GirateTips Travel

How to sorte la valigia, u mare: a lista di e cose, punte è scherzi

Hè impussibile à uprate l 'impurtanza di tali evenimenti cum'è u viaghju di statina. Stu hè qualcosa chì parechje sò attesa di l 'annu, di pudè andà partutu na vota. Di sicuru, stu casu hè un assai cuntenti è piacevuli. Chì d'appena di la maggiuranza di li si misi da lu tirribili prublemu di manera à avè la valigia, u mare? Chi hè, e cose parenu esse un pocu pocu, ma sempre impussibile à pienu in a vostra propria tutti.

Comu un cuvernu, 'nveci di la spiaggia, scistu nicissarii, la vèrgini di piglia una massiccia scarpi passage. E poi si gira fora chì cammina in li particulari indocu, è in generali ch'elli sò à ogni padrona ùn pienu. In Pà micca à arrubà a vostra casa quacchi cosa mancanza di nicissariu, bisognu di un accostu rispunsevuli di u manuale.

Bikini, Maddalena e blu

Pudete fà un iniziu da i più grossi. In principiu, qualchissia sà cumu fà sorte la valigia, u mare, ma per qualchi ragiuni, scurdari circa lu liberà a pigghiari 'n ferii cun tuttu ciò chì hè, è ancu di più. In fatti, un viaghju à u mare, ci hè una longa prisenza di u mare, tantu, troppu tanti vistiti e scarpi, in lu quali hè impussibile à marchjà nantu à a rena, ùn hè necessariu. Ma, ciò chì saria vi tocca à piglià - hè Populu.

A so donna, ogni e ragazza deve esse almenu dui. Perchè l orli di u vistitu savanna calda è baigner cumpresi, ùn avemu tempu à falli nantu à a notte. In più di i dui bathing suit, bisognu di qualchi shales, in cui tu preparanu a terra move falà u mare, oltri parechje opzioni di spiaggia, mantelli. Sè ùn hè trovu, vi ponu piglià, lungo, un paru.

blu

A quessu, ch'ellu hè dinù nicissariu in vista di u mare, tan e sole - un blu. Unu avissi a èssiri abbastanza, ma si tratta - un cappidduzzu, o filare, ùn hè micca tantu impurtante. A sfarenza hè chi padrona troppu tridiminsiunali in una valigia sulu nun stava bonu, è, in più, si pò esse stortu è ci. Per quessa, u definitivu megghiu - pigli cù voi nant'à un apparecchiu o un trenu.

Pazzunaghja B di avenimenti e padrona sera

Cusì, si piglià cun voi ogni cosa vi tocca di u mare, è à u listessu tempu e cose ùn trovanu assai u spaziu. Stu hè particularmente impurtante quandu avemu arricògghinu la valigia, supra lu mari. Checklist ùn hè primurosu di troppu grande. Ma issu non veni a diri chi si pò piglià u pesu di tuttu micca necessariu. Allura, siddu avemu parrari vistita, si sarà abbastanza di unu gruppu di mutanni e fultz o fultz è Cumani. Si bisognu à andà in u affare.

A seconda sottu - i panni ponu esse messi nantu, è ricevu a distinazione. un tali kit di pigghiari un paru di scarpi nant'à a pista appartamentu. E chistu è più chè abbastanza. Ma cum'è panni hè di solitu ùn suggettu di cuntruversi, in infatti, è dumandendu come si arricògghinu la valigia, u mare, a donna hà calcosa altru in menti, quantu à pienu in bagaglii quindici Tattoos sera? Quì ci vole à stipulate chì l 'unicu hè di piglià cum'è parechje opzioni evening, quanti sirati di un viaghju aspittava di voi, ma chistu nun è sempri realistu. Shoes cose hè a pigghiari sulu unu. Altrimenti valigia, ghjustu a crepapanza.

Avemu vai cù u so zitellu à mari. Cosa a pigghiari?

Avà ch'ellu sarà chì và micca appena una ragazza francese, è una donna cù un zitellu. In stu casu, tutti i punte prima ùn sò bonu. Dapoi, Prima, vogliu, u casu di arristò la stessa grannizza, è u bisognu di furniscia dui li cosi. Dopu, ci vole à purtà un di tuttu, è di priparà e più sè. How to sorte la valigia, u mare, cù u zitellu? Quissa hè una quistioni di tutti li matri, e chistu è naturali. Quì ci vole à pacà u spiciali attinzioni a l 'etati di lu viaggiaturi. Dopu tuttu, s'ellu ùn hè ancu di trè anni, assai di vistitu di i zitelli à piglià cun Ùn vi hè nicissariu. Hè megliu à lascià stanza di kits prima aiutu. Trè gruppi di panni, nclusu lu quartu, in chì u zitellu hè mandatu à a strada, per una settimana hè abbastanza. Sti scarpi è unu paru di fusti natari. Ma s'ellu l 'età di un pocu sfarente, vi hannu a canciari assai.

À quelli chì dicu chì si sapi pricisamenti comu a cògghiri la valigia, u mare, sò prufundamenti cunvinzioni. Sì u zitellu - un ragazza mmicchiatu 5 e più vechje, ci vole à piglià e sette o ancu ottu serii di panni. Naturalmente, i vechji i zitelli sò, u più ciò ch'elli bisognu. Cù i cumpagni quasi lu stissu, ma u mutivu hè differente. You sapi mai, unni àutru ca vi acchianari e chiddu statu tandu turnarà. Cusì, ci hè megliu à anu in anticipu. Hè prubbàbbili chì vi hà da esse in gradu di truvà prestu un alternativa à la cammisa di dati o mutanni.

kit di prima aiutu e piante

In agghiunta a panni è scarpi, cuntenutu valigia, hè di più di tanti cosi. Vi tuccherà à esse soprattuttu attentu quandu avemu arricògghinu la valigia, u mare, cù u zitellu. A lista di dispacci di primura sò: sunscreen, toothbrushes, favi, kit prima aiutu, cumpresi fondi da a malatia rimusciu, avvilinatu, antipyretic, anti-virali, dolore a la gula, adduma, lana di cuttuni, bandages, antiseptique. A lista si pò appricari a droga, chì sò individuale, sicondu u presenza, o mancanza di ogni k. Pudite vulete cumprendi in un kit di prima aiutu è una reliever lu duluri. Sicondu u cundizioni sottu chì vi purterà u vostru nostra lingua, per esaminà s'ellu à piglià u sapone, shampoo è altri mezi. Lunera da pudè purtà cun elli à u mare tuttu l 's'usanza arsenal nome di mantene: Visani, maschera ogghiu o di capelli, fàccia, viso Luntane, scuma, spruzzo, shampoo secca e accussì on.

Tutti si avissi a pigghiari lu troppu u spaziu in u vostru valigia. Ancu s'è vo sapiri propriu ciò chì tuttu u rinunziò di stu mese, sò più, ghjustu in casu, purtà a vostra pads è Tampon. A corpu, pò undesirably miroir à cambià u clima, c'acceleranu o résumé prucessi routes pocu Hè.

cunchiusioni

Quissa hè una regula semplici. Avà sapemu comu è ciò chì fà, quandu a sorte suitcases à mari. A lista pò esse rinfurzata da uni pochi di punti, ma lu sopra à a lista di e cose hè calmu abbasta per un sughjornu piacè. Sè vo piglià a jiri a la sunbathe in portu, à pruvà à ùn piglià qualcosa suverchiu. Hè impurtante chì duie paghje di scarpi adattu à u friscalette, panni, è tuttu altru pò cambià. Quandu vi viaghjà cù un zitellu, vai à a quistione di quantu à avè u valigia, u mare, più rationally. Pacà spiciali attinzioni a spina midicina, e forsi avissi reconsider i dicisioni supra li spaddi. Tutti stu vi assai voi facilità cum'è quì sottu è propriu passatempi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.