FurmazzioniScienza

Utilitati marginali

utilitati marginali, hè u numaru di rivinuti utilitati, chì hè aghjuntu à u cunsumu di ognunu fa bene 'unità. U assai la nuzzioni di utilitati, malgradu a so natura, astrattu, hè longa stata usata in tiuria ecunomica, in ordine per definisce u gradu di piacè, u piacè, o di benefici chi genti chi vennu da u cunsumu di certi beni.

tiuria utilitati marginali, ci fubbi a la siconda mità di u 19u seculu, cum'è una alternativa à u cuncettu di l 'fatica a tiuria di valore. Hè statu sviluppatu da li rapprisintanti di la Scola Austrian: E. soif-Bawerk, mixer, Schumpeter, FF Wieser e A. Marshall, U. S. Dzhevons è L. Walras.

U so muschi si trova in u fattu chì u fattore di lu onniprisenti i valori di u pruduttu hè u so utilitati marginali, chì dipende di a so volta in u valutazione particulari di personne so 'bisogni. Di tralucenza, guardà i seguenti esempiu. Criditi un miliunariu hè in u Sahara è à una temperatura di circa 40 ° statu assai sete. In la sacchetta di i so cavusi hè una manata di diamanti. È tandu ci hè una Bedouin da u vinu d 'acqua è prupone à diamanti cummerciu nant'à l' acqua. Chì in stu casu, la pirsuna vi hannu cchiù valuri? Hè cunfusione chì l 'acqua ca si curri lu rischiu di moriri senza la.

Piglià un altru esempiu. Pensa chì nantu una ghjurnata calda di lugliu, vi vinni traversu un kiosque cun ghjacciu, è voi per esaminà à cumprà un pacchettu. Allora, dopu ad avè manghjatu u prima parte, avemu compru una seconda, perchè ancu u ghjacciu vo vulete, puru siddu nun è forti. Dopu à u sicondu pacchettu hè digià principiendu à pinsà, à cumprà u terzu, o micca. È s'è calchissia prupone à manghjà u quartu ou quintu, vi sò prubbàbbili a accordu. Stu esempiu discrivi la liggi di stima utilitati, ca dici ca comu lu temperature di umani ci vole u usefulness di e cose per ellu à calà.

Sustinitura di la tiurìa di utilitati marginali, crèdinu ca l 'cunsumu di ogni pruduttu, o serviziu parla di l' omu a natura "carnation". Stu significa ca lu cumpraturi, di solitu ùn seguità u principiu di "tuttu o nunda", è pocu à pocu cresce u numeru di bè o di servizii consumable, comu longu com'è micca à suddisfà i so bisognu.

Cusì, sapennu chi un utilitati comu marginali, pudemu piglià trè cuegghiè principali:

  1. Pè ogni pruduttu cunsumadore applicàrisi porta una utilitati novu, chì si chjama "marginali."
  2. U bè di più lu cumpraturi pussutu cunsuma, u menu interessante si tratta di tutti li successivi, unità di u pruduttu. Cusì, pudemu digià dì chì u utilitati marginali hè avìssiru caratteru. È trà u valore di i bè è u utilitati marginali di un raportu beta. U so essenza hè chì l 'urigginariu lu quantità di roba (bè) una persona hè, u più priziosu per ellu stu pruduttu. Si gira fora chì u so valore hè dicisa da u gradu di magia, chì hè l 'ultima unità di u bè chì pò suddisfà u bisognu almenu urgente.
  3. Quandu cunsumanu un certu numaru di unità di u prodottu (per esempiu, ghjacciu), la pirsuna riceve u muntanti di utilities, avìssiru ogni tempu. In tiuria ecunomica chiamatu l 'unità mudellu di utilitati marginali "Jutila." Sè a cunsumazione di ghjacciu hà prima pirsuna usefulness 7 Jutila, secunnu - 6, u terzu - 5, è u quartu - 4 Jutila, lu valuri di nu tutali di issi prudutti saria uguali à 22 Jutila (un utilitati marginali hè 4 Jutila). Fallimentu di ogni mixer rigulari di ghjacciu hà da esse una riduzzione à u tutale utilitati (megliu) è accrescimentu fatte di utilitati marginali imballaggio finali. Per esempiu, si una persona hè ricusatu quarta cateni, allura la utilitati tutali (TU) hè uguali à 18 unità, è u utilitati marginali (MU) hà da esse 5, fallimentu dâ TU terza parte hà da esse 13 unità, è accrescimentu MU à 6, è t. D .

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.