U sviluppu intellettualeNovu seculu

Spiritual Home deve scunfiggiri u male

C'era un certu tempu in u regnu di Diu, Adam è Eve. Avemu abitanti - ùn rattristari, bagnata in Love Divina. Iè, chi vinniru a li serpents di a tentazione, è ch'elli vi scurdate chi tuttu bisognu di a dumanda di benedizzione di Diu. Allora willfully veni à a tentazione, tastera u fruttu pruibitu. i zitelli ncùantru affrittu di Diu, u Patre. Ma ellu, li amuri, è li dete un casu à rimpruverà, stia in u paese. Signore, sperandu chì spiritu hà da vince tutti trappule male è physicality, è chì hà da esse a so figlioli à esse cum'è u so babbu, micca solu externally, ma dinù internu: ùn sarà santu, umili e so core. Cusì ùn ci hè u mondu di l 'umanità.

Anni, passava, è u populu si n'andò più luntanu in a so azzione è i pinsamenti in u murali è purezza, chì viulati liggi Universe, mener, à una dégradation di a cuscenza, par disgrazia, i malatii, guerri, economic crises di stati, è a so fine (per esempiu, Lemuria, u Atlantean). À guidà pòpulu à u chjassu dritta di u sviluppu, si sò datu u Deci Cumannamenti - i maitre Canta dei Frari. E arrivaru a Terra i incarnation: Divine à aghjustà u so esempiu di a vita cultura è vita dî pirsuni.

Tuttavia, u male ùn hè micca spentu: Sognu di i distruzzioni di u pòpulu, è l 'universu, si hà sugnatu di pinzàri divintari santi entre in lu regnu di Diu, dinò u Babbu, è chì a terra hè stu regnu. È u male mandò u so emissaries in i media, internet, hè sbarcatu u mpurtanti lochi publichi. Criazioni di filmi taliallu, prumuzioni di a viulenza, sfavuriggiava la vita fora di u matrimoniu, u matrimoniu, vispu, mustrà sti filmi festa briaca, fumo, pigghiannu droga pruposta, canciari Mariée, comu un cuvernu di "felicità", u ch'iddu ghjuventù u male u chjassu di distruzzioni e morti di l 'arma. E la musica si firmau a pulizziari la ànima sonu divinu: petra dura (l 'Curie Palchi e Linu a rimettu suicidatu), canzoni (diriggennu menti di "valori" primitivu) pienu di l' aria. Attraversu litteratura è l 'arti dinù purtatu u prupaganna u male di valuri e parolle. E ghjente vi scurdate chi i sperienze ingiustu di soldi, hè dunau a lu distinu di li figghi. È scurdà omu chì a so famiglia - tutta di l 'umanità, chi Diu, u Patre cauta crescita di tutti i so figlioli.

È postu chì u male ghjunghji lu animi e menti di i so figlioli, Diu, dicisi di dari a ghjente, tutti dui poviri e ricchi comu "tintu", è na bona noms de casu a divintari santi. Per solu l '' omi santu di u purezza di u so animi, pinsamenti è prichere ponu sempre salvà a terra, da a distruzioni - la fini di lu munnu.

È u Signore, mandatu à a Terra di u Spìritu Santu in forma di matri di matri, madre di u Monde, u più grande, incarnation:, avendu tutti i forzi di u Criaturi - Shri Mataji Nirmal Srivastava. È ch'ella hè natu in l 'India cum'è una parsona, cum'è una persona, a Divina. Idda mittia l 'umanità, stupiti di prufundità capitò u so focu, ma sapennu ca genti hannu la libbirtati di scelta, I vulia à andà daretu à u celu è dà à u Patre-Diu, à esaminà u destinu di u populu è a Terra. Tuttavia, sapennu la putenza di zerga di Diu, chì pò lampà i so criazioni Ribellu, è postu chì i falzi prufessori cumannari genti a lu nfernu in grande cumpassione di a so mamma di genti comu a so 'figghi, hà apertu u settimu centru energia - i Chakra Sahasrara. Luce di a Divina Love sparta in l 'universu - hà pisatu kundalini (l' energia di u Spiritu Santu) di Diu.

Da issu puntu nant'à (da 5 di maiu, 1970) Shri Mataji messe u travagliu nant'à a mutazione di l 'umanità. Idda ci spiega à u pòpulu, chì tutti l 'omu havi la capacitati di prudùciri a vulintà SRF - unione cù Diu - à traversu l' ascesa di energia imbarcati in u so Signore, di u Kundalini è l 'allungamentu purificazione di u so corpu dilicatu (centri energia - chakras - e tri canali).

"Aghju fattu voi ànghjuli, - dissi Shri Mataji - divintari santi stessi."

Hà datu u sistemu energia mondu ortugrafìa Kundalini - Sahaja Yoga - è i metudi di purificazione di u corpu dilicatu a divintari santi è à etnìi e amuri divinu.

Vede. More situ www.sahajayoga.ru

Shri Mataji hè assai suspresu, perchè ghjente ùn vulete a accittari lu donu di Diu - Sahaja Yoga - è esse santu, à campà senza prublemi k è salvà présenter, famiglia, casa, tarra, è u web universu da l 'ira di Diu, u Patre. È torna, e cci voli à salvà cum'è assai di i so figlioli, ci diceva Shri Mataji: "issu u vostru Self-avveda si." Per fà stu da u core à dumandà: "Signuri, datimi, per piacè, la nascita di u Spìritu Santu, prumisi a la Bibbia."

Chì u nostru spiritu da vince!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.