Arte e spettacoliArte

"The Sarafini sei-alatu" è altri lascita artistica Mihaila Vrubelya

Mikhail Vrubel - una sumiglia mistiriusu e un artistu suprattuttu in una parsona. A so carriera hè littered cun métamorphose cumplessu, chì invariabilamenti cumparì à l 'imagine cumpunimenti caratteristica, induve una spazzola pusessu ùn n'era.

A natura di a creatività Vrubel

L'artistu hè una sumiglia multifaceted. Iddu îu 'cchiu è curputu visitatu centri di u mondu di arte in Italia, la Francia e Girmania. interessu nutevuli Mikhail Alexandrovich causatu Grecia è Switzerland. Visita la molti Gallerie d'arte, tocca à a storia è avè scontra à uni pochi di caratteri truvà in u so percorsu, Vrubel fattu un tema centrale di u so travagliu l 'essiri umani è l' aspettu murali e filusòficu di la vita.

cultura, arte di u XIX seculu hè stata quasi cuntruversu, l 'artista fu furzatu a lotta di l' uccasioni di pòrtanu a so visione di u mondu on canvas, sutta arricchisci cumplessità à l 'imagine di suluzioni spirituali di prublemi.

Vrubel - un artistu cù un accanitu luminosu è ancu un tipu di misticisimu. U so travagliu scontra incù recensioni mixte, è per un bellu pezzu micca stati tinuti accettatu.

L'origgini di l 'artista

Vrubel, quale i dipinti à spessu era illustrazioni di òpiri, si rifirisci spissu à a so pittura à Romanticismo Renaissance è mitulugia classica. Ragione di a natura di a so attività, è fù furzata à piglià un interessu in a storia è u sviluppu di antichi antichi.

Duvuta a la mancanza di quadru s'imponi in u stile artisticu di u tempu Mihail Aleksandrovich spissu usa tecnichi da differente di lingua in u so travagliu. Strumenta trasferimentu imagine Favorite di l 'artista - i metudi enigmatic è nzurrezzioni di principiu di simbolicu Russian.

Mikhail Vrubel - un artistu cù una pusizioni stylistically ambiguu. Essa una parsona pulivalenti è fattivu, vulia à mischjà la vita e 'arti in una tela. À sta fine, si resorted à un cumplessu suluzioni artisticu cù mudellu midagghia chì ci parla assai vicinu à u pùblicu di Russian Art Nouveau.

U segnu di a cartulina

Pudete liste i nomi di parechji artisti chi saria capaci di bè in una vita ritrattu, paysage, è sempre, ma nudda nzinu di li pò parrari di un misticisimu tali inedite e la cumplissitati di l 'tecnulugia comu Mihail Aleksandrovich Vrubel. suluzioni visuale sfarente cù l 'unità storia stati dunau in opari u dopu l'maestru: un Pasqualini "Faust", "Nuit." Quì, lu spittaturi pò P'acchianari a tendenza di a scola modernist Pronuncia.

In un tintativu di "expose" l 'anima umana è pruvà a so unità cu la natura, la artista faci un ritrattu di "Pan", "Lilac", "By Night". Tuttavia, issu ùn era abbastanza à Vrubel. Dopu à muvimenti di Kiev, in 1884, u maestru principia à travaglià nant'à un routes di suciale, è ritrova u so scopu in u quadru di i muri di tempii. Stu rilighjosi, si travagliava di 5 anni, è era un pocu livari perch'ellu pudia micca in a so travagghi fruttu di a so 'idei - fu furzatu a sèrviri comu Fuggite di a sucetà burghesi.

Ci hè un prucessu di métamorphose, quandu Lisi vede chì tutti i so sònnii, è a visione di a natura umana in cuntrastu cù i rialità circondu. Iddu fici un militanti cù l 'idea di crià opari di l' arti munumintali, funziunamentu glubale. Un esempiu di prove Vrubel ricreà dinò u so 'idee su tela, hè u so famosu "sei-alatu Sarafini."

piriudu Moscow di creatività Vrubel

In Kiev, lu artista hè cialda, è si n'andò in a Mosca. Quì ci hè seriu impastughjata in l 'arti dicurativi. A prima di stu statu Plus d'Vrubel in lu circulu SI artistica Mamontov. Da issu puntu artistu travaglià nant'à pannelli è travagghi di machine pisanti, comu "fortune teller" è "à Venise".

In u capitale, di Vrubel novi sbocchi prufessiunali, è ch'ellu fù attivu in u generu di u spettaculu, di creà disegni architetturale. In sti anni, principia àrburu travagliu Vrubel su illustrazioni di opari par Lermontov.

"The Sarafini sei-alatu" parissi china di antitesi criativu di u famosu, pittura, "L'Elixir", in u quali l 'artista travagliatu in 1890. U tema di u bè è di u male diventa una chjave in u opere Vrubel in a so epica Moscow di criatività. abbasta enough, hè pussibili a maghjina u pittore dimòniu cum'è assai comu pussibili a grapu lu in u pesu simbolicu di a so parsunalità, mostra la natura, passu di u lamentu, un ribellu, un omu chì ùn pò accittari tutti i bassupianu è i ordinariness di esse custretti fora di sta suffirenza da un sulitudine prufonda. tecnichi narrow tecnica on canvas pòrtanu lu spittaturi tutti i tinzioni di l 'artista, a so infelicità è identificazione cun ellu. ritrattu Caricature turnà cunfissioni di un omu chì era in gradu di sacciu cchiù assai in a vita, ma micca maestrata a so risistenza.

Mikhail Vrubel "Six-Markusplatz Seraph"

Mikhail Vrubel hè un omu assai struitu, è hè sia duluri è aiutò à a so vita. U so "Sarafini sei-alatu" da un puntu artisticu di vista, hè superiore à a famusa òpira "Elixir scunsulatu". Qualchi rinisceru a billezza di tutti i travagli numinau da l 'artista in u modu di u prufeta. Cù profunnu lu studiu di pittura, comparing la purezza di linii è u gradu di sprissioni, putemu cunchiùdiri ca "lu sei-alatu Sarafini" - l 'essenza di u artista a ricerca di imagini bè è u male. Ci sò mmiscatu tuttu girava fora cumpetenze Vrubel. Riiscì à mette una fine di stu mudellu in u spiranza di arti munumintali, mustrà ch'ellu hè sempre viria da i ricordi di un dimòniu, ma micca solu.

U tela, hè scrittu chjoccu n'àuta dinzitati mosaico, picture culore accumpagnavanu spustamenti di misticisimu di l 'àutru munnu, ca l' artista vulia à mustrà à noi à u shards vetro, macchiatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.