FurmazzioniLingue

Violenter - un titulu slavi di u capu di statu

A frasa "... violenter di tuttu, Russia, Moscow, Kiev ..." hè pràticu di tanti è hè forti assuciata incù una lezziò di storia. Infatti, hè cun ste parolle accuminzau lu titulu di imperatori Russian.

Lu significatu è origine di a parolla

Violenter - hè traduttu da a parolla greca "violenter" (αύτοκράτωρ) è a so essenza hè donu cun forza illimitatu di u capu di u paese. un tali capu di statu hè simultaneously un legislativu, esecutivu, è fronde ghjudiziarie di guvernu, è ùn hè limitatu à l 'azzioni è e decisioni di ogni parlamentu o ministri.

A parolla "violenter" hè divintatu un titulu di rigali à i tempi di Ivan III Scuri, dì in lu 1493, quandu u filu stati messu passatu, subordinating putenza Moscow Russia tatar. Pocu à pocu u regnu di cresce e aghjuntu à u nomu titulu di li terri si cunfunniu - White, Linguistique, Kiev è altri.

Da u principiu di u XXu seculu, Russia tinia lu titulu di mpiraturi di mudernu liata medità, è bisognu 3 minuti à i so utterances. Nunustanti lu fattu ca doppu la evenimenti di u 1905 in u paese hà un parlamentu, l 'ultimu Zar Nicola II Romanov cuntinuatu à esse chjamatu "The Emperor violenter di tutte e Russie ...".

analisi parolla-criazzioni

Da u puntu di vista di scienzi lingua violenter - un nom masculin, ànimu, un nome cumunu. Si hà 2 radiche, cum'è e parolle cum'è sestu-Frantumazione, linguista, è altri vechji Russian.

Quandu parsing e parolle di a siguenti manera:

ràdica iddu (da a parolla indipendente)
interfiks - vucali culligamentu circa
ràdica Lascià in Francese (da la forza parolla - Cambia)
suffissu peur

Cusì, u analisi di u so parti hé à parè soiu chì a parolla "violenter" - hè u titulu cù un valore "self-capu di a campagna."

Synonyms

In u nostru tempu, a parolla hè fora di data, è si pò esse trova solu in li libbra di storia. Perciò, u putere reale in u mondu hè cunsirvata è distribuitu in Auropa è in u paesi di menu civili di u livanti, e Africa. Magistrati sò chjamati un'antra manera - lu Re, surtanu, o Re. A litteratura dinù (soprattuttu in i media) aduprà altre parolle chì, in fatti, sò sinònimu cu la parola "violenter". Stu munarca, u guvernatore, u capu di statu, la testa ncurunatu, edinoderzhets, porfironosets, Basti, u capu suprema, u capu.

Sti paroli sò generalmente usatu pi rifèririsi a postu l'omu in la girarchia. Ma spissu usa com'è tituli cum'è "despot" è "un tirannu." Cusì si palesa una strana negativu micca à una persona spécifique, ma à l 'assai' idea di lu putiri ereditaria.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.