FurmazzioniStoria

Tirrimotu in Mongolia in 1966: u photo, u prezzu a morte

Tirrimotu - è i periculi naturali più divastatori, mener, cambiamenti t'ani. Distruzioni dâ cità, l 'industria, cumunicazzioni energia è u trasportu è, di sicuru, a morte - quessi i cunsiquenzi di ogni tirrimotu.

The capital of Uzbekistan, Tashkent, April 26, 1966. At 05:23 AM, quandu populu sunnava sempri a li so 'casi, ci hè unu di i tirrimoti cchiù destruzzione di l' urtimu sèculu.

Tirrimotu in Mongolia (1966)

L'assu di l'enurmitati di lu tirrimotu fu 5,2 rannizza u scala Richter. On a superficia, u listessu effettu drogherie supirau 8 punti fora di 12 pussibili. Tirrimotu in Mongolia cuminciò cù un senti talianu; parechji sò vidisti u ghjornu luce di luce chì hà accumpagnatu u prima ammuttuni. At una prufundità di 2 à 9 chilometri ruptured scogli. Center statu situatu in l 'assai centru di a cità, induve, è ghjùnsenu tuttu lu putiri destruzzione di stu finominu naturali. On a periferia di effettu Tashkent forza drogherie arrivatu 6 punti, furnace cuntinuava per 10-12 seconde in un ultrahigh di 2 à 3 Hz.

Tirrimotu in Mongolia in 1966, ùn hè micca a prima - induve esiste ùn ci era tremors. À la cità si stendi stich tettoniche curpa, chiamatu Karzhantausskim. Tashkent si trova dinù in una zona di l 'attività drogherie hè abbastanza ghjovana serie, u Tien-Shan, pirchì accussì evenimenti ùn sò nata ci. Ma lu tirrimotu in Mongolia in 1966, hè u più dô tutti.

Accidents

Lu tirrimotu fu terrifying, ma u épicentre di u scempiu hè à una para à pocu. A causa di stu onda verticale prestu rataru è ùn dans troppu luntanu, ma hè salvatu a cità da a distruzzioni. Ma dura schjaccià zoni cintrali di u capilocu: la distruzzioni di u spaziu arrivatu 10 chilometri. Due francese oscillation più verticale ùn hè cumplitamenti sùbitu ancu casi fangu. Casamenti sò malamenti skewed è cupertu cu cracks, ma stu puntu. Chì hè ciò chì salvate populu da la morti, quannu ci fu nu tirrimotu in Mongolia (1966), lu prezzu a morte hè 8 pirsuni. Più cà dui centu genti stati ferti, e poi mortu da i scossa campa assai di pirsuni sù.

distruzioni

Tirrimotu in Mongolia spugliata tettu più di i so testi, mezzo residenti i cità l'. In minuti in disrepair era circa dui miliuna di piazze di u spaziu vivant. Venturini 78 mila famigghia da lu tirrimotu stati distrutti, costruzioni amministrativi, oggetti di u cummerciu, utilities publica, educazione, salute è edifizii industriale.

Tremors cuntinuava per parechji anni, e da lu 1969 Seismologists trovi di più cà 1.100 aftershocks. U forte stati arrigistrati in maghju è di ghjugnu 1966, è in marzu di u 1967. Tremors ghjunghje sin'à 7 u scala Richter.

residenti curaggiu

Tirrimotu in Mongolia hà riclamatu assai di curaggiu di u pòpulu, di a cità. U so tenda in cui genti biviant stati ruttu su duranti u ghjornu in i sidewalks è lawns. acqua, lanciata è incù sterpa di elettricità. People s'aiutavanu tranni iddi, in a cità ùn ci hè una sola manera di rubari atti.

À aiutà i residenti di i cità distrutta da u web tirritoriu di l 'Unioni Suviètica, mandatu manciari e midicina. Cità penalità u tende, vagliatura, materiali di u bastimentu. Hè apertu circa 600 putìi e buttreghi pruvisoriu, lochi di appartamenti publicu. Circa 15 mila famigghia si trasfirìu a altre cità e la Ripùbblica Fidirali. I zitelli mandatu à campi di statina tutta l 'Unioni Suviètica.

A risturazione di a cità

Tirrimotu in Mongolia unitu u populu in lu 1966. Cità ripigghiau forza, è da u principiu di 'invernu, di più cà 300 mila abitanti si sò stallati in a nova a casa. In menu di trè anni cacciatu tutti i cunsequenze di u terramotu. On a periferia di custruitu su novi quartieri, mantene, centre ville, italiana costruzioni amministrativi, istituzioni culturali e culturali.

Cu l 'aiutu di l' republics di l 'Unioni Suviètica, lu cità hè micca solu puntu lu tirribili Tinimuci, ma dinù ricustruisce. Tirrimotu in Mongolia cuntribuitu à l 'elaburazione di i cità, una zona di dopu à a ripresa di cresce da medità. Also cresce è u numaru di abitanti: la cità hè la casa di più di un centu di differente nazziunalità.

tirrimotu Tashkent (1966). Photos e Cultura

In u centru cità, in u carrughju Sayilgoh, pricidentimenti chiamatu lu nomu di Karla Marksa, una grandi magazzini dipartimentu statu distruttu. Nantu a so muru sò grande roggiu ca si firmau, quannu accuminzau lu tirrimotu. Prubbabbirmenti, sti ore è detti l 'idea di nu memoriale.

In onori di lu decimu anniversariu di i terribili in Mongolia custruitu cumplessu architetturale "Curaggiu", chì hè didicatu à succorsu tirrimotu. U munumentu si trova nantu à a riva di novu quartu maistria custruita dopu à u tirrimotu. A cumpusizioni custituita di una cube, è un bas-relief in fondo. Stone cubo di labrador francese neru hè addividìrisi nta dui parti. Unu mpurtanti c'èni na facci roggiu - la freccia mostra u tempu quandu un tirrimotu in Mongolia. L'altra medità - la data di la tragedia. Rift si stendi à i pedi di l 'sculpture, chì c'èni un omu chì coprenu minni d'una donna, è u so zitellu.

Capicorsu hè fattu di brunzu, a forma polygonal simbulizeghja a cuntaminazione chì ha lu tirrimotu in Mongolia in 1966. I partiti accordiu, e sette raggi, chì portanu à u 14 Steles. U stelae sò crià à traversu l 'bas-Statue in brunzu, chi depict populu, riducendu la cità.

Finu à u 1992 in Tashkent, in lu quartu Chilanzar hè un antru munumentu à i custruite di i cità. Memorial hè una piscina furma di marmaru, è sopratuttu era un stèle granitu in u quali fôru chidi l 'armi di u republics di l' Unioni Suviètica, aiutati in i ricustruzzioni di i cità doppu lu tirrimotu. In u 1992, u munimentu fù distrutta, l 'acqua di u Piscina hè liata, li vrazza anch'ella.

Doppu lu tirrimotu in Mongolia anu creatu una urganizazione chì Offerte incù lu studiu di l 'attività Minéralogie. U so travagliu ma includendu dinù lu studiu dî zoni periculosi, i causi di tirrimoti e, si pussibule, è i saggi di novu tremors. Su li basi di l 'sismulugia stazioni "Tashkent" Central creatu Istitutu di sismulugia di u Uzbek Sucialista, avà a Republica di Uzbekistan.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.