Arte e spettacoliLittiratura

Summariu. "Asya" Turgenev Ivan Sergeyevich

"Asya" Turgenev - una storia, una memoria. Tutti i fatti è spirienzi sò recreated in u core è u ricordu di u cuntaturi. Passatu in termini di stu hè vistu hè avà antìtisi: è vita hè preziosu è tempu trovu, micca persu.

I. S. Turgenev. U racontu "Asya": résumé di capituli 1-5

NN, seculari e micca un ghjuvanottu digià, si conta un evenimentu successa quandu iddu era 25 anni. Duranti lu so viaghju aventure avutu un casu a stari in una piccula cità in u ovest di Germania. Nant'à unu di i partiti studenti , si scontra cu Gagin, una ghjovana pittore Russian, è a so surella, Anna, ch'ellu chjamò Lib. Mentri N. è pruvatu à francà u cuntattu cù i so paisani u strangeru, ma novu cunniscenza incù ellu li piacia subitu. Prestu si ricevutu un invitu da visitare Gagina. Asya cumenciu viol NN, ma quandu usatu pi lu, ci hà digià iniziatu è a cunversazione stessa. Come la casa di notte, u cuntaturi avvisti chì per a prima volta in un longu tempu si sintiva n'era cuntentu. Ogni ghjornu Asya hè novu: si shalila cum'è un zitellu, è fù accurdata un diavulu, u ghjovanu signura bè allivati-.

I. S. Turgenev. "Asya": résumé di capituli 6-7

NN accuminzau gradu novi amichi rigulari e si n'addunau chi hà avà simule vi lu, à spessu tristi. Si suspetta chi Gagin chi facia cu Asya indulgent è affettuosu, ella ùn pigli. Hè statu cunfirmatu cunversazione overheard. Asya Gagina assicurati chi idda cci voli sulu. Sta nutizia hè assai nirbusu NN Iddu passati parechji ghjorni, in a natura, luntanu da a nova amici. Soon Gagina purtatu da una nota, a cui ci addumannau NN a visita li.

Summariu. "Asya" Turgenev: 8-9 capitulu

A donna à u visu di i stanzi ridiva e pùa scapparu. Gagin but cù NN pietà, è u cuntò a storia di a vita di a so surella. zitiddina l'artistu hè passatu in u paese, chì facìani parte di i so parenti. Dopu à a morte di a so mamma, si fece da u so babbu. a vita misurata vinni rumputu arrivu di u so ziu, chì hà dettu chì u zitellu deve esse struitu in St. Petersburg. Gagina babbu nun era cuntenti, ma sempre u dirittu ci di lascià. A prima, lu picciottu si n'andò à a scola, è dopu intrutu in i vostri. In unu di a so casa, visite (quandu era digià 20 anni), vitti un picculu Lib. U babbu, ci spiega chì era un paroli urfaneddi, pigliatu di cumpassione u campari. Gagin longa visitatu u vechju omu finu a nutizia vinniru di a so malatia. Una volta in casa, si trova u so babbu à u so Fidiricu. Addumannau sulu u so figliolu à piglià cura di a so figliola Anna è prestu mortu. È u servitore apertu Gagin verità: lu girava fora chì Asya - la figlia di lu so patruni e cameriera Tatiana. A donna campava solu cù a so figliola (a so surella), anchi si andavanu à spusà la. Tatiana morse quandu ella hè 9 anni. Gagin pigliò Asya in Petersburg. A prima era di falli di i ghjovani corsi, ma poi mi hè usatu pi lu è cascò in amore. Ancu s'è ùn hè assai, ma ch'ellu avia datu à u famosu stanzi St. Petersburg. Ci la ragazza hè solu com'è i so pari shunned. By la fini di l 'ospiti a casa induve Asya 17 anni, Gagin pigliò a so casa, è si suvita à marchjà. Na vota ca si vinni canusciutu di tutti, NN 'ntisi impurtante succorsu. Idda intrutu in la stanza, è ch'elli avianu una longa valzer accumpagnava Gagina.

Summariu. "Asya" Turgenev: 10-16 capu

U ghjornu dopu, i trè di li addivertisi cum'è a picca i zitelli. Ma u ghjornu dopu, Lib hè tristu. Idda pinsau di a so morte. NN ricevutu da una ragazza una nota, a quali hà dumandatu à vede u so. E poi mi vinni Gagin è li disse chì Asya hè pampasgioli, idda confessed ch'edda ama NN, è anu da lascià. Cuntaturi ricevutu una nota, mintuvendu u novu locu riunioni è si n'andò ci. Iddu s'erani Asya, è tandu diventa una vindetta di ciò ch'ella prima dettu tuttu Gagin. Idda corse fora di la stanza è fughje.

Summariu. "Asya" Turgenev I. C:. 17-20 capu

NN cercata favourite attraverso la cità, ma da a sera, vistu u lume in la finestra, e avvisti ch'ella hè digià in casa soia. Dumani dicisa à prupone a so casa, è si n'andò à ellu.

Summariu. "Asya" Turgenev I. C:. 21-22 capu

Ma in la matina la cameriera dettu chì i patroni trasfirìu fora e lassò 'na nota. Gagin scrissi chi la siparazzioni in stu casu, - lu megghiu suluzzioni. In ssa casa, induve ci hè una riunioni finali cù Asya, Frau Louise datu una nota da ella. Scrivìu chi una parolla NN saria abbastanza di a so a dormir. Ùn cambia cum'ellu pruvatu à truvà Gagin, nunda hè accadutu. Dapoi tandu, u cuntaturi avutu à amparà assai di e donne, ma nudda nzinu d 'iddi fu capaci à rintrunari in ellu l' anzianu sintimentu. Quelle di Asa firmati in u cori di u NN di una vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.