FurmazzioniScienza

U pesu simbolicu puetica in litteratura

À u turnu di 19-20 seculi di simbolicu in litteratura marcatu caratteristica di u tempu una tappa spiciali. Sò nfruenzi stati sintia in l 'ultimi dicennii di lu XIX sèculu. Simbolicu di a litteratura cù i so aspirazioni esteticu è filusòficu cumuli contru à u fondu di riazzioni pulitiche chì seguita a scunfitta di gang rivuluziunariu. Stu periodu hè una ristagnu suciale. In issu periodu di simbolicu in u so naive.

Literature, puisia in particulare, tuttu circa i k, l 'usu di ddu tempu. Poetry, avendu persu a so forza ex, a forza, è altu, rataru è rataru. U usato puema stessa hà persu u so energia è veru creatività.

Simbolicu di a literatura, ci fubbi cum'è una prutesta contru à a impoverishment, u disideriu di vultà à a so forza di a vita, è disse una parolla freschi. À u listessu sensu si hà purtatu cun ella una riazzioni à criticà Russian incù u so punti matirialistu. Poi accuminciau l 'esercitu e lu crìticu marxista. U pesu simbolicu puetica in litteratura divurgatu riliggiuni e idialisimu.

A prima Pifania di u muvimentu addivintau subitu in lu trattatu Vincenzo Merezhkovsky, a so racolta di puisii "armi". In 1894-95. fora "criticà Russian." In sti trè cullezzione di travagghi, stampato ESPUGNATO ghjovani Briusov Bal'mont. In sti travagghi, unu si 'ntisi' na nova tendenza.

In Russia, ci hè simbolicu di a literatura ùn hè isolé da u West. Young pueti furnì un certu gradu di nfluenza di inglese, francese, puesia tedesco. Nunustanti lu fattu ca in qualchi manera, videndu simbulistu début la filusufìa di Schopenhauer è Nietzsche, si assai vestì nigatu chi iddi hannu una dipindenza funnamintali su Letteratura European Western. Iddi pruvatu à truvà u so radichi in u nativu litteratura, travaglia di haccp, Tiutchev, Fofanova. prerequisites era a stabbiliri nu tipu di "rapportu" cù l 'òpiri di Lermontov è Pushkin. Sicondu a Balmont, simbolicu hà campatu per un bellu pezzu. Iddu cunziddirava Symbolists francis e Blake, Baudelaire è Edgar Allan Poe, è altri.

Ùn ci hè micca dubbitu chì criatività Tiutchev è segni haccp simbolicu, presente. In più, circa un certu cursu di i rilazioni cù a cultura spirituali di Russia, a so tarra corsa hè tistimunià da u fattu chì a direzzione ùn hè micca mortu, ma nantu à u cuntrariu, u sviluppu, tra cu nova forza in u so lettu.

It S'avissi a nutari ca lu simbolicu Russian in litteratura di l 'West diffirìanu arquantu antu. Chistu fu duvuta, principalmente, per spirituality ricchezza, trasfurmà in sta direzzione in Russia.

In u principiu di staghjoni di simbulistu purtata furmazzioni opere spessu ridìanu e ancu sottumissi à fissaria. U pueta hè particularmente di u nomu di u décadent, vede cusì u so umore décadent di simule, un accanitu pronunzianu, un sensu di a vita di rigezioni. Però, da u principiu di u dopu seculu i simbolicu accuminciò a tengu fora comu un muvimentu littirariu in tutti i lascerà cu cirtizza. Hè statu difficiule à cunfùnninu cu àutri finòmini di l 'arti, cuminciò a aviri u so centri, poetics, a so furmazioni è insignà. 1900 hè diventatu un tipu di u strangeru - in stu periodu cunfirmatu u "visu" di simbolicu in literatura. Hè statu marcatu da u libbirtati di mature, pittatu sumiglia luminosu di u autore di u libru Balmont "edifici ardenti" è l 'òpiri di Bryusov "U terzu guardia» ( «Tertia pallina»).

In la littiratura, muvimentu simbulistu hè per u Romantics, chi stati inspirati da u filosofia patriote, ricanuscennu l 'overtones religiosa di una nova direzione. U Symbolists rinisceru a misura ammanita è ricaccià un sensu di jelu di i principali suciale tragicu di u principiu di u seculu XX sensitively.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.