News è societàCultura

Statue di Faraone Amenemhat III, e àutri archiulogica di u salone, Egyptian di l 'Hermitage

Statue di Faraone Amenemhat III hè unu di i principali percorsu di u salone, Egyptian di l 'Hermitage. Hè benissimu sarvata e, forsi, è u so capu di urnamentu. Ma, luntanu da stu, u museu hè piena di una scelta larga di antichità di sta cultura.

caratteristiche General

san Egyptian sò à mezu à i più antichi à mezu à u bronzu di u mondu. A cultura di stu paese hè unicu in chì hà campatu per un bellu pezzu - circa quattru mila anni. Mentri autri, comu lu grecu - solu dui mila anni. In più, hè mantinutu lu monumentu è archiulogica unichi. Ci derà una spiranza di li ricchi a mitulugia, futuru uriginale. Unu di i cuncetti chjave in a cunniscenza di u mondu di l'Egizziani hè la cridenza in u eternità di l 'arma, tantu chi ognunu di i rapprisintanti di tuttu a vita di u nazione s'appronta per lu passaggiu di l' oltritomba. Stu purtatu a lu fattu ca la unzioni funerali, pré avutu una grande rolu in a so cultura.

cultura sacralization

Carattaristica di a so vita sociu-puliticu è culturale hè magistrati Divinisation, comu exemplified da Faraone Amenemhet III statua. Hè, incidentally, hè statu cunsirvatu in pusizioni cunnizzioni. In cunnessione incù a cridenza in un oltritomba Egizziani manca daretu à un numaru di muri rituali è piazzatu in a cappella. Also cunsirvatu stelae, dipinti cun imagine di vittimi e fàrilu frase sacri.

caratteristiche General

Hall Egyptian fù fundata da l 'architettu A. Sivkov in u 1940 nantu à u situ di una lingua in lu spiazzu inguernu. Sta stanza di prisenta a storia e 'architettura di sta civilisazione dapoi u 4 millenniu aC. Di particulari ntiressi hè u suttascrittu di u Old Kingdom, oltri ca comu fa pirìudi: Ptolemaic è rumana, tempu duminiu bizzantinu.

L'ùrtima cunsirvatu muniti mpiriali e coniu chjesa incù imagine di magistrati. U stanzi di l 'Hermitage pò esse vistu nant'à i ricchezzi di i racolti quì arricugghiuti. Di particulari ntiressi hè una racolta di antichità coptu chì sò statu trovu è classatu Sideways. Iddu îu 'a lunghezza e corde di stu paese in u fini XIX sèculu. In aghjunta à u scuperti di vari antichità, è dinù visitatu i White Red e monasteri, oltri un Necropolis, unni studiau l 'èbbuca.

uomu

Hermitage Egyptian Puru assai diversi. Quissa hè una grossa, scultura, è chjuchi, plastica, è muri, è Accessori rituali, oltri èbbuca, disigna, imagine. In più, u mummies sò trove cullucate quì. A postu particulare hè occupata da oggetti di mutivi riliggiusi e rituali. Per esempiu, quì vi pò imprissioni la stèle IPI (BC seculu XIV). It c'èni lu sigritariu, è u capu di puteri 'ecunumia marina opahaloderzhatelya. Iddu hè rapprisintatu nanzu u Cristu paganu Anubis.

Last chidi cù u capu di una Jackals in la zona, cù un bastone à una manu, è un caratteri particulari chì simbulizava u vita di l 'antichi Egizziani. Hè statu chjamatu "anhom". A figura di Anubis arechja dalla fora è fattu in u culori tradiziunali di i divinità Egyptian pittatu: azzolu e virdi. Scultura sigritariu, u cuntrariu, più Financial. Iddu hè vistutu di na cammisa cu cammisa aperta è un biancu. U stèle c'èni na sacrifizii èbbuca vasu significatu rituali, è list i tituli e squatri di IPI.

scultura

U locu più impurtante in u spaziu hè una statua di Faraone Amenemhat III. Facirmenti, hè bè cunservatu è dà un'indicazione di u gran 'impurtanza in a vita di l'antichi Egizziani avutu un sanctification di i so magistrati. Stu Re era lu rapprisintanti di la Dinastia Rochita, chi cuvirnaru duranti lu Mediu Kingdom (XIX seculu aC). Quandu si arrivatu una grande putenza statu Egyptian, chì, liv Alia, manifistaru in un prugettu custruzzioni.

Seus chistionendi principalmente circa la custruzioni di un immensu tempiu mortuary vicinu à l 'oasis, Fayum, chì l' antichi Greci chiamaru "Labirintu". Statue à Faraone Amenemhat III furmati in san postamarnskih caratteristica regnu Ehnatona succissura. Idda ha scritte bè e persone. L'autore pagatu assai attenti à argentu ripruducìrisi nni l 'ritrattu, ca era un passu impurtante avanti cunfrontu cù l' arti di l 'Old Regnu.

Soprattuttu arechja dalla fora allungamentu. Amenemhat 3 chidi in panni semplici: hè u un biancu è una headscarf spiciali - la tradizziunali school di u pharaohs, i magistrati. Particularmenti bè Nu 'ochji, chì, grazie à u so biddezza, dà expressiveness ochji. U torse hè fatta in u stile tradiziunale: hè drittu drittu, armali, chi corresponded a antichi Egizziani, u statutu di altu di u faraonu, l 'imagine di u quali hè à dimustrà a putenza è a maestà di u statu egizianu.

lucca muri

Un altru prisièntanu chì tira attinzioni hè la statua di l 'antica dea Egyptian Semhet. Idda hè chidi cù u capu di una liona, com'è u pòpulu di l 'Egittu era u so ochju tirannu di u sole. Ci so cunsidarata una dea di a guerra è hà cridutu chì si pò causari gravi è li guarì. Per quessa, hè statu cunzidiratu lu patronu di medichi.

capu di lionu Menacing ìnnica ca li antichi Egizziani u nn'ha statu sempri comu un tipu di avenging forza. So chì tutte e disastru di u paese - a caristia, pesta, a guerra, ipidimii - residenti cunzidiratu lu in un castigu. Un altru prisièntanu - si imbalsamonu Tra di u preti, chì indica chì l 'arte di mummification fù applicata micca solu à i pharaohs, ma dinù a ghjente ricchi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.