Self-culturePsiculugia

U cuncettu di "nustalgia": ciò chì hè?

Nustalgia - ciò chì hè? una parolla noi à sente tutti i ghjorni, ma s'ellu ci capisce a so essenza è veri valori? A Canzona di guvernà!

A parolla nustalgia hà radiche latinu è custituitu di dui radiche: "nostos", ciò ch'ella vole dì di vultà à a so tarra, è "algos", chi traducennu cum'è tristezza o di dulore. Cusì, a quistioni: "nustalgia - ciò chì hè?" - la risposta hè semplice: hè un bramosu di 'ncasa, la casa. In qualchi dizionari, pudete vede u sensu di sta parolla cum'è "cundizione clinica". Picchì?

U fattu chì a nuzzioni di "nustalgia d" iddu stissu (ciò chì hè, è in rilazioni a cui si veni usatu) hè assai cambiatu duranti lu sviluppu di psicatria e furmazioni psicoluggìa. Per a prima volta ch'ella hè usatu lu cuncettu di dutturi George. Hofer. In i so scritti, si parlava di i suldati Swiss sirvizziu comu mircinari in altri paesi, è i studianti chì studiò luntanu da a casa. surdati Bolevshie è studianti ripigghiau pocu dopu, pusendu à u so paese nativu. U dutturi no trè fasi di u sviluppu di l 'Hermitage:

  1. L 'omu stancu, zitti è cerca di sulitudine, tristezza sempri rifletta la patria, micca spartera cù altri, i so spirienzi.
  2. Pinsamenti di patria divintatu plexus, sonnu ostaculatu è faciuli, cresce a prissioni.
  3. Ci vene un craze, "fissa", a morte da a exhaustion, s'ellu ùn ci hè nudda spiranza di vultà in casa. In un tali statu di suldati di Napulione era cum'è un priveda.

In lu 18u seculu, grazi a lu filosofu Jean-Jacques nuzzioni di Rousseau di nustalgia (ciò chì hè, è à i quali lu tèrmini veni applicata) dinò tandu un cambià. Si messe à esse usatu in trattendu di i residenti urbanu, parlerà cummunione cù a natura in i cundizioni di a vita rurale.

Cosa hè a spiigazione mudernu di a parolla "nustalgia"? À truvà fora, ch'elli l'taliannu lu Great Dictionary di la lingua russa. Ci avemu da vede dui valori:

  1. Nustalgia, otchemu in casa.
  2. A bramosu di u passatu, è persu, per evenimenti spirienza di a vita.

In utilizzu mudernu a parolla "nustalgia" hè assai canciatu secunnu significatu: spissu si tratta micca solu bramosu di u passatu, ma dinù per stonde tuttu, ancu assai vechju, o ancu non-cc'è; bramosu di i lochi induve ghjente sò mai stata, è cetara è cetara. Sta funzione si svilupparu sutta la nfluenza di puisia e di letteratura storica, i filmi.

In u francese d 'aggettivu lingua Russian a parolla "bramosu" hè sinònimu di "nustalgia", datu da più di 150 aggettivu cum'è cicanti pusitivu, o di u negativu. So, nustalgia pò esse "intolerable, amara e hopeless" è "vulendu, fieru e duci."

Nustalgia - un statutu statu di la menti di l'omu, intelligente è dozing a so vita, sorti, statu di l 'affari è evenimenti. Ghjè unu di i formi di a cunniscenza di sè stessu, a so parsunalità. Da un puntu filusòficu di vista, a quistioni: "nustalgia - ciò chì hè?" - la risposta serà: "Hè un riflessu." Stu tèrmini si rifirisci a femu andà à l 'self-a cunniscenza. A parolla riflessione hè la radici latina "reflexio", chi traducennu comu "arrière-di punta à" ciò chì faci issi dui parolle micca solu accordu a so impurtanza, ma dinù riguardanti etymologically.

Nustalgia vene in parechji lochi di a nostra vita: a so mimorii, in l 'veniri di cullezzione è Antiquari,-stile, retro, in panni è interni, vede photo albums è vechji filmi. nustalgia Soviet spressu in l 'apartura di ristoranti, cafes è alberghi cun industrial è una cucina, in u tempu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.