ComputersSoftware

Windows Defender

Dopu un prugettu di u sistema operatore Windows 7, a vita di quelli chì sò vittutu per scrivute virus cumuni, hè diventatu assai più difficili. U mutivu di questa situata in u modulu specialu di u novu OS cridatu "Defender Windows 7".

A u cuntrastu di i prugrammi debuli cuncernizzati per assicurà a securità di e versione di precedente, in u Windows 7 per a prima volta hè prutezzione anti-spyware è antivirus hè accadutu in u sistema di u sistema operatore è cumencia cun ellu. Questa hè particulare spiciale, cunziddiè chì u prugramatu è u Spyware ponu facilmente acquistà à u vostru pc d'Internet, o à traducione cumu mediate infettatu cum'è CD / DVD è flussu, è a maiò parte di sti programmi maliciosi accumincianu a so attività immedanee da a prossimu risizzione di l'informàtica.

Windows Defender hè dui frontieri di a difesa è l'attacche principali à l'urdinatore impedisce a prima frontiera - prutezzione di u tempu.

Sta funziunalità averebbe l'utilizatore chì quandu u spyware o qualsiasi prugrammi chì anu infurmazione nantu à ellu eseguisce l'accussioni indettandosi accumene à stallà in u sistema o simpricamente si prova di principià.

Se una alerte hè stata accuminzata, secondu u settore di notificazione sette in u SO, parechje azzioni seranu dispunibili à l'utilizatori.

U primu hè di quarantine. Un prugramiu malignu si traslocu à quarantine è hè prutittu di esse ghjustu finu à ch'ella hè risturata o sguassata.

Per sguassà o, contre contru, restaurate i schedari di quarantinti, cumencia à u difensore cù u buttone "Start", selezziunate "Tutti i prugrammi", cliccate in the shortcut "Windows Defender".

In a finestra chì apre, andate à l'e menù di l' utensili è cliccà nantu à l'articulu marcatu com "Objettivi in Quarantine".

Quì pudete vedà tutti l'uggetti macchiati è stabiliscenu l'azzioni propria per elli. Sè vo site per sguassà tutti i schedari, cliccate nant'à u buttone "Delete all". Se qualchese di elli pudete esse utile, sceglie u botulinu "Restaura" per ogni sughjettu in a lista, è per quelli chì ùn sò micca necessariu, fate clicà u buttone "Delete".

U second item hè di sguassà u prugramma. Se ùn sapete sicurizmu chì u schedariu chì viaghja pò esse cuntene spyware, pudete subitu subitighjà immediatamente quì. Questu menu elementu vi permette di salvà.

U terzu puntu hè permessu di esecutà. Cù stu buttone, pudete aghjunghje un prugrammu chì u Windows Defender hà definitu per esse Spyware, à a lista d'exclusion. Ùn vinarete più più d'avvertenzii nantu à stu prugrammu, puderà chjottà u buttone "Allunà" solu se site 100% sicuru di a vostra decisione.

Un utilizatore cun experto possi ellu scelte i programmi o paràmetri chì ellu pensa chì Windows Defender vi cuntrollà.

U secunna frontiere di difesa di u SO hè a scanning di schedarii di u sistema per monitorà u so statutu è e versioni. In i paràmetri di scansu, l'utilizatore hà a scelta di schedarii scelte, l'opzioni per a rimolta automaticu o manuali di u spyware detected. In ogni casu, hè cunsigliu per mudificà quarchi cosa solu per quelli chì sanu cusì ciò chì site.

Da u tempu à u tempu, "Windows Defender" si cunghjuntisce à a rete per verificà l'aghjurnamenti in l'immeta "lista di definizione". In questa lista, i pruduttori di u SO sò constantemente aghjunghje spyware di novi scupertu è altre prublemi novi. Aghjurnà a lista si trovi per u Windows Update Center , cù l'aghjurnamentu parallelu di altri cumpunenti di u sistema upirativu.

È à quelli chì crèdenu chì ùn sò micca assai sicurità, l'utilità facilite l'abilità di cunfigurà l'scanni in tale manera chì hè stata di l'aghjurnà a definizione per l'scàccia più assicurata è fiable.

E l'ultima punta, se per qualchissia scrivevete bisognu di disabilità "Windows Defender", ancu s'ellu avete un antiviru separatu, hè megliu per rinvià torna in seguitu

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.