Arte e spettacoliMusica

U gran violinists di u mondu: 5 maestri di musica Violin

Violin world music sapi assai di talentu suprana. Ci tutte e lassò lu so 'mercu nta la storia grazia à virtuusismu e sò pirsunalità ncridibilmenti charismatic. U so palchi pruvucatu e causari micca solu una salla timore in anima l'listener, ma puru l 'stima nfinitu. A Canzona di pinghje di cincu signore Ockeghem, ca testa a cima di a Manca, "lu granni Violoniste." elli, Musei, di sicuru, cunnizziunata. Dopu tuttu, ogni ebbica hè famosu per a so aducazzioni e preferenze di Linu musicali.

Michele Paganini

Ditagli di a so carriera, a picca hè cunnisciutu, ma lu nomu di lu cantanti intesu, forsi iddi. Iddu campau e travagghiau duranti lu regnu di Napulione Buonaparte è a so fama, cum'è oghjinchi, overcame seculu. Niccolò Paganini era natu in 1782 in una sèmplice a famiglia italiana. In cinque anni, cuminciò a so educazioni musicali. First maestrata la mandoline, è un annu dopu - u viulinu. Digià in i 13 anni Paganini strumentu virtuoso è li dete u so primu cuncertu in solitaria. Vulia à addivà soldi à cuntinuà a so educazione à Parma. Perciò, u maestru ricusatu à ellu, cum'è u ghjovanu Violoniste e fu accussì ncridibilmenti talentu è avia a so tecnica gioco chì cartoons u restu di a so vita. Iddu era micca solu un artista, ma dinù un cumpusituri. In 19 anni, si vinciu lu titulu di Niccolò Violin Ducatu di Lucca. travagghiu duru è self-migliurà, rentier naturale è locu di Paganini cunquistata prima l 'Europa è dopu di u mondu sanu. Parechje di u gran violinists di u nostru tempu cunnisciutu u so maestru di musica classica.

David Oistrakh

U 20u seculu mustrò u mondu un novu locu musicali in a persona Davida Oystraha. Iddu era natu in u 1908 in Odessa. Like a udiatu, i primi passi in a musica ci fici in cinque anni, è hà digià fattu u so esordiu palcu in una annata. In a so cità nativu si lauriau da u conzirvatoriu. E subitu si diventa micca solu Violoniste famosa, ma dinù una Gruppo, cunduttori, pedagogu. Era un ghjornu, full-validu, ma micca una carriera faciuli. Per esempiu, duranti la Secunna Guerra Munniali cuntinuau a routen è parlava di i suldati.

Oistrakh arregistrata in u gran violinists, di sicuru, à ringrazià à u talentu, pò nigà, travagliu, è u stilu. Hà guadagnatu tanti cuncorsi music, vincitore di a vie, u vincitore di a premi Stalin e Lenin.

Shalom Perlman

Si pò esse chjamata un maestru di u viulinu mudernu, puru siddu la vita è percorsu musicali Perlman accuminciò a l 'ùrtimu sèculu. Iddu era natu in u 1945 in Tel Aviv. U so amore pè u viulinu accuminzau quattru anni dopu à sente à u radiu cuncertu musica classica. Perlman accuminciau a furmazione musicale, è prestu u ghjovanu Violoniste e cuminciò a dari 'na radiu Logo-cuncerti.

At un principiu di déguisée età Perlman, tantu I furzatu a caminari su crutches. A cunsiquenza di a k influinzatu a manera di un gioco Violoniste. Tutti l 'òpiri si pena à pusà.

Oghje, à mezu à i rializazioni Perlman - ". Gran violinists di u mondu" una vittoria à u rinumatu cumpetizione American Leventritta cinqui volti "scars", l 'Frisone Presidential di Libertà è bè-riposu bronze, in a lista di i

Julia Fischer

Hè difficiuli à sustena incù u vulè chì Julia Fischer - unu di i violinists più attalintati è po in lu mondu sanu. Idda nasciu June 15, 1983 in una famiglia di intellettuali. U so babbu hè statu un matematicu, è a so mamma - insegnante mùsica. Ma micca per u insistence di a so mamma, è di u so accordu Julia hè digià quattru anni, si messe à mustrà una seria interessu in music, è fù ammissu à l 'Accademia Munich di musica in 9 anni. Doppu avennu lu musicisti cuncorsu "Eurovision" (Lisbon 1996) cuminciò a so carriera prufessiunale.

In aghjunta à u virtuoso Violin Julia Fischer ghjoca u pianoforte. E dipoi 2006, iddu è un prufissuri di l 'Académia d' Music in Frankfurt. Par la via, in lu la storia di l 'istitutu ch'ella hè a prima chì hà ricevutu un altu gradu com'è in un all'età tali (23 anni).

À mezu à i rializazioni di u Violoniste tedesco Award dinù "Stacchini", "Ecu-Classic", Diaposon d'Or è altri. Ogni annu si dà circa un centu di cuncerti intornu à u mondu, è u so ballu include bè cunnisciutu-opere classica, chì eranu digià cumpostu e svorgi da u gran violinists. À mezu à elli: Bach, Vivaldi, Paganini, Donizetti, è altri.

Vanessa Mae

Di sicuru, u gran violinists di u mondu - un virtuoso micca solu in spittaculu, ma puru in u sensu musicale è Improvisation. Per quessa, d'oru di cincu ùn pò fà senza u famosu Vanessy Mey. Idda addivintò famusa tehnoobrabotkami pezzi classica uriginale, dannu li una nova la vita, una nova voce.

In trè anni, Vanessa accuminciò a sunari la pianoforte. Un pocu dopu, ella scontra incù un viulinu. Beate Musical Mater hè u rè di College, induve l 'Violoniste hè u studiente più chjucu.

On electroviolin Vanessa Mae dipoi u 1992. Da ddu mumentu, si messe u so novu meteoric di u criativu, chì Violoniste teni ancora.

PS

Sicondu a appassiunati di mùsica strumintali, sti cincu artisti occupari la cima di l 'rang, "U grande violinists di u mondu." A lista, parò, hè cambiatu periodically, aghjurnata cù novi nomi. È, di sicuru, paria chì u violino bè cunnisciutu-hannu un sustituiri degnu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.