News è societàCélébrités

Choreographer Vasilev Vladimir: biografia, la vita parsunali, a famiglia, photos

Art - un stradellu difficiule. L'armunia luce, assai è linii distintu scumpìgliu travagliu ùn hà ancu anni, cum'è assai comu dicennii. Sè l 'Schicchi travagliatu assai choreographer Vasilyev, ùn ci hè micca dubbitu com'è à u risultatu finale. Iddu - la stidda, ca riflessioni occupanu a tuccari artisti dui giovani è rinumata. Man-ebbica, a legenda - choreographer Vladimir Vasiliev. A so biografia hè piena di custanti u travagliu, a creatività è 'amuri d' una sola donna.

On a vigiglia di a guerra,

A famiglia si 'ntisi i travagliadori usina in u luntanu 1940, 18 di aprili, hè natu un carusu. Mamma pigliò u cumandante di i posti di Chief Sales è u so babbu era un vitturinu sèmplice. È veru amuri, culligamentu di u so core, detti a persona di talentu, chì ùn finisci a miravigghiarisi à u mondu nantu à dui ganghi di lu mari.

Cumplessu, tragicu evenimenti chi vennu 22 ghjugnu di u 1941, a famiglia tagghiati. Babbu Vladimir si n'andò à u fronte, è a mo mamma travaglia in lu pianta mamma in 3-passata, messu trà figliolu vechju è u travagliu. Salvamentu era soru sei di matri domani - nativu prufissori, per i quali u picciriddu avia micca à perde u sensu di la menti a quarchi tempu nuttata è difficiule. Warm calori spirituali in la sera, più di una tazza di tè, calda, un marchio surpà più di coce un altru, torta è piacè fistiggiamenti New Year era lu megghiu di i ricordi di a mo zitellina.

tempering a natura

Vladimir Viktorovich Vasilev, un choreographer in the future, hè entrì anni di caristia, chi la guerra hà purtatu. Distruzioni dâ casa di ruvine, a morte è un spechju tremendu di a vita à un altru personne unformed lassaru un Marque spentu. U testu, chì hè littered cu la strata un omu cun tè, a so 'anima, è lampò à i so zitiddina - si hè furmatu da un onestu, nobile e generosu di fari cosi boni.

In lu 1945 si nni turnaru a la frunti di lu patri, e la famigghia si n'andò à campà in a so integralità. Qualchi diffarenzi in pusizzioni pesciu di i parenti (matri friquintau ghjesgia, è u mio babbu, hè statu un tèrmini cumunista) ùn impediscenu micca u coppiu à esse cuntenti. Mentri generale anu ripigliatu u paese fora di i malanni, u futuru choreographer Vasiliev sunatu a sfera, deftly satannu nant'à i tetti, è ùn nfiriuri in curaggiu e fearlessness cumpagni maiurone, cà si varagnò lu rispettu di u friscalette, corte.

I primi passi in lu ballu

Vasilev Vladimir, u choreographer in the future, da a zitiddina hè inturniatu da un tempurale numeru di amici. È quì hè unu di i tanti amichi è parte-tempu prossimu, ci invitatu à u Club, danse, situatu in l 'Kirov Casa di piunieri. At primu sguardu, un maestru fattivu Elena Romanovna Museum pussutu vede u tomboy bionda in amore a ballari. Eight-annata-choreographer Vasilev Vladimir nasciu. Ghjesù hè u primu tempu aduprate u novu matiriali. In u so esempiu, praticava un muvimentu è statu cunzidiratu lu megghiu studianti.

Una volta nant'à a scena di u Teatru culturali cù un spettaculu si masturba di balli antichi, ch'ellu avvisti chì u so distinu hè infini murata. ballarini precisamente è sòffice, salti tarra, sustegnu maestrata pinsamenti carusu. dedica Natural e devozione a so sonniu parmissu in 1949, à andà à u Ballet School culturali, è ghjunghje ne à suprana à mezu à classe un annu.

cartulina calligrafia

Vladimir Vasilyev, u occidental signore-studiente, furmavanu a mane à u so propriu stili unicu. U so maestru Mikhail markovich Gabovich divirsamenti u focu internu di u ghjovanu studiente, hè dunau in u so muvimentu di tutti. virtuoso Light salta, linii filigree, putenza, cunquistannu la prima un muvimentu, chì sprissioni è irrepressible energia chi lustru di lu tuttu u spaziu di u palcu, su chi apparse u prossimu gran choreographer Vasilyev ... Populu Attore di un benifari liccione, è permette l scrupoloso à passà u listinu di i so pinsamenti, è sentimenti miti.

esordiu

In 1958 fù accettatu in lu Troupe di u Tiatru culturali, unni subbitu iddu criau cum'è un ballerino in un modu sputicu. choreographer Future Vasilev Vladimir Viktorovich cuminciò cù un spettaculu di a pling, imagini culurite assai in lu famusu "Rusalka" è "in Paris". parte Solo à "Walpurgis Night" hè u so bigliettu furtunatu. Hè in u rollu di Pan, iddu tracciau lu attinzioni Galiny Ulanovoy, una riunioni chi subisci lu tuttu avvene di a so vita.

Great bailarina hè divintatu unu di i capituli più impurtante in u libru di a vita chjama "Vassiliev - choreographer. Biography "scritta da u destinu stessa. U so talentu Minsk, amicizia è a fede in u futuru di i giovani prufessiunali aiutatu curà i parsunalità di u diritturi maiò, choreographer è ballerino. Cullaburazioni in "Les Sylphides" hè divintatu una sperienza spirianza è hà apertu Vladimir cum'è un attore ghjochi classicu artista.

sorghja meteoric

Dopu à partendu da u Teatro Jelune Grigorovich ghjovani ballerino hà pigliatu parte à a so pruduzzione di "The Flower Stone" chè trovu gràzia micca solu una choreographer, ma amore dinù u criticu più fastidious - u pubblicu. Dopu à un tali trionfi di Vladimir fù attivu in parti, mener, in tutte e ballu a diversità di u Tiatru culturali, "Cendrillon", "Pages di vita", "Don Chisciotte", u listessu nomu tziu Paganini, "Laurencia", "Giselle", "Romeo and Juliet".

bella di la furtuna

Ghjesù ùn hè ancu 25 anni quand'elli eranu embodied su parte tappa si masturba in "Dance Suite" (direttu da A. A. Varlamova), Ivan occidental R. K. Schedrina "Humpbacked Horse" (direttu da A. I. Radunskogo, 1960 ) The schiavi in "Spartacus" A. I. Hachaturyana (scinni L. V. Yakobsona), Lukas in "Forest canzona" G. L. Zhukovskogo (affirmazioni O. G. Tarasovoy è AA Lapauri). Micca un paisaghju - dopu à successu à pruvà chi vi sò li megghiu, e si tratta - Ùn u limitu di u vostru capacità.

Tenacità chi aiutati a zitiddina ùn Tunica nanzu i ragazzi maiurone, cridenza in se, fila l'Ariadne, mener, à traversu a vita scena di u prateria, è permette amuri a ballari di novu è dinò, una materia di addimustrannu i so sapè fà. Un intelligenza precisamente di u materiale musicali, a maestria di ogni cellula, in u corpu, sòffice, bisannuelle fruttu di l imagine di avoriu e suspresu micca solu u pubblicu, ma dinù fisizianu metri alti. Vasilev Vladimir (choreographer) hè facili assurbutu in u bè Ivanushka sinceru, passiunatu Basile, crudeli, carcu à u sangue, di u tirannu.

Unu è una vita

Beautiful prima affettu cunt chinu lu cori di Vladimir in l 'anni di insignà à i scoli ballu. Kultura Maximova differente spiciali principled, qualchì volta passavanu in stubbornness chì u so défendu in duttrina sughjettu, ma era decisiva in lu sviluppu di a ballari. U putere cuntenute in una ragazza accussì dilicata chì hà incantatu è scantati in u listessu tempu Vladimir Vasiliev. Ma 'na malatìa mpruvisa Maximova i purtemu pirmèttiri, è i sentimenti emergenti aiutatu a vìnciri lu tirribili migraines donna viria tuttu l' annu.

Tipica di stu sèculu ghjovani bisbigliu siparatu da quant'è trè anni. Stu tempu, ognunu à prò di u so sviluppu di prufessiunale, è tramindui arrinisciutu a essiri ammitati pi travagliari a lu Tiatru culturali senza nuddu aiutu.

Love Story

Vladimir Viktorovich Vasilev - choreographer, li cui la vita parsunali hè sempre statu in lea cù una donna. Trè anni luntanu - è destinu dete un appuntamentu in cunniscenza cumune, doppu ca lu paru nun parti. In l 'istati di lu 1961, i ghjovani inégalité u so raportu, ma la luna di miele si tinia in la cità più romantica in u mondu - Paris.

Quissa hè un casu particulari, parchì l 'Unioni Suviètica nun chì u coppiu inseme u strangeru. Ci fù rapprisintatu da un ritrattu in u quali u ispensata mistiche Maximova è Vasiliev ghjucatu amanti. "USSR incù un core aperta" parmette u newlyweds a gudiri lu aria ciavuru di France, ancu sottu à i chiudi custòdia di capi.

vicissitudes di a vita

Great, Vladimir Vasiliev - choreographer, a famiglia è a vita u travagliu hè pussutu ntrizzati. Bedda donna, un hà prezzu Muse, un bellu coppiu era sempri ddà, cunniscia tutti i ditagli è aspettu di una sì accussì difficili.

In 1971, u coppiu era un accidente vittura. Assai, la pista corse chamois è speeding a vittura suprana frombu battutu miraculu ùn vultò in una lanna cumpressi. Kultura Maximova avutu una seria preghjudiziu la testa. prublemi salute Regular evidenti duranti cuncerti, cinque anni dopu l 'accidente nant'à a strada. U preghjudiziu hè cusì maiò chì un ballerino pudia stà in una ruteddi. Vladimir Vasilyev hè prontu à spustà a muntagna, è si girò, jùnciri moglia cure in lu spitali Kremlin, unni idda si n'andò prestu nant'à u mend e rinisciu a ballari di novu.

Sfurtunatamente, u famiglia hà sempre era piuttostu di dui pirsuni, e la risata di i zitelli è ùn avia visitatu a so casa. Ma lu so cori i prufessori di talentu mette in lu so numerosi i studienti per i quali parenti sò divintatu criativa.

ricunniscenza u mondu sanu

plasticité ancura è talentu ricitazzioni hè assai apprizzatu u strangeru, induve ci hè sempre un Ovation, standing salutò la perle di occidental Russian. Vladimir Vasiliev, primura cullabburau cu tanti choreographers mpurtanti. Luna Bezhar, Franco Zeffirelli, Roland Petit, Lorka Myasin ci invitatu à u so pruduzzioni di i rolli principali. pubblicu Love sapia micca cima - i francesi mia liggenna Russian, Argentines dichjaratu un eroe naziunale, è i Stati Uniti d'America, malgradu i difficultà a situazione pulitica, Vasilyev statu fattu un citadinu unurariu di unu di i cità. rapportu Special sviluppatu cù accuglienti Italy. Rome Opera, "La Scala", "San Carlo" hè micca ghjustu ripiglià u so scene choreographer induve u pubblicu guditi li prieri virtuoso è plasticité perfetta.

duva criativu

energia campagna ùn mi jìssi ind'a artistu, ancu un tali locu. Prima a so choreographer impiegu Vasiliev missi in 1971, hè statu u occidental "Icaru". Storylines, u Genre nun era ntirissatu a li criaturi, si hè attrattu da u sviluppu di l'imagine à a musica, a diversità di ballu trasmessi. U so maestru strana embodied in "Montanari di una biografia", "nustalgia", "Lake Swan" e tanti àutri travagghi.

talentu Essa fu cunquistata in tali film comu "fouetté", "Zhigalo è zhigoletta". Great travagghiu comu nu diriggenti e lu diritturi Vasilevym fattu a "Anyuta", "Casa di a strada,", "Vangelu di I", "Princess è Corona," "Juno è avos". A diversità di travagghi distingui di novu u multifaceted mondu internu: choreographer Vasilyev senza riguardu à a vostra scrupoloso préférés.

Doppu essiri lauriatu in u 1982, GITIS, cuminciò a cuntari comu un choreographer, è uni pochi d'anni più tardi addivintau prufissuri e capu di u dipartimentu di Schicchi. In la mità di-'90 attribuiti à i posti di diriggenti artistica di u Tiatru culturali di u nativu. In stu tempu di crisa di arti V. V. Vasilevu hè pussibili micca solu à priservà, ma dinù à stallà lu tèmpiu di Melpomene, fà l 'attinzioni di lu pubblicu à televisiò, internet, print media. À evenimenti carità è cuncerti, u gran choreographer multiplicate l 'antica a gloria di u Tiatru culturali.

Dapoi u principiu di u novu seculu, Artist People l', lauréat di parechji volti hè attivu intornu à u mondu sanu, dà classi patrone, mette in u gata, participeghja à cuncerti carità. Passion di litteratura hè spartu nantu à a carta da una racolta di puemi. Viktor Pittura inspirati scrivi i paisaghji nativi chi ci puntanu successu.

In u 2009, morse Ghjuvan 'omu menu di u famosu choreographer - kultura Maximova, chì per medità un seculu riisciuti s'avère, gioia e maddalena cumunu, hè u so cane è assuciatu. Per una forti, minacci Vasilyeva, entouré, l 'amuri di amici e di i studienti, ghjè una perdita infrastruttura, ma u puteri di u spiritu cusì quandu opere divinu face ellu svegliati ogni ghjornu, è di creà novi caputravagghi chi fà piglia, a chiamari lu rispettu di u mondu circondu.

Victor Vasiliev - choreographer, quale poze sò sempre siguaci. Ghjè bella ochji sàviu cartoons un universu di emozioni chi sò tantu talentu un gran sparti 'omu cu lu préférée pubblicu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.