FurmazzioniStoria

U regnu Vladimira Monomaha. I risultati di u regnu di Vladimir Monomakh

oghji Vladimir Monomakh Board per 1112-1125 anni. At lu principato, Kiev si pusò, mentri 60-anni-vecchiu, un struitu e saggiu. Forsi chi l'perchè l 'anni di u so regnu hè cunsidaratu u megliu per u Old statu Russian.

Unu di Rurik

U niputi di Yaroslava Mudrogo, lu figghiu pridilettu di u Great Kiev Prince Vsevolod e bizantini Princess Anna (figlia di lu Custantinopuli mpiraturi Custantinu Monomakh) hè natu in 1053. Dopu à maturing, ch'ellu era un patri, punteddu attornu. Certu, u Kiev Vsevolod more u tronu à ellu. Ma aghju voglia lite Vladimir abbandunati in favore di u cucinu Grand rignanti Svyatopolk II Izyaslavich comu lu patri di Monomach Kiev, Vsevolod pigghiò lu tronu doppu la cacciata di u so fratellu Izyaslav. U populu di Kiev ùn sò assà di Svyatopolk è u so ambienti, principalmente per amicizia incù Polovtsy e di lu fattu ca duranti lu so sui-sharking hà raghjuntu statura esigenza.

Wise è populari

Subitu dopu à a morte di u principe di Kiev Monomakh fù mandatu un invitu à lu gran regnu, ma ch'ellu ùn hè falava à u capilocu perchè ch'elli ùn vulete prufananu l 'aredi di lu tronu, picchì ci parsi chì in lu duminiu Svyatopolk vole sia Oleg Seversky o David Chernigov o Jaroslav Murom - tuttu discendenti di Svyatoslav. Sò u lentore ciu lu populu di Kiev, pigliatu da a eccessivu oppressioni di usurers di i Ghjudei, è in una rivolta aperta scuppiau, accumpagnati da pogroms. Dinò, mandò un ànghjulu di Monomakh. Stu tempu ch'ellu ùn esitò. At Vladimir (u so nomu religiosa - Basil) è in avanzu à occupant di u tronu di Kiev, vinni la fama di un peacemaker, vincitore di i, polovtsian è unifier di i terreni Russian (li 19 trattati di paci fatti) (i so figlioli eranu in i grandi cità - Linguistique, Smolensk è Cadiz, è u so fratellu Rostislav rignò à Pereyaslavl).

principiu brillanti

règula Vladimir Monomakh in ogni cità - Smolensk 1073-1078, 1078-1094 Chernigov, Pereyaslavl 1094-1113 - era un omu saggiu e successu. Ribellu Kiev nicissarii à stò solu Vladimir, u passageru, chì a rivolta surpassed. Ma Monomakh capisce u so causi, in ordine di evitari scuppiaru in u futuru è di gusti, taglio rates, di moneylenders (micca più di 20% € per annum) di fari la vita più fàciule per i classi cchiù pòviri. «Cartula di rezah" fù aduttata, dopu una longa cunsultazioni cù u raprisintanti di u Elite. Dopu à l 'hà fiascatu à impress chì usury vi infine male micca solu Russia, ma ancu à elli, hè statu decisu a espelliri tutti i soldi-finanziadori Jewish fora di u paese. It addicchiaratu chì tutte e pruprietà "finanzieri" ficundanti pò piglià cun elli, ma ci vole mai vultà in Russia. Certu, parechji di i Ghjudei, accettatu Orthodoxy.

A seconda mudeddu di Vladimir u Red Sun

Anni di regnu di Prince Vladimir Monomakh accuminciau l 'ultimu apertura di Rus di Kiev. generale Lucky, na bona pulìticu, persona struitu è una scrittrici di talentu chì manca daretu à un travagghiu littirariu, si damu Russia duranti la vita quiet - Pechenegs vìnniru espulsi, u Cumans era paura à tarra arrobbanu Russian, parchì in i campagni contru à elli, lu Riuzzu si basau supra la shiite, micca in u mircinari. Era assai pupulare à mezu à i populi, si ritrova complement l 'imagine epupea di Vladimir u Sun Red (a prima mudeddu hè u so missiavu Vladimir, u Baptist di la Russia). U exploits di Ili Muromtsa innamurà u regnu di Vladimir Monomakh

Most vittoria straniera-politica

L'epopea di u granduca arrivatu u so massimu quandu u figliolu di l'avi di la Bizantina mpiraturi Alexios I Giuvanni II, chi forestalled Major truppe Russian attaccari u Custantinopuli. Vulennu la paci cu Rus di Kiev, lu Greci si ni à u paludosa cuncissioni - Monomakh attribuitu u titulu di re, su la mpurtanza di uguali basileus di Byzantium. Iddu fu prisintatu cù i panni riali, pipia, senzu e curuna, u famosu è ligginnariu "Monomakh". L 'Unione hè statu fissu matrimoniu pulìticu - figghiu di John, u erede Alexei, jìu n spusu a bisfigliola di lu Riuzzu di Kiev. Cusì, u duminiu Vladimira Monomaha statu marcatu da u stabilimentu di una forte Union ligata Bizantinu.

pulitica sòffice

Però, si liticava una campagna a catturari Custantinopuli disposti nantu à i strada di i terreni Danubian, ma Monomakh sempre di u nome di u mondu pussutu qualcosa à fà. Per quessa, sti terri èranu di li Bizantini. Dopu à battennusi cun Minsk Prince carrozzina è i so catturaru di sti terri eranu amichevuli Kiev - hè ricunnisciutu u so suvranità. I vantaghji undoubted cumprendi lu fattu ca duranti lu regnu Vladimira Monomaha trè quarti di tutti i terreni Russian stati cuncintrati in e so mani. Cù tutti i so vicini, chì da paci, è induve - i militari, sò state cunclusu u mondu sanu. Cusì, a rivolta fù suppressi in Volyn, cuvirnaru da u figliolu Svyatopolk, vene in-lege Vladimir, corsu Yåroslav. Si girò u so iarda in un cumbatte tana Kiev. It corse moneylenders vota i Ghjudei, è tutti i tipi di nemichi eterna di Russia. A grande armata di cechi, ungarisi, Pulacchi guidatu di Kiev. Men iscì à scuntrallu Mstislav Vladimirovich. Corsu Yåroslav stessu statu digià tombu da suldati Russian duranti l 'assediu di Volyn. Assistenti a lu mortu hè senza logica, esercitu nemicu si ritirau.

A crescita di u putere di Russia

Nè lu Volga Bulgars, li cui la flotta fu scunfittu da suldati Russian, nè l 'abitanti di l' States Baltic è Finland, paese rigulari tributu, ùn canadese raid u paese Russian duranti lu regnu di Vladimir Monomakh. Tutti stu fattu hè pussibili fà lu mudirnazzazzioni di u statu. Custruì Chjese, stenda u cummerciu, si messe à Coin soldi, libbra, traduttu cù lingua bizzantini, si messe à apre lingua, in u quali picciutteddi a furmazione in u lu megghiu famigghi. Essa un omu struitu è nu scritturi ncignusu, Vladimir manca à ntô so 'travagghi - "Instruction" è "marcher". In più, Nestor, un monacu di Kiev-Pechersk Lavra fonda un "elle di Libreria Years" (1117). Vladimir Monomakh in Kiev Board à scambià a cità in un maggiuri centru cummirciali e culturali. Lassò 'na bona memoria di parechji seculi, è un esempiu di guvernu, chì face u paese pròspira. About si parla bè micca solu scritte in l 'anni di u so regnu, i "elle di Libreria Years", ma in u Ipatiev Tempu in l' "elle di u Ruin di a tarra russa." È dopu à a so morte, certi di i so discendenti vinni ncurunatu rè di "la birritta Monomakh".

U principiu di u regnu Vladimira Monomaha avia on April 20, 1113 e finìu 19 May, 1125, u ghjornu di a so morte. Sottu Vladimir Monomakh nozzi diffusu pulìticu. Si maritava Murat tutti i so assai zitelli incù guasi tuttu u curone di l 'Europa. Matrimoni e picciriddi khans.

I risultati di a Board

Forti putenza à esse messu cù vicini manca daretu à Vladimir Monomakh, u risultatu di u quali si pò sempri sicuenti regnu. A trasmissioni di lu statu di guerra assalti Polovtsy ruvinatu u paese. L'auturità di Russia hà cresce travagliu, dopu à elli scunfittu. Più u so crescita hà cuntribuitu à l 'epopea equilibrati è li nozzi pulìticu. Monomakh cuncintratu dicintralizzazzioni di lu putiri, e accussì iddu era capaci di tene piena di cuntrollu nantu à tutte e cità è in u cummerciu di Russia. Cum'è un numeru di i cessation di lite civili è i trabucinata di a pace si messe à sviluppà tutti i pruduzzioni di l'ecunumia, literatura è arte, ma dinù assai aumintau lu putiri di u paese - sia militari e ecunòmica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.