Sports e FitnessNuddu

Squatra di volley naziunale di e donne Russia u vigilia di u simile Olympic

sport squatra di e donne chì l 'èbbica suvietica hè sempre lu vìacchiu volley: li fimmineddi arrinisciutu pi fariti asèmpiu di u vittori in u Championships le Monde e l' Europa. Ci era s'avère è fiaschi, ma spins solu intrigues è arouses interessu è a brama à analizà. Anticipu di l 'Ulimpiadi - 2016 Double medalist, argentu, a squadra naziunali volley di e donne Russia hà mai pruvatu à u allori di u vincitore. Cuncirnendu ch'ella hè pronta per a presa di a vetta maiori di lu Munti Olimpu di sport?

Un pocu di storia

squatra di volley Russian, u cuntinuvatore di l 'squatra Suviètica, furmazioni di anni, sottu à u cumandu di Nikolai Karpol, lighjendi di u sportu naziunale. Cù ellu ci hè aiutata pigliatu u titulu di a più forte in Europe - da a li fimmineddi sò vinciu quattru di sei Championships European. Tramindui era vicinu a 'oru in Atene (2004 Olympics), ma in lu finals pirdennu a cubana. A squadra naziunale statu furmatu à u fundamentu di u forti squadre di u Championnat internu, è m'hè parsu ci era micca segnu di cambià.

Acquistu cuntruversu e fa seria di Drogueries (ci eranu quattru, cumpresi l'Legionnaire Italian) hannu purtatu a un piriudu di fiaschi dudici-annata nant'à u cuntinente European. U Populu ùn fù o l 'anni: la squatra di teniamu lu Championships le Monde di u 2006 è di u 2010, hà statu a lu culmu di trè vincitori di u Grand Prix, si custituiscia u spinu di i prima rannizza stiddi - Ljubov Sokolova, Svetlana Kryuchkov, kultura Gamova. Ma lu ribbellu causatu lu fattu ca la funnazzioni hè u listessu lettore. È ch'elli sò stati danni, slumps in u ghjocu, un indiferenza cu lu carru.

Next Championnat European Gold arrinisciutu a triunfari solu in u 2013 cù i Francesi ghjunghjenu Yuriya Maricheva, currenti Billets maiurone, liatu à u rejuvenation di a squadra è u so furmazioni annuale. Stu hè testimunianze di u scopu strategicu - pigghiannu lu cursu di l 'Ulimpiadi-2016.

biglietti cunquista à Rio

À ricunnoscia a pruduzzioni di l 'squatra di volley Russian Ulimpiadi avìanu a superari pi un simile European qualifying. In ghjennaghju di u 2016 li fimmineddi tutu stu compitu, scunfittu a squadra Olandese. Hè sta squadra un annu nanzu statu liberatu vittoria in lu Championnat European. Allora u battèsimu di u focu eranu novi ghjunti: cincu èranu ammitati di l 'squatra di u primu tempu. Da a campa a l 'squatra era solu quattru: Natalia Goncharova (Nataliya Obmochaeva), chì hà fattu 24 punti à u Tisoru in u simile qualifying, Tatiana Koshelev (23), è Julia Morozova Svetlana Kryuchkov.

Parse billezza di u ghjocu di parti: difinnìa lusingatu, attackers sò la stadda (solu u primu passu ùn hè micca abbastanza), ùn hanu dimustratu binders. Ghjè impurtante, ma ùn ci sò quattru mesi in ordine per migliurà u ghjocu, à fà la squadra cambiatu cohesive è i risultati-anche. Made programma minimu - a squadra volley di e donne ùn si puderà à Japan, cum'è più altri, per u prossimu tappa di selezzione da strada diretta nantu à a strada di l 'Ulimpiadi.

U successu di u vigilia di grandi evenimenti

In principiu d'aprile da a Krasnodar ghjunse la bona nova: u lucale "francese dynamo" vinciu lu Isispharma Cup (European Cunfederazione Calcio), scunfittu a "Galatasaray" turca in u finali. Era una V impurtante, viditi ca vinniru tutti u cumandu di i federazioni volley:

  • A squadra si componi di un numeru di lettori, chiavi, candidati pi l 'squatra nazziunali, ca è mpurtanti pi sentu u gustu di vittoria;
  • prima ghjocu in Turkey rossiyanki persu (3: 2);
  • Tatiana ritornu da a ferita Koshelev, l 'ora c'è lu menu, in February micca à andà à a dumanda;
  • Avemu bisognu di verificà nant'à u ghjovanu spiritu lotta è attitudini forti-ànima.

squatra di volley Russian currispundenu chinu, su i megghiu lettore, "dinamo": Rossiyanka Natalya Small vinciu lu premiu comu lu più priziosu jocaturi di EKB. U ghjocu era in una lutta amara, è ciò chì hè accadutu nant'à u situ, hè prumossi.

Cosa hà da esse u so cumpusizioni di l 'squatra nazziunali Russian in volley in Rio

At prisente, una parte di a squatra di menu di rapprisintanti di i cinque club. Most legionnaires da a Mosca e Krasnodar "francese dynamo": ottu persone. Catherine Kosyanenko, Anna Malova, Jan Shcherban, Irina Fetisov e Catherine Lyubushkina da a Mosca. Picculu Natalia, Natalia Hodunova è Ljubov Sokolova rapprisintari Krasnodar. Pieve di Kazan "francese dynamo" Yezhov difenda Helen è Evgeniya Startseva. "Uralochka - - NTKM" Xenia Ilchenko - delegate da u "Uralochka", è Irina Zaryazhko.

U vigilia di i Ghjochi Olimpichi u Russians sò attesa di un altru impurtanti evenimentu - u Grand Prix, chì cumencia à ghjugnu. A prima tappa serà tenerà in Russia (rivali - i Paesi Bassi, Belgium è Turkey), u sicondu - in Italy. In aghjunta à u hôtes, l 'squatra nazziunali vi ghjucà contru à i Paesi Bassi è Thailand. L'ultima - à a fine di ghjugnu in Japan (rivali - Thailand, Serbia, è u paese òspite). Affirmazioni da i participanti entre chiaramenti a squatra naziunali, chi vi hannu a jiri a Spagna.

Yuri Marichev teni Sveda à l 'ultimu: squatra di volley naziunale Russian hè infini furmata da 22 d'aprile. Prima, dichjaremu a nomu di 21, tandu serà micca squassata 4 lettore, è nfini l 'applicazzioni sarà furmatu da 14 participanti di u Grand Prix. Hè digià cunnisciutu chì u locu in u squadra hè mossa sfarinatura Ljubov Sokolova, chì annunciatu a so ritirata, dopu u cuncorsu principale di i staghjoni. Pò dassi chì un ritornu à l 'squatra Ekateriny Gamovoy. On a àutri paisi participanti, vi cunnosce assai prestu. Nantu à quelli chì tantu vulete vede u côté d 'oru di l' Rio 2016.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.