GirateTips Travel

Tempiu di baalshamin è Bela: distruttu sìmmuli di Palmyra

Ancient Palmyra trouvés Hurrian capu Tukrisha. À i tempi, ch'ella hè una di li cità cchiù mpurtanti in u disertu Siria è statu situatu in un bellu oasis, frà i Sirianu capitali di Damascu , è u più grandi, fiume, in Lingua Asia - Euphrates. "Sweet Water" Euphrates, fiume, cum'è traduttu da u lingua Aramaic, caricate assai di antica civiltà.

Palmyra corse à traversu u chjassu di parechji caravan passava à traversu u disertu siriana. Duvuta à u so locu strategicu, a cità si stende, sviluppata stabbirmenti è hà ricevutu u tìtulu unurariu di "càmera di u disertu". I palazzi cchiù famusi sunnu li tempii di Bel Palmyra è Baalshamina.

Tempiu di Bel

Stu anticu tempiu era u più grande, oggettu in i Sirianu Palmyra. Hè statu custruitu in 32 aC, è u principiu di a so custruzzione mannu in lu regnu di lu mpiraturi Mustafà. L'apparizione di u tempiu di Bel simbulizava u controllu di l 'Imperu Rumanu, chì aghjustà Palmyra. À u listessu tempu, addivintau lu santuariu principali di l 'antica cità, costruiu in onuri di lu sommu capu di u celu Bela.

Custruzzione di stu bastimentu hè divintatu un simbulu di unitati di Est e Ovest: l 'internu di u tèmpiu, fù custruitu in la tradizione Middle Eastern, è u so facciate conform à l' preferenze architetturale di magistrati Western di Palmyra. Hè capitu chì u tempiu di Bel fatte da architetti da a cità di Antiochia.

Dintra lu palazzu era situatu ghjustu unu, ma un assai grande spaziu salle fata. In u so nichji stati stallati grande statue di i dii di Palmyra. Fora di u tempiu, pareti stati studiata cù magnifica bas-Statue e picculu colonne, è a so capitali brunzu gratitùdini versu addina in u View luminosu. Bas chidi prucissioni fata, 7 di u sistemu sulari pianeti 12 è Piccula miràculi.

Più di tempu, u tempiu di Bel fatti un ochju di più modestu, chi era canusciuta a lu munnu finu à u 2015: avaricious Roman Emperor Aurelian si ritirò colonne, bronze, posa è pigliò a la capitali di l 'imperu rumanu.

Tempiu di baalshamin in Palmyra

Stu magnificu edifiziu religiosa messe à fà in u 17u annu di u nostru Signore, è recenti u travagliu nant'à u so furmazioni tirminau in 130, duranti lu regnu di l 'Imperu Rumanu Mpiraturi Paolo.

U tempiu era didicatu à u sommu Cristu di i Finici Abigaille, timendu Semites uccidintali. In u so PANTHEON Baalshamin hè u webmaestru di u celu, è cummandatu i timpesti e pioggia, à traversu un'interfaccia chì secca da u sole, Chinese 燎 di a terra addivintau fertili. U nomu di u tèmpiu, Baalshamin traduttu da u Aramaic significa "Diu di u celu"

Baalshamin cunzidiratu embodiment Supreme Diu, Bela. Dunque, in cuntrastu per l 'ultimu a casa, ci era una nica nica è ogghj luntanu da u Colonna centru di la strata. Nunustanti sta piccula sfarenza, dui tempii eranu custruitu in u stessu stile, antica, finitura avutu un urnamentu naziunale Siria è a gloria di i dii Finici.

Tuttu fora di u bastimentu era disignu custumi, vitti fora solu u facciata centrale cù u spechju Sofia sei-columned è un Mudellu chì hà una ricca dicurativa. Pilasters bedda i muri latu di u tempiu. Nunustanti la so picculu grannizza, lu tempiu era una vista di lambiccu. Prima di lentà lu palazzu era situatu à u nivellu più anticu custruì un altare, su chi unu pussutu leghje èbbuca dedicatory. Iddi foru scritti in Aramaic e grecu.

In lu V seculu dC, dopu à i diffusioni dapertuttu di lu cristianesimu sia tempii addivintò cresii cristiani.

Tempiu di baalshamin - celu santuariu capu

Baalshamin hè un diu Finici, ca liticò a so impurtanza in Bela. Oltri Bel, si furmò lu so magiori, dividendu u tempiu di i dii è Aglibol Malakbel è equiparatu incù u Zeus Grecu. Iddu hè discrittu com'è maestru di u celu, è fù chidi in la forma di na granni acula, cui 'ale stese à u soli, la luna e stelle. U so caratteri eranu li lampi e arechja.

Baalshamin fù soprattuttu viniratu in Palmyra, hè solu da ellu, secondu à i residenti di i cità dipesa s'ellu l 'arcusgi benefica vi passà nantu à u tarrenu disertu. È l 'acqua in quì, cum'è tù sai - chì l'tutti.

XXI seculu: la morti di l 'antica tempii di Palmyra

23 di austu, 2015 militanti di l'urganizzazzioni tirrurista "State Islamic di Iraq è i Levant" (LIH) distruttu u tempiu di baalshamin - i custruzzioni, i custruzioni di cui maestru da l 'annu 17 AD. Sicondu Maamuna Abdoulkarim, capu di u statu Siria Dipartimentu di Antiquities, u Populu sò pieni una grossa quantità di splusivi tèmpiu, è tandu tirava it up, causannu danni irréparable à l 'antichi di i caratteri Palmyra.

Cum'è un risultatu di l'azzione barbarica di i parti internu di u tèmpiu, fù cumplitamenti distruttu è i culonni, esterno mudificà mintuvati. Video e scultura tempiu di baalshamin, ruthlessly distrutta da Populu gnuranti causatu furore tutte e cumunità mondu Caracciolo.

30 di austu, 2015 militanti tirava su lu tèmpiu di Bel, distruggennu cumplitamenti u so parti cintrali.

Bedda caputravagghi antichi, architettura, èranu quasi 2 cca a lu suli calda Mediu Urienti, sò state distrutte in minuti.

In marzu 2017 Palmyra fù isciutu da Populu LIH. autorità Siria prevista risturazione di munumenti distruttu è tempiu di baalshamin, è tandu compie a risturazione di u tempiu di Bel. Nantu a so u-creazione vi purterà assai di u tempu è i soldi, è hè pussibili solu uni pochi dicennii più tardi, si pò vede un caputravagghi di architittura anticu di novu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.