione di l'altitudine di perdienzi in casu l'entità ùn hà micca riffite per cumprà i termini di a transazzione. In più di l'arte. U 201.6 di sta lege sò stati modificati. Cù a so cunsiderazione, i participanti di a custruzzione pò assistite à riunioni di creditura è anu parechje voti fugliali cù a quantità pagata à u sviluppatore sottu un accordu chì furnisce a trasmissioni di l'abitazioni o u valore di a pruprietà furnita à a cumpagnia di serviziu, è dinò a quantità di perdita in forma di veru danni. Hè stabilitu sottu Art. 201.5, item 2. Tutti i fatti cungificati ponu tistimuneghjani chì l'esistenza di e prublemi per a trasmissioni di u postu è u cuntrattu senza stunata ùn hè micca cunzidiratu un obstacle per stabilisce a magnitude di u danu veru.

Hè bisognu chì l'disputi cun l'indemnità di i perdichi sò spessu cunnessi cù beni immubiliarii. Per esempiu, in Art. 161, parte 1 di a LC, hè stabilitu chì a gestione in un edifiziu di l'appartamentu vi garantiziu e cundizioni seguru è favurevuli per i citadini di vive, u mantunimentu di una prupietà cumuni in cundizione propria, a risuluzione di temi di u so operatu è a prestazione di i servizii comunali.

L'attore mandò una dumanda à a tribunale per cumpensà i danni causati da l'accidentu in l'acqua di l'acqua fridda. A corte hà sappiutu l 'articuli sottumessi. In vista di e circustanza, u corpu autorizatu accetta a pretendante di u patronu imponente una penalità nantu à a cumpagnia di gestione.

Chjave

A pratica ghjudicali prubblece chì disputi nantu à cumpensazione di u dannu veru è a perdita di prufittu sò spessu cunsiderati da i cuerenti autorizzati. I prublemi principali per trattà i casali sviluppate in l'urganisimu di cullettivu è furnisce pruvunni chì justifica i pusizioni di i partiti. In questu casu, in l'interessi di ogni particulare in u cunflittu - per fà u massimu di arguments in u so favore. Di sicuru, sò deve esse acquistati legale.

A cura particulare hè pagatu à i calculi di l'esperimenti. I càlculazioni ùn devenu esse fatta solu per u danu veru, ma ancu per i quantità chì stanu invettati di ricuperazione di diritti. Ùn ci hè pocu impurtanza hè a precisione di calculà u beneficu chì ùn hè micca statu ricevutu.

À u listessu tempu, ci vole dì chì assai disputi ùn righjunghja in u tribunale, perchè e parti sughjenu di risolve tutta a pazzia. I sperimentali ricomandunu, se e circonvenzii permettenu, di mandà l'affirmazione à u subjecte chì viola i so oblughi. Hà indicatu l'illegalità di l'atti / omissione, cumu a determinazione di u quantità di cumpensazione è u pezzu in quale deve esse furnitu. S'ellu ùn hè micca u modu di risolviri u cunflittu, puderete andà in tribunale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.