SalutePreparatori

Vaccine "Nobivac" per i cani è i misgi

A droga "Nobivac", per i cani è i misgi hà appuntu designatu, hè a prima vacuna di u mondu, chì hà a confirmazione ufficiale di l'abilità di furnisce l'immunità contr'à e infizzioni virali maiò durante almenu trè anni. Questa droga hè stata produtta da a Cumpagnia "Intervet", chì hè attualmente furnisce u mercatu di Russia cun una seria sana di prudutti spiciali chì ponu efficace l'animali. Cusì, per esempiu, a vendita hè pussibule cuncreziu di a vacuna "Nobivac" per i cani contra l' enteritis di u parvovirus , l'hepatitis infecciosa o a pesta carnivora. In più, in spiunatorii veterinarii è cliniche pudete cumprà una serie speziale di droga per altri animali. Per esempiu, ci hè una droga "Nobivak" per i misgi contra infezzjoni di kalitsivirusnoi, rhinotracheitis virale è panleukopenia.

Funzioni di a formulazione

A cumpusizioni di tutti i prudutti di a cumpagnia "Intervet", destinatu à creà una immunità sustinibili, includenu strains vivantes attenuati veramenti. In certi vaccinieri ci sò cultii bactrizii contra parvovirus enteritis è parinfluenza, in altri - contra leptospirusi, infierru à rabbia o adenovirus. À u listessu tempu, tutti i cumpunenti (attivi è auxiliarii) usati in preparazioni "Nobivac" per i cani è i misgi anu prova a so fiducia è l'alta efficienza. Activitate in u corpu di l'animali cusì appuntu quessi prucessi biològichi chì assicura l'assicuranza di i risultati immunologicii massimi in u mumentu l'aghjustà u tempu possibbili, in quantu a prutezzione longu per contra i malatii infizziosi più cumuni.

Cunsigli di vaccinazione

In quantu à i specìfiche di a vaccinazione è l'utilizazione di una strumenta cum'è per esempiu, a vacuna per i ghjacari Nobivak, accumincianu a vaccinate cuccioli quand'elli arribanu à quattro à sei simane. I procedimi seguenti sò rializate cum'è circa quattordeci da quattordeci à vintimila. Eccu, se a prima vaccina hè stata riunata à l'età di sei simani, u secondu hè rializatu à l'ottu à a quinta sette, è questu hè fatta nantu à u dodicesimu. I misgi sò inoculati dui o trè mesi dopu di nascita. U prucessu ripetu hè fattu esattamente quattru settimani dopu à u primu, è u sustegnu hè realizatu strettu una ghjornu annu. In casu chì una prublema più antica prutezzione contru qualchi infizzioni hè necessaria, a prima vaccina hè generale in un mesi è mezzo.

Lista di contraindicazioni principali

A usu di a vacuna "Nobivac" per i cani è i misgi hè pruibitu strettu da u fabricatore in casu di a deteczione di iperterme, ogni cundizzioni immune adquirita è di e malatie acute o subacutu crunico in l'animali. Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu per annunzià anch'ella prima di trè simani dopu a preghjunzione di suero iperunuzuni. Se ci sò qualsiasi malati parasitarii (inclusi i vermi), a vaccinazione di l'animali ùn deve esse realizatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.