Arte e spettacoliLittiratura

Vyacheslav Kondratyev. "Sasha": un riassuntu di a storia

Avemu prupostu un racontu chì si dici 'na tistimunianza di issi evenimenti Vyacheslav Kondratyev - "Sasha". Summariu Executive di sta storia, vi Mulateri Di L'amparà oghje.

Vyacheslav Kondratyev - un anzianu suldatu. Iddu era un membru di a difesa, è dunque vulete sparte cun lettori i so ricordi di guerra, a caristia, è cum'è a morte. L'azzione di u rumanzu piglia postu in u 1941. Hè chì tempu è hè u principiu di u Great War Refrains. Allura, avemu vai a lu cantastori iddu stissu, chi fù scrittu da Vyacheslav Kondratyev, "Sasha."

riassuntu

Sasha - bonu, umana, e persone murali incù un forti sensu di rispunsabilità per ognunu è tuttu. Iddu è lu prutagunista di l 'story, scritti da Vyacheslav Kondratyev.

Sasha - i ghjovani surdatu francisi, ca fu a la frunti di Rzhev. È hè assai curiosu. Sè si sapia Tedesco, iddu avissi dumandatu i tedeschi, iddi hannu 'affari cu cibu è munizioni. Stu tema hè assai n'accupava di l 'eroi, dopu à tuttu, chì, s'ellu ùn hè ellu, per sapè ciò chì la fami e di morti. I suldati stati scunnisciuti da polkotelka cereale granu per dui in un ghjornu. Force ùn hè, micca per intarrà u unn, ma ancu tandu, a scavari cu lu so 'guerra.

A prutagunista pena tardu parechji mprisi. A prima - quand'ellu hè sottu u focu move feritu, ùn ispazza tedesco di u campu, a abbiari i so peddi è li dete à i so cumannanti cumpagnia, scarpi chì fù un Lithuania.

Seconda - quand'ellu ùn hè avè stesi à u fronte, è ancu un coppiu di mesi, chì pruduce indipindente pinali Fritz. L'inglese ùn vulianu a parrari, e lu cumannanti battagghiuna iddu urdinò à tumbà Sasha. Iddu fu cunfruntatu cù un bœuf. Ghjesù ùn capisce cumu hè pussibule di rompe e parolle scritte à u accumpagnamentu: "priggiuneri di guerra, hà da esse u dirittu di vultà in casa dopu à la guerra". Comu pò ellu à sparà un omu senz'armi, s'è u nemicu? Per Sasha ancu mandatu Toll spiicalli, tantu ch'ellu seguita u esicuzzioni di l 'ordine. Ma Sasha, invece di tumbà u prigiuneru, ma hè u sede di u œil ...

È hè sempre cuntenta di succorsu: bench 'ellu fù feritu, apricot un surdatu francisi, e quannu arrivaru a sanvzvoda cunduce techs. Si faci sta senza sente u so ft di granni significatu comu un tentativu di sicuru.

A vita di genti duranti la guerra, - à u fronte, à u paese, in lu spitali - in u più chjuca détails trasmissa in u so rumanzu "Sasha" Kondratiev. Summariu di u racontu si pò sempri mintuvati in una sintenza: "faccia, sangue, a fanga, i suldati, ma mezzu lu tuttu ci hè a cosa più impurtanti - a fede in u parcu di l 'anima umana."

In u capitulu finali Sasha arriva a Mosca. Iddu guarda populu direttamente uninvolved in la guerra, ragazze, andavanu à u fronte, comu vuluntari, e si mittissi chì tuttu hè Lettera è stu risenti ancu di più u so impurtanza ci à u fronte!

Story, scritti da Vyacheslav Kondratyev, "Sasha", un riassuntu di cui vi sò avà leghje - unu di i migliori opere circa la guerra. Sti anni, sò rivendicatu cintinara di migghiara di la vita umana, spizzò la vita di genti e lassaru un Marque amara in la memoria di tanti. tu I cunsigliatu à leghje stu intera storia cunsiderà (ca l 'auturi Vyacheslav Kondratyev) - "Sasha". Synopsis You ùn ponu rimpiazzà u pruduttu in a so integralità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.