Arte e spettacoliMusica

Vadim Mulerman. Biografia di u cantanti disgraciatu

Quelli chì anu criatu in i 60 o 70, ricordò a musica chì sonava da e "campane" in tutti i parchi di cultura è di ricadenza di a nostra vastu patria. "Ferris wheel", "Cori in a neve", "Ùn cunfruisciate, Lada" è altre maravigliose cambiani di quelli anni si sò realizati da Magomaev, Obodzinsky, Mulerman.

A biografia di Vadim Iosifovich hà diffardatu pocu da a vita di a vita di a maiò parte di i stati di l'attu sovietsu, chì principia in l'annata sittanta. Una perfetta studiu vocale, passatu in una istituzioni istituzione pedagogica (studiu à u teatru chjamatu dopu à Shevchenko), dopu à u serviziu in a Forzi Armati, induve hè ancu cantatu. Allora - participazione in i competizioni cantiere è vittoria in elli.

Stelle è spine

In u 1966, u cantante Mulerman hà ricivutu u primu premiu, chì hà apartu a strada di a variità Sovietica Olympus. Ci era questu cuncorsi internaziunali: Bratislava (1968), Praga (1969). Hà continuatu a so educazione à u cunservatore, è diventa un direttore in GITIS.

Tuttu u passu tutta prima volta. U primu interprete di i canzoni di i meglius cumpusituri Sovietichi era, per regula, Vadim Mulerman. A biografia di a stella, chì hà pigliatu un locu annantu à u celu di l'attu sovietsu vicinu à Eduard Gil, Joseph Kobzon, Edita Piekh, Leonid Utesov, impauriti u so passu rapidu dopu à u cunflittu cù Lapin, chì in u primu settore di u 1970 facìa u postu di presidente di u Statu Broadcasting. Hà sprimintu cunambiguamente u desideriu di fà senza l'"Mulermanov e Mondrusov" l'annu dopu (Larisa Mondrus hè ancu un realizatore eccesseur di quelli anni, "Wake up and Sing", "Snowflake"). U cantore ghjuvatu di calore chjamatu u grandi capu di un antisimite è un fascista.

U pane aghju di l'opale

Dopu tali affrontu, "U Regu Lame", "Sottu à u Ring de Ferru di u Mail", "Belated Love" hà ceduti per fà scentorii di radio. U broadcast di TV era inaccessibile, è per qualchì mutivu i registri anu persu à pubblicà, anche di prima chì anu vindutu beni.

In u 1971, a question hè stata nantu à a musica di registramentu per a nova serie di television di "Seventeen Moments of Spring". U direttore Lioznova, sapendu a capacità di Vadim per cantà, "cum'è Tikhonov", insistia chì a canzone hè stata rapida da Mulerman. A biografia di u cantante puderia rimbursatu cù stu episodiu impurtante, dopu à tuttu, u filmu è a musica scritta per ellu da Tariverdiev sò stati cunnannati di successu. Ma a persecuzione hà fattu u so postu, è l'disgraced performer hè statu privatu di sta chance.

In ogni casu, attività di cuncerta si sviluppau, Vadim Mulerman faciule cù orquestra di prima classa (Kroll, Utesova, Saulsky, Kazhlaeva).

Emigrazione è ritornu

In u 1992, per ragioni di famiglia, u cantante partiu pè i Stati Uniti. U mo fratellu sarà gravemente malatu, è u so trattamentu ùn hà micca avutu l'uppurtunità di guadagnà soldi in questi anni difficili in l'URSS. I passageri di un taxi di New York, chì sò assittati in un carro amaricu, ùn puderebbe figuratine chì purtaranu u famusu cantante pop soviètica Murerman Vadim. A biografia hà fattu un novu attornu, è paria sempre.

Ma tali persone ùn rinuncia, anche e pesche perchè. E in America, u cantante hà truvatu u so postu urganizendu un studiu di i zitelli à Florida.

Un artistu veru ùn pò micca vive senza u so auditu, è ella hè quì, nantu à a so banda. Riturnatu à Kharkov è Vadim Mulerman. A so biografia cumminciò in questa cità, è puderia passà per e carru sicilisimu di a zitella, diventendu cumunioni cù i so cumpatibili chì amanu è apprizziate u so travagliu. Impartisce i giovani talented performers in u Teatru di Song per liberà u maestru di e vucali. Despised showless soul show, Vadim Iosifovich adoreghja l'arti vivente è passa à una nova generazione, chì, ci hè una tale speranza, farà senza fonogrammi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.