Publications è articuli scrittiFiction:

Synopsis "Mateo Falcone" da Prosper Mérimée

amuri di A mamma e 'amuri d'un babbu. Cosa hè a diffarenza? In u so libru "L'arte di I Cumbattanti" u filosofu americanu è pissicoluggu Erich Gentil hà una cunniscenza di l 'amuri d' una mamma è babbu à u so zitellu. Nature hè accortu. All almanaccatu in u silenziu. amuri maternu hè inherently unconditional. A mamma ama u so zitellu di tuttu: di un surrisu, di u primu passu, a prima parolla. Tuttu, ùn cambia ciò chì hè creatu u zitellu - hà u talentu è trasmissioni. Ognuna di i so inglese prank - qualle castigu fugace è micca menu chi u pardonu. U raportu trà u zitellu è u babbu, sò antìtisi. Sì u mondu hè una mamma - hè u sudu, incù u so calori nfinita, lu patri, - quasi u polu, di punta, induve u football hè Ersatz, è u clima hè duru, ma in u nordu di fiera. Hè u mondu di lege è ordine, overcomings di paci, la lòggica di duviri e onuri.

amuri Fatherly ùn hè natu incù i primi Baby chianciti, si deve esse ludari. Però, na vota cunquistata, si pò esse persi. A virtù menu in lu - pòpuli è stubbornness è rivolta - i piccati più gran. L 'urtimu, in l' ochji di u so babbu, a esse suvitatu da u sbaddi grossa. Cosa ci hè esse? Cosa hè u castigu, è chì, o chì hà u dirittu à definisce u gradu di u so sivirità? Leghje u riassuntu di u prodottu "Mateo Falcone". U populu corsu a quistione.

Prosper Merimée, "Mateo Falcone": riassuntu

La costa sud-uriintali di a Corsica. Sè tu vai à u nordu-punente, ntî, poi dopu à trè o quattru ore, camminare u tarrenu corsu cumincia a canciari. Cusì principia u racontu, è una assai brevi riassuntu "Mateo Falcone" avemu da pruvà à pòrtanu in stu articulu. Avè ghjira chjassu, ncuntrànnu longu u stradellu frammenti di roccia, ravines capannone, a la fini di la strata ogni viaghjatore fora di u vastu thickets di papaveri. Papaveri sò stata longa cunzidiratu lu parti nativu di i pastori corsi è tutti quelli chì asceti e ghjente, chi na vota si trova fora di a lege. Sì una persona hè tombu, o fattu ogni altra crìmine seriu, hè di sicuru si n'andò à papaveri. Era abbastanza à piglià una bona fucile, gunpowder, descargar è un mantellu marrone, incù un cappucciu, chi at night diventa incoddu andarinu waterproof o letti, è latte, casgiu e castagne, dà i pastori.

Ci hè stata longa a agricultori corsi, veni à una nova terra, purtatu fora di i furesti di creà campi. U statu hà cridutu chì a racolta serà solu s'avianu in u paese chì i malanni trasìu nti di arburi abbruciati. Tuttavia, la radici di piante, distruttu da u focu sò sempre sanu è i seguenti, primavera offre novi "frutti", di più rigularità, è in pochi anni, ghjunghje sin'à statura epupea. Quì hè a vegetazione scure di ntrizzàti, héler-skelter, rami, albero, e spini e chiamaru, maki.

Mateo Falcone

Cosa conversazione circa lu menu caratteru rumanzu riassuntu "Mateo Falcone?" Prosper Merimée hè u so assai ambiguu. Micca luntanu, cum'è un mezu chilometru da i papaveri, vissutu un omu ricchi à u tempu. Iddu campau righteously è puteva. A sola surghjente di rèdditu era a so misa a famiglia grande boi chi pasculavanu i pastori in a cuntìa. U so nomu hè Mateo Falcone. Iddu era canusciutu comu un omu bravu, generosu, elementari è giustu. Cù i residenti in u spaziu è vissutu tranquillamenti. Tuttavia, ognunu sapia ch'ellu pudia esse un veru amicu, è un nimicu periculosa. Hè statu dettu chì, prezhdechem muvimentu di sti lochi, si ammazzata costuli falà nantu abbirsari èranu da u pocu in u mumentu quandu u "primaire" fù Facial in fronte, di un specchiu. Accuratezza - quì hè un altru "mezzu" Matteo. Si podit dapoi schjaccià u testu in l 'scura.

Avemu cuntinuà à dilla. Mateo Falcone vissutu in una grande casa, incù a so moglia, Giuseppe, ca desi a nascita di u so primu di trè zitelle, chì ellu purtava in una rabbia indiscrivibili, è infini u so figliolu Fortunato - u cuntinuvatore longa-lingua à u genaru Falcone. Di deci anni, u zitellu fù abbastanza sviluppatu, assinnatu e nti cunfortanu u so babbu.

Fortunato

Autunno vinniru. Una bedda matina, Matteo è a so moglia a dicisioni di turnari a lu papaveri, à pruvà a so banda. Son dicisi di nun pigghiari, picchì li tempi era turbulente, è era necessariu di surviglià a casa. Disse: - fattu. Parents curpiu la strata, e Fortunato stete in casa.

Si pigliò parechje ore. U miu statu curcatu tranquillamenti sottu u sole sempre calda, fighjulendu u luntanu bluish e sunnari circa cum'ellu vi tèniri suivant duminicata visità u so ziu u corporals. Di colpu, a so pinsamenti stati ruttu. Vicina, si 'ntisi lu rumuri di gunfire, è dopu à una pochi di minuti, nantu à a strada chì và à la cabina Matteo, figura maschile apparsu. In pezzi, incù longa regrown, iddu a stentu si trasfirìu i so pedi. Era chjaru chì fù ferti, è ùn avemu tempu à se rendre à u locu disigiada di tutti i banditi - papaveri.

accordu

Summariu "Matteo Falcone" cuntinua. Si girò fora à esse un scappatu España Sanpero chì un scappatu da a ghjustizia, ma a cità fù posta. Iddu deftly scumpareru da sottu à u so nasu, "cuddaru gialli", ma micca troppu luntanu nanzu di elli per via di un rigalu ferite in lu la gamma. Iddu sapia chì sta casa, appena Matteo Falcone, chi mai, sottu à ogni casi, sarà micca ricusà a aiutari un outcast, ancu s'è no ci capisciu i criminali noti, o ch'ellu vi rumpu la vita eterna è immutable liggi di i Corsi.

Tuttavia, Fortunato ùn Défense à aiutà i ribelli. Cuncede è resourceful, si mette prudently è cù cumpleta calmu. Perchè aiutà qualchi vagabunnu, a rischiari e so vita per ellu, s'ellu nunda ùn arrivare? Tumbà lu carusu nun si putìa perchè avia un cennu bastarà merchenzie, è u pugnale ch'ellu ùn Rivau cu lu picciottu frog. Son parturitu a picca a fine di u so babbu: - un omu d 'onuri, ospitalità, ma i calda corsa. Era assai leca nfiriuri e caratteru. Tuttavia, comu si pò esse, ùn pò esse fattu, veni lu tempu, è a vita più valori chè soldi. España Sanpero tiratu cincu-Franc, moneta, è solu dopu, quandu una d 'argentu Glitter, filici carusu u dirittu ellu à piatta in una fenu bec.

A ghjunta di i suldati

Menu di cinque minuti dopu, nant'à u zogliu di a casa, era suldati in fuorri marroni cun collars gialli, guidatu da Sergeant Teodoro Gamba, chì era un parente luntanu di a famiglia Falcone. Da u prima siconde Teodoro, nœud timpesta è e persone beddu attivu, I avvisti chì Guicciardi - ddu disgraziatu è un andreas. Hà vistu è sà induve ammucciatu sutta un vulia; ma ùn hà nulla. A faire? U sargenti dicisi à intimidate ellu dui decine batti a spada appartamentu. Ma ùn ci era. U carusu ridiva spavaldo, sapennu di sicuru chì Gamba ùn pudia dumandà la forza di lu, o ellu livaricci à catene è ghjittatu in cella di harboring un criminali. Didàttica, eranu parenti, è in Corsica, più cà partutu altru, ligami di famiglia onuri, e secunnu, Mateo Falcone statu assai persone rispittati in i lochi à liticate micca cun ellu.

U sargenti hè in priculu, ma dicisi micca à dà in, ma di ghjucà à chì caccia. A putenza di a misericordia è u antichi ci hà mai hà fiascatu. Tirau da a so 'sacchetta un cani d' argentu, caru. Surghjenti sparkled carusi ...

tentazione sbaddi

roggiu Blue, una longa cullana d 'argentu, cover, breccia ... Sergeant avvisti à un lustre liccione, chì culpisce u chiovu nant'à u capu. Per u dirittu à pussede stu preziosu figliolu tisoru Matteo vi in manu Janet. Lu cumannanti di l '' armata parrava senza firmarisi, lu strata nipote di u sincerità di i so scopi è micca scurdà lu roggiu tabbarè vicina è vicina, quasi toccanu u biancu com'è jissu, chiancìannu di carusu. ochji l'Fortunato dipoi sempri seguita u minimu un muvimentu di a manu, Menuet, si fù dà assai da a lu scoppiu di la lotta ntra - trà duviri è 'onuri e un passiunatu brama di pusessu tesoru inaccessibili. Dopu à una breve lotta l 'ùrtimi vincìu, lu picciottu fece a so manu manca e lu iditu puntò à u fenu. Subitu i suldati corsi à u café, e addivintau l 'ùnica pruprietariu di u ore. From avà nantu, si pò marchjà à traversu i carrughji incù i so testi tinia altu è sinceramente arrispùnniri a quistioni di l 'ora ...

Gîte tradituri

Ammucciatu sutta a lu banditu fenu prestu disarmed è liatu. Chjinatu nantu à a terra, España piuttostu disdainfully è dismissively cà in zerga, guardò à u so figliolu Matteo. Si lampò daretu a so ricevutu un munita d 'argentu, sapendu chì ùn hà più u dirittu di lu. Di colpu, à u turnu di a figura di Mateo Falcone è a so moglia. A la vista di i suldati, si firmau e di una stonda. Cosa li pò fà quì? Giustu digging in la mimoria, è ùn avendu trovu à cognomi in l 'ùrtimi deci anni di ogni misconduct seriu, Falcone, però, si pigghiò lu secunnu caccià fucile, è sinceramente trasfirìu avanti. Avemu cuntinuà riassuntu "Mateo Falcone". Prosper Merimée subtly, pianu pianu, porta u littore à un evenimentu risultatu. Ogni sonu, ogni muvimentu sò simbolichi è impurtante.

Gamba, troppu, ùn hè una certa manera u stissu. Sapianu lu scantu è dubbitu, si n'andò fora à scuntrallu, a pinzari entre circa ciò chì era accadutu. Upon amparera chì cupria España Sanpero, Giuseppe fù t'incàntanu, mentri la simana hà rinunziatu à a so capra milk. Ma quannu 'ntisi tuttu u racontu di piscadore l' fujitivi, lu prutagunista di cui fu lu so 'figghiu Fortunato coppie Falcone ghjunse in furore. Oramai struttura Mateo Falcone - una casa, tradituri, è u zitellu - i primi in a famiglia di un tradituri.

Temperance

Cuntinuemu u riassuntu di a storia, "Mateo Falcone", vai a lu puntu di più tinzioni in u tarrenu. Falcone, liberatu da e mani di u miu roggiu cu stupendu forza li jittò contru à un scogliu. Nella frantumi. Fortunato chianciri a cori ruttu, pinsannu u so babbu à pardunà ellu. Babbu hè mutu per un longu tempu ùn hà abbiari i so facci i so ochji Lynx. Infine, i so fucili in u so spalla, si girò abruptly e camina subitu davanti u stradellu chì và à la machja. Lu picciottu cci seguita. Giuseppe gridava, basgiò u so figliolu, è vultò in casa. A sola cosa hà pussutu fà - caduta in u so 'ghinocchia davanti à l' icona e priari forza.

Patri e figghiu, camina falà in i barrancu. Matteo urdinò lu picciottu a tengu in una petra grossa e ricitari tutti i prieri ch'ellu sapia. "Amen" forti forti à a fine di ognunu. l 'urtimu e parolle di a prichera u figghiolu dissi assai zitti è pienti, è si messe torna à dumandà di misericordia è pricatu u so babbu à pardunà ellu. Mateo hà risuscitatu u so fucili, andà, cuntinuaru dettu l 'ultima frasa: "Chì Diu ti pirdunu," - è tiratu lu griddu. Synopsis "Mateo Falcone" ùn fini ci.

colpo spaventu, Giuseppe corse à lu barrancu. Ch'ella ùn pudia crede ciò chì era accadutu, ma a so picciriddu era mortu. Matteo si n'andò à scuntrà u so, "I Mulateri Di L'ellu intarri. Iddu muriu un cristianu ... mi tocca à dì ... chi figliolu-ch'ellu ci si trasfirìu a campà. "

Synopsis "Mateo Falcone": cunchiusioni

Pussutu Mateo Falcone mette un'antra manera? Bè, sì e no. Si pudia dispiaci di lu picciottu di u so immaturité, perchè si veni a tentazione, capisce chì hè sempre un picculu zitellu pazzi è prubbabbirmenti sulu avìa la forza à a resistenza di a tentazione. U cuntrariu, Fortunato, non solu hà micca scuntrà attese di u so babbu, ma più ntî - hà viulati la liggi lu menu di l 'isula, hà tradutu l' assai a natura di u Corsican-mountaineer - ospitalità è vuluntà di vene à u succorsu di Pirsicutò. Ùn di nunda di u autore à u principiu di dà una discrizzione info di u spaziu induve ci sò stati sviluppi chì seguitanu, è Naturarmenti chì ciò chì custituisci a vegetazioni capannone. A natura, ammiscatu e attaccaticcia una persona imposes nant'à u so affrancatura. Oghje vi aiuta na pirsuna pi scappari a ghjustìzia, è dumani tirannu è leca sciarra Corsican, listessu solu à chì di thickets n'àuta dinzitati e zeppa di papaveri, pò ghjucà un mali crudeli cù voi, è tandu vi truvà se in lu locu di l 'Pirsicutò. Per quessa, nanzu Matteo Falcone ùn hà avutu una scelta: tumbà o di pietà. In u so vilenu scurria u sangue, di solu una: ùn ci hè micca u pirdunu di un tradimentu, o cacciata, sulu la morti.

Ancora na vota mi vogghiu ricurdari chi l 'articulu cusì cù u rumanzu da Prosper Mérimée "Mateo Falcone". Summariu Executive ùn pò pòrtanu la suttilità è tremenda di i sentimenti di i caratteri principali, tantu leghje u pruduttu hè nicissariu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.