Arte e spettacoliTV

Thriller psicologicu "Sindrome di u Drago": attori, rolli, storia

Ci sù ritratti chi mi circà un solu contru. Questa hè a seria "Dragon Syndrome": l'attori putevanu captivate u visor è pin attentà à e pantalone per duie sette sighendi, mentre chì a film hè stata difisu nantu à u "Primu Canale". Allora, chì era questu thriller psicologicu chjappu è chì hà ghjucatu u rollu primu?

Trama curretta di a film

In a movie "Dragon Syndrome" l'attori di dicentà dui stori relucini, chì si sviluppau in parallelu in u tempu: una - in u 1953, l'altru - in 2008.

Sicondu a trama, in a 50 post-guerra. In l'Unioni Soviètica, ci hè una cunfusioni in tuttu u nivellu di a società. Se u crimeu in i strade è l'autorità dividanu u territoriu trà elli, dopu in e scontri più altu di u putere, ci hè una altra division - requisizzione durante a Gran Guerra Patriòtica di u bonu in territori europei è russo. Tutte e tesoru segnu ricunnisciutu per una chanceu per esse in manu di u scout Terekhov è u colector Avdeev.

Oghje, in u XXI sèculu, i tesori vali di u tesoru scrittu cumminci a "float" aqui è quì. Uffici di u FSB anu pruvatu nantu à u percorsu di a reta collectione, ma i figuranti di u casu murenu l'unu unu. Quale hè detta d'st'attaghjilla sana, hè diventata solu in a serie finali di a film.

"U Sindrome di u Drago": attori è roli. Andrei Merzlikin comu Vladimir Terekhov

L'attore Andrei Merzlikin hè un apparenza caracteristicu è spessu prende u rolu di e persone cruel, certi scrivelli. Quì è questu tempu l'artisti apparsu nantu à e pantalone in l'imaghjini di un ufficiali di u MGB / KGB Vladimir Terekhov - un omu chì pò cunsiderà solu i so interessi è hè prontu à fà qualcosa per vende u so postu sottu u sole.

In l'avventura film "L'attuali di u Dragoni" l'attuali Merzlikin è Dmitry Mulyar hà fattu "cumpagnu". Hè à elle chì u tesoru, chì altri ufficiali sovietsi pigghianu di u territoriu di l'olande a Germania, cariu à e mani. Solu solu chì l'eroi di Merzlikin hà e so vede nantu à artifatti vali, Avdeyev hà da esse salvati per a futura generazione.

Andrei Merzlikin hè attivatu in filmi da i 2000. In questu o questu rolu hà sappiutu participà in 116 prugettu. Di sicuru, a carta di visitatore di l'artista hè u rolu di Dimona Oshparenny da l'action movie "Boomer". Ma da quandu hà sappiutu intervene in parechje studii più digne: "A Capanna Roja", "A Penitenza", "Piranha Caccia", "Isaev", "Isola Habitata" è altri.

A serie "U Sindrome di u Drago": attori è roli. Leonid Bichevin cum'è capitanu di u FSB Volkov

Leonid Bichevin nascìu in 1984 in a cità di Klimovsk. Dopu dopu à graduate di a scola Shchukin, u ghjovanu artistu fù ricrutatu à u Teatru Vakhtangov, chì ghjè, sicuru, assai onorevoli.

U so debutu era ancu bellu successu: u direttore legendariu Alexei Balabanov invitò Bichevin à u rolu principali in u thriller "Gruz 200". U ritrattu fubbe un premiu à u Festival di Kino Taïvr. Tandu ùn era micca un rolu efficae in a filma "Morphine", basatu nantu à a rumanzu di Mikhail Bulgakov.

In a film "L'attuali di u Dragoni", Leonid Bichevin è Alexei Serebryakov fucinianu i culleghi in u FSB chì anu trattatu cù u casu di a cullizzioni unica ùn hè mancosa. U casu si cunducta assai cunfusa. Ma u capu di u FSB Volkov hè un minimalista da natura. Decidiu micca retrocede è à ogni prumuzzu per svilà l'intricatu di i misteriosi avvenimenti. È in i finalsi puderia fà.

Altri artisti di rolli

A galaxia sana di celebritori hè statu invitatu à prisintà in a serie "Dragon Syndrome". Attori Alexei Serebryakov, Andrei Merzlikin, Alexei Guskov è Ekaterina Klimova anu ricivutu i roli principali. I rolli di u secunnu pianu avianu fattu di a notoriosa Christina Asmus è di Karina Andolenko.

Ekaterina Klimova prima fù cunnisciuta dopu à l'estremu di l'epica storica "Poor Nastya" in u 2003. Dopu qualchì l'attrìccia ùn hè micca micca surtitu televiggiuni.

Alexei Serebryakov addivintau stella in l'età suviètica dopu u rolu di u karate Yegor Larin in u filmu di azione "Fan". Dopu questu, l'artista hà fattu assai roli interessanti: in a serie criminali "Bandit Petersburg", u dramma "Penalizazione", etc.

Alexei Guskov hè principarmenti canusciutu per i film "Border. Novu Tayozhny "è" Garbage collector ". Per Guskov, u rolu di a scena di u "brutale" hè stata fatale.

Christina Asmus hà famigliatu per Sitka "Internu" è u so cunjunamentu sensacionale cun showman Garik "Bulldog" Kharlamov. Karina Andolenko hè stata stella di assai manichi di tocca TV per parechji anni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.