ComputersSoftware

Wake-On-Lan - description of the program

I tecnologici moderni ùn anu micca stannutu di sviluppà è fà l'utenti felici. Per esempiu, oghje era pussibule attirà un informaticu persunale à una distanza senza sforzu. Ci hè una funzione (WOL) per un pezzu tantu, ma micca tutti l'utilizatori capite cusì com'è travagliu, è per quessa.

Wake-on-Lan: chì hè?

Stu protokollu hè cunsideratu per rinvià remotau l'urdinatore, chì hà una riserva di volta in a basa di a basa, grazi à quale u puderebbenu sviluppatu. Per WOL, una capacità di espansione addizionali da a rete in wireless hè cunfigurata, se u router soporta.

Avete bisognu di una funzione similare per fà una regula curretta di i cumpunenti di u SO è di salvezza in i computers chì sò fora di l'alcunu fisicu di l'utilizatore senza l'abilità di fà turnà.

Perchè i PC muderni furnisce u putere à a basa di a basa di l'uparazione, l'Operazione Wake-up-On-Lan, quand'elle sò cunfigurati bè, ùn sia micca a causa di censura.

Principiu di operazione

Per WOL, solu dui cumpunenti di l'urdinatore sò impurtanti: a basa di u cartulare di rete. U primu duverebbe sia cunnessu cù un suminatu d'energia ATX compatible, chì permette l'adaptador LAN per vede u paese di l'ingressu. Sì unu d'elli havi un cumandamentu specialu chì cuntene l'indirizzu MAC di a reta di a reta tarritoriu, serà datu un signalu per inizià a forza di pc.

In autu, Wake-On-Lan (u prugrammu per u muvimentu remoto) ùn deve micca esse scaricamentu di utilitate supplementari: questa funzione hè cunfigurata per via di u BIOS.

Pacchjà magicu

U cumandimu chjamatu arriba hè chjamatu Magic Packet. Hè quellu chì deve riceve una carta di rete per attivà l'iniziu di l'urdinatore. Contene l'indirizzu MAC di l'adaptador LAN, chì hè ripetitu 16 volte, è altra informazioni necessaria.

Stu prugrammu pò esse mandatu da u SO, situ web o router cù i porti UDP 7 è 9. Pè esse si sta funzione ùn hè micca necessariu è u PC ponnu èsser cunnessu à a catena, deve esse disattivata, perchè avà nanzu à u nivulu di batterie.

Cumu attivà WOL

I mudelli di computer di l'usu, cum'è parechji novi, anu un funziunamentu di Wake-On-Lan in a BIOS. Per fà questu, hè bisognu di cunnosce l'inglese almenu à u livellu iniziale, altri u usu ùn solu ùn trova WOL, tk. Oghje questa designazione ùn hè micca usata in u sistema bàsicu d'input-output.

In solitu, avete bisognu di alcuna cosa simili in a seccione di gestisce l'energia, per esempiu, una linea cù i nomi Wake-Up per u PCI o Power on by Ethernet Card.

In casu, se u pc trova nantu à u sistema operatore Linux, avete bisognu di stallà l'utilità integrata Ethtool per correr a funzione, chì cuntene i servizii WOL in a cartulare di rete.

Customize

Perchè Wake-On-Lan sopra Windows 7 à una par cù versione più vechja, pudete puru attivà u protocolu per l'interfaccia d'utilizatore di questu SO. Per fà quì, traversu "Start" avete bisognu di truvà "Computer Management" è intrinu in "Manager di Dispositiu" per truvà l' adatteru di a rete in a lista aperta .

Cumu cliccate right-click on the right mouse button to call the menu contextual, aperti "Properties" and go to the "Advanced" tab. In a lista dilettata, l'utilizatori avarà dettene selezziunà l'Elementu Paese di Wake in Magic, è stabilisce u so valore à a pusizione. Ùn avete bisognu di rebootà l'urdinatore.

Per mandà una dumanda energètica, avete bisognu di sapè l'indirizzu MAC, nome d'ostenda, subnet mascara, è u portu numeru utilizatu. Scaricate u prugrammu per trasfirià u "pezzu magicu" simplicemente. A reta pagina hè chjucchjata di diversi utilitate, è dinò i siti web chì porta sta funzione in linea.

Configurate u Router

Questu articulu serà necessariu solu se u PC hè attivatu nantu à l'Internet, micca a reta di u locu. Hè bisogna un indirizzu IP permanente è unicu chì hè furnituutu à l'utilizatore da u cumpagnu. In ochju, avete da esse aduprate un indirizzu IP static esterno o utilizate un cliente dinamica DNS , accede à l'equipamentu per u nome di dominiu. Un paràmetru mudificatu hè custituitu stabilisce a regula di traduzzione NAT per l'indirizzu IP utilizatu per cunnette à a Rede: u protocolu UDP, i porti 7 è 9.

Adupratu, avete bisognu di creà un indirizzu di broadcast per u router, chì hè ancu necessariu di mandà u paese. Dopu à l'equipamentu, hè dumandatu à cunnetta cù un clientu specialu è entri cusì cumandamenti:

  • Ip arp / usu di indirizzu / ff: ff: ff: ff: ff: ff;
  • Sistema config-save.

Allora u router hè rebootatu, è i paràmetri sò influenzati.

Wake-on-Lan: TeamViewer

TeamViewer - software designatu per un accessu remotu à l'urdinatore, chì in cunglisa cun una WOL cunfigurata permette di attivà u discu à una distanza cù menu esforziu. Per fà questu, avete bisognu à piglià un pocu di più passi, quelle sse quessi descritti più amuntate: configure u firewall è l'utilità stessu.

Quandu puderete à u parchettu, sceglie Regoli per Connexions entranze, è cliccate Clicà Regula. In a finestra chì s'aprì, cliccà nantu à "Per portu" è "Da veda". Allora, stabilisce i valori per i porti UDP 7 è 9, permettenu di cunnette (è pruibite a publicità). Finalmente, ferma solu per dà u nome à a regula è cunfirmà i cambiamenti cù a chjave "Done".

U primu passu à a creazione TeamViewer hè di ligà l'urdinatore à u cuntestu. Questu hè dumandatu per a sicurità, perchè u software ùn hè micca vulintatu di cumpressione, per quessa, l'urdinatore deve esse appartenent à qualchissia chì vole accessu.

A ligami Accolta hè realizatu da entre u mail è password è da u cuntestu in un dialogu especial chì l'usu pò truvà facilmente. Quandu u vostru contu hè assignatu à un pc, necessariu di cunfigurà Wake-On-Lan per l'ID di TeamViewer. Questu hè utile in casu chì u dispositivu ùn hà micca un indirizzu publicu.

In i paràmetri di a rede di utru, avete bisognu di truvà l'elementu "Inbound connections" è cambia u so valore à "Acepta". Allora, in a listessa sección, deve selezziunà "Cunfigurazione", è dopu un box di dialogu si prisenta cun funzioni di staghjate. In "L'altru appruvisazioni TeamViewer à a reta", l'utilizatori devi entre è aghjunghje a so identità.

Cumu disattivà WOL

Appena chì Wake-On-Lan ùn ci hè più necessariu, hè megliu per disattivà l'utilità per salvà a battezza di battezza è per evitarià l 'interferenza cù tecnulugia di terzu, quarchi parechji svantaghju quandu entra in cuntattu cù l'informazione induve questa funzione hè attivata.

Per fà questu, avete bisognu di rivolta u passu in "Cumu includunu WOL" seccione di questu articulu. In ogni casu, prima chì ci vole à passà in a pruprietà di a reta di a reta di u cartulare è sguassate tutti i casamenti in a tabulazione di "gestione d'energia" per quessa chì u pc permanece stimulatu dopu à u stoppiu è ùn pò micca esse attivatu da u requisitu di terzu.

Allora, in a secunna "Avanzate", l'utilizatori avete da disattivà u prugettu di u dispusitivu tramiti u Packet Magic, è per esse sicuru di u successu di l'operazione, hè necessariu desactivà WOL è in l'ambienti di a BIOS. Questu hè fattu in a listessa succorsu chjamata annantu à u testu.

Cumu pruvà l'esercitu di WOL

Pruvà l'utilità di l'utilità pò esse sperimentata da esse direttamente vicinu à a PC. Questu hè fatta cù l'aiutu di TeamViewer o d'altri programmi di terzu e risorse chì permettenu di mandà Magic Packet.

Inoltre, ùn hè ancu un momentu pocu piacevulu: qualchi apparechi cun cunfigurazione Wake-On-Lan è l'accessione autorizata in a rete BIOS, indipindendu a fonte d'energia senza mandà è riceve u Package Magic. U mutivu di questa hè a funziunalità crescente di a cartulare di l'intrattenimentu di l'Intel è 3COM, chì ùn utilizate micca solu WOL per mandà un signalu à inviertà nantu à a PC per una retama lucale. Hanu invistitu ancu altri avvenimenti: per una prima, per regula, parechji criteri sò stati pronti, nantu à u quale u despertu.

Stu prublema hè solu per esse cambià i paràmetru di l'adatori cù u software di terzu. Solu bisognu di scancerà e cundizioni extra per fà a so funzione correttamenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.