News è societàCultura

Ucrainu Letteratura Library in Moscow: la storia scandalu

The mass media dettu u più prestu pussibule perturbations in u Biblioteche mitrupulitanu francesu. Hè sicuru l 'abbulizzioni di la Biblioteca di Ucrainu Literature in Moscow dopu à l' arrestu di u so diretturi Natalia Sharina. A donna, chì hè accusatu di extremism, tìnniru sutta a casa arrestu.

reforming

About the future Chjuditura di u Library di Ucrainu Literature in Moscow, reporters amparatu da e parolle Ivana Pavlova un avvucatu difenda i interessi di i rispunsevule istitutu. Hè prevista a trasfiriri la stanza biblioteca di u Dipartimentu di a Mosca di Culture cunduce à u Dipartimentu di natu. u puliticu, u turismu e dî rilazzioni dimarchja-riggiunali. Hè cunnisciutu chi da l 'agenzia mandatu un appellu à u Dipartimentu di Culture, invitò una decisione u destinu di fondi libru è u favore di cullaburatori di Biblioteche rifurmatu.

Sicondu à nantu à u corsu ricevutu, in i loca di Ucrainu Letteratura Library criannu Centres multi-Tecnica di i pòpuli East slavi hè prevista in a Mosca. Primu Ministru Vladimir Chernikov dipartimentu pulitica naziunale cunfirmatu chì hè veramenti una quistioni di la riforma di lu biblioteca, ma micca u so elimination. Iddu dissi reporters la lingua ufficiali, unu di i pruposti, intèndesi primura in u City Hall, hè a creazione in u mezu di u centru mediateca di a biblioteca luvatu.

scandalu

Ucrainu Letteratura Library in Moscow (indirizzu:. St Trifonovskaya, 61, custruennu 1) fù in u mezu di un scandalu in ottobre di u 2015 di marzu. Dopu à l 'ricerche fatta in u biblioteca has been detained so diretturi Natalia Sharina, chì era incaricata cun incitement e odiu, oltri umiliazione di dignità umana fatti cu l' usu di pusizioni ufficiali.

In a versione investigateur di incarichesi chi duranti lu piriudu da u 2011 à u 2015. Sharina trà lettori biblioteca si sparse opere Ucrainu figura publicu estrimisti Vincenzo Korchinskiy interdetti di usu in l 'Russie. Sicondu à a corte lu diritturi fu misa sutta a casa arrestu.

Known affirmazioni di la testa dipartimentu Ucrainu, regista e culturale programmi istituzioni Vitaly Krikunenko chì Letteratura pruibitu statu piantatu: in particulare, u libru ùn cuntenenu u stampa biblioteca.

storia

Library di Ucrainu Literature in Moscow, fundata in dicembre 1989, u fundamentu di Ucrainu Library Central, chi asisti in u capitali da 1918 à 1938. In u 1949, parte di u prugramma fu trasfiruta a biblioteca Liòpuli University. In 1994, era statu ritornu circa 1.200 libbra. In u 2000, u Guvernu City Moscow aduttatu u decretu nant'à u stabilimentu di una istituzione statu nnipinnenti di Ucrainu Letteratura Library a Mosca. In maghju di u 2006, b-a sò resu spustatu à loca in un bastimentu rifatta in u spaziu di Marina Grove, vicinu à u metro, stazione "Rizhskaya" (l 'indirizzu currenti di l' istitutu). In 2016 u Guvernu di Mosca, hè statu decisu a nostra campagne prussimu di a biblioteca è trasfiriri so fondi di u Centru di Cultures slavi (bk straneri. Elli Lit-ria. Rudomino).

sustanzi

U casu penali à i fini di ottobre di u 2015 u secondu fu nizziatu a l 'richiesta di Vincenzo Zakharov, unu di diputati di u capitale. U capite di la invistigazioni, secondu a lu diretturi di biblioteca u Shorin, hè u so anzianu dipinnenti S. Sokurov (scrittore). House arrestu di una donna hà duratu di una annata è 7 mesi. In l 'istati di lu 2017 lu District Court Meshchansky, hà statu cunnannatu a 4 anni di riclusioni. Hè quì per un piriudu manuscrit di 4 anni.

pitizioni

I membri di u Russian PEN Center hà cumpilatu una pitizioni in firmavanu i pogrom di Biblioteche Ucrainu. A carta, libbiralismu pulìticu, lu scantu di so cullaburatori, è nunda altru, ma ripressione per mutivi pulitichi, chì duvia esse firmatu subitu. U pitizioni fù firmatu, in particulare, K. Azadovsky, Alexiyevich, A. Gelman, Boris Grebenshchikov, Parkhomenko, L. Mauleón, V. Shenderovich , è molti altri scrittori è ghjovanu Russian.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.