FurmazzioniStoria

U so mòglie di i Decembrists

Russia vita misurata girava pêche à falà in u 1825, u 14 di dicembre. Nantu stu ghjornu ci hè una rivolta di u Decembrists. Hè statu ammazzata suppressi, u essais attrattu 579 participanti. Five cunnannati a morti, cunnannati a lu travagghiu duru 120 pirsuni foru deported a Siberia. Dopu à u prucessu finìu, tutti quelli chì cunnannati stata annunziata arimani puliticu è di modu mortu.

"A morte pulitica" significava dunque ligarmenti perdita di ricci tutti i diritti di u citadinu di u paese. U so mòglie di i Decembrists avianu a dicidiri di più u so destinu. Iddi avvicinà un divorziu, o stari moglie. Dinù, e donne eranu datu l 'uccasioni di a vai a prigiò di l' omi. I dui prisintatu di divorziu.

Mudernità sapia i nomi di i ondeci donne - cumpagni di u prima rivuluzziunari Russian, u Decembrists - seguita i so omi di travagghiu duru in Siberia. Ch'elli ùn era in l 'suceta sicretu, ùn piglià parte à u regnu, parò, fici un attu eroicu.

mòglie Feat di u Decembrists rifletti micca solu a so 'amuri e devozione a li pècuri. Pressu u publicu à ddu tempu pà u so attu, dannu lu in un surrisu impurtanza suciale è pulitica. Vuluntaria seguitate "criminali statu", e mòglie di i Decembrists, oltri a li pècuri, aghju parlatu fora contr'à sirvitù e autocracy, micca a paura di perde a so prestazione è privilegi.

It S'avissi a nutari ca Nicholas 1, cugghiuta di tutte e speci di ostaculi à e mòglie di a partenza di u Decembrists. Unu di i cundizioni di più stringent era sumena Russia in i zitelli European.

First andò à u so maritu Catherine Trubetskaya. À sei mesi, ci fù detained in Irkutsk Tseydler (guvernatore lucale), chì facenu u passa sicretu tsarist è fà tuttu ciò pussibuli pè ottene u so ritornu. Troubetzkoy avìa a firmari un numeru di oblighi chì u so spugliata di sèmplice diritti umani. Tseydler disse: viaghju di Santa Lucia di u so maritu si ferà solu nant'à u palcu, dopu à u travagghiu duru. Tuttavia, Catherine Trubetskaya hè adamant. In fine, ch'ella si n'andò à u so maritu.

À u principiu di 1827 in Siberia, u piombu Nerchinsk dopu Troubetzkoy ghjunse alessandro Muraveva è Maria Volkonskaia. Da issu puntu di u primu arrivi di u so mòglie Decembrists messe i so travagli publichi. By la fini di l 'annu lu piombu ghjunse altre donne: Alexander Yentaltseva Anna Rosen, alessandro Davydova, Natalia Fonvizin, Elizabeth Naryshkin, Camilla Ivashov, Praskovya Annenkov, Maria Yushnevsky.

Convicts "criminali statu" eranu interdetti à scrive lettere. U so mòglie di i Decembrists stabbilutu rapportu incù i parenti di prighjuneri. nomu di li fimmini ghjunse publicazioni, cumprisi chiddi straneri.

Ghjuntu à e donne Siberia vissutu simpricimenti. Ch'elli stessi avianu a còciri, lavà, wage lu cufuni chinu. Hè in issi casi, ghjovani nobili pussutu capì u valore di a vita.

Moglie di Nikita Muravyov, Alexander, ignurannu lu piriculu, purtatu è messu nantu à l 'òpiri di Pushkin, didicata Pushchin ( "I mo prima amicu" "In Siberia"). Sè duranti la ricerca hà trovu l 'puisia, ch'ella fussi in prigiò.

Alessandro Muraveva vissutu in Siberia per longu. In inguernu, in su l 'appartamentu à i zitelli di càmmara di u so maritu, hà pigliatu un ambienti friddi e murìu prestu.

U Populu ùn hè in u stabilimentu è duie altre (Troubetzkoy è Ivasheva). Tre donne sò veduvi; fùbbenu u dirittu di vultà, dopu un perdonu generale in u 1856. Dui altre andò à i Caucasus cù i so pècuri (Naryshkin è Rosen). Tri fimmini cu isciutu - ritornu dopu à una n'amministia in la parti European di u paese (Annenkov, Volkonskaia, Fonvizin).

Decembrists è e so mòglie di ritornu, dopu à trenta anni di ligami puliticamenti cuscienti. U so odiu di sirvitù e autocracy sò rializati à tutti sti anni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.