Publications è articuli scrittiCasi

Skits spiritosa in u 8 di marzu in a scola. Situazione 8 di marzu

8 di marzu - una casa luminoso ùnicu, quandu tutti attornu congratulating bella donne, fimmini, di fimmineddi. In stu casu, màschera è ancu un "Cura laudatory" frombu chì ghjornu cum'è da una valve. Women congratulating cunfusioni: à u travagliu, à i magazzini, salone bellezza è altri lochi. Particulari hè datu spenni vacanze e li maistri a scola. A stu tempu lu hôtes themed, serate e matinati. How to 'urganisazioni è fàlanu i sceni comicu in u 8 di marzu in a scola?

Scene 1: "Ùn vi scurdate di Accords"

Unu di u più sèmplice è chiddu ghjocu di tiatru veni cunziddirata scena "Ùn vi scurdate di me matri." A pigghiari parti a lu pò esse à ottu persone. Cast: babbu, mamma è i dui figlioli. Di l 'sceni vi tuccherà à ricreà dinò u cucina. Da tandu, di u scenario vo vi tuccherà:

  • 4 sedia;
  • tavulinu;
  • fenêtre imaginariu cun Sana e fiori, in una pignata;
  • un pocu grasti, stich è cultelli;
  • fiori artificiali o fresca.

U sceni scrittura e trama

Sicondu à a situazione di Logo-scene in u 8 di marzu in a famiglia jemu a lu babbu, mamma è i dui figlioli. L'azzioni si passa in Day l'Women International. Prima, pare la matri. Stu anzianu prufessore a scola primaria, chi si cunsuma attornu a la cucina, cuochi, pulisce è scinni simultaneously u tavulinu. Idda sempri un sguardu in lu roggiu. A cucina include una sora. Iddu posa davanti à u tavulinu. Siguita di dui figlioli. Dinù à pusà à u tavulinu. Mother mette tutti a cappella.

It pretends chì calcosa sinsazioni fora di l 'na pignata u delà. Duranti lu mangiare, i dui fratelli parlait dettu di fà dumani vi fannu i so cumpagni è i prufessori in u 8 di marzu. Cullega sora chì ci vole à sceglie un donu di u so patronu. Mother à sente è dà boni cunsigli. Dopu à u piattu, ognunu in leva, su da u tavulinu e scappu. A donna, pulisce i piatti in u silenziu, mettilu à un biancu, guanti gomma e cumincia a lavari.

Gifts di e donne li matri e mani

In seguita, u tarrenu corre unu di i cumpagni in la stanza Logo-skits u 8 di marzu, stinza a so mamma da à laver è massimu à u tavulinu. Quannu si rivolgi a so mamma à li in la pruduzzione di drawing di un amori unu maistru di classi. Mother s'abbìa tuttu, è aiuta. Iddu va, bouncing nfacci. Va a la secunna - Amour dinò a mamma da à laver piatti. Iddu, troppu, bisognu di aiutu.

Mamma aiuta fà lu in bella artisgiani di u vostru maestru favourite inglese. U zitellu scappa. Third vene u papa, chì danu catalogue doni è prupone a so moglia a assistenti ellu à sceglie un rigalu di u vostru patronu. Allora, tutti i trè masci sò purtava versu la stanza a ricerca di biancu camicie ironed. Mamma dà tutti i trè di manichi, è sora aiuta a fari accuminciari na cravatta. Dopu à tuttu u manghjà pè u ripastu sò più, sicondu à a storia di a scola "di marzu 8", trè omi sò partuti. Mamma lassaru sula. Idda infini domyvaet piatti è davanti à falà nantu à una sedia. Curtain.

"Ùn vi scurdate di mamma": Act II

i zitelli è u babbu, turnò a la casa a lu secunnu attu. Tutti i quattru di scuntralli torna à u tavulinu. Posa. Mother mette li pastu. Sera. Iddi sò inspirati da u discursu circa cumu maravigghiusa congratulated i so cumpagni di scola, i prufessori è co-travagliadori. Mamma sente e suspira. Di colpu, u campanile di sunau. A donna, veni à a porta. Daretu à u so sò i zitelli classi cchiù nichi.

Si sparghjini matri, fiori, cioccolatini e salutazione di leghje a puesia. U rimori fora è i figlioli di u so babbu. Si vede stu ritrattu è s'ampara chì eranu capaci di annuel tutte e donne, fora di a so moglia e mamma in u vacanze di marzu 8. Tutti i trè di li pare piglià u giacca e tranquillamenti lascià la stanza. Tuttavia, in stu incidente skits u 8 di marzu ùn fini ci. Esse cuntinuvatu ...

A pocu minuti doppu ch'elli sò daretu cù un tempurale mazzulu di rosi. Ognunu di li veni à a so mamma, e mani nantu nudeddi è francese mimosa mazzulettu. À basgià e annuel. Allora tutti unfold punta à la presenza. A stu puntu, u autore capiri ca nun avemu duvia fa scurdari lu fattu ca li matri sò e donne. Iddu si compii u so discorsu incù màschera a tutti li matri, i prufessori è i fidati prisente.

Scène 2: "A magia di u buttiglia"

Un altru variazioni di a situazione hè a prisentazione di a facultà "A magia di u buttiglia". sceni Action 8 di marzu per i zitelli postu in una corte strasurdinariu, dunque, di a natura vi sarà bisognu di una grossa vendita, lampione è abbastanza urnamenti.

In u racontu, u carrughju hè un carusu. Iddu whistles e calcio viotu lanna pò. Di colpu, si vidi l 'stu ritrattu: u bancu si trova un omu vechju è cù una briefcase e giurnale. Allora, accumincia, su e cammina luntanu, lassannu lu casu. bathing Boy è apre si. Da lu vene u génie.

Si dice chì hà da rigalà ogni trè vole. U carusu in turnu dici lu cartulina chì oghje, 8 di marzu, è ch'ellu ùn sapete cumu a annuel vostri cumpagni, i prufessori è data. Jin prumminti à aiutà.

2 azzione in i sceni: "A magia di a buttiglia"

Gin claps so mani tri voti e dici ca movi lu picciottu a lu carnevale in Rio de Janeiro in u prossimu sceni tappa. 8 di marzu, per i studienti liceu, i prufessori è genitori, - una casa pò sminticà, è dunque presentatu deve esse luminosu è incancellevule.

E si vìdinu tantu nantu à i ballarini tappa è ballarini in custumi luminosu cu li pinni. Iddi ballari lu Sculati sciarra da musica arpa. À a fine di i zitelli u ballu arcu è vai. Poi dinò Jean battimano e trasporti lu picciottu a Mexico. Again vai ballarini cù un cappidduzzu grande, sombrero è maracas. Ballu.

Terza vota Jean porta un carusu in Texas, induve l 'Puesìa ballari ballu. Dopu à u ballu, Jin dici lu picciottu ca iddu ha vinite tutti i trè primure. Boy ringraziu Gina per una visita vivaci e l 'idia di un rigalu. Eppo dice: chi decidi à annuel tutte e donne nant'à l 'occasioni, cum'è femu in Russia. A stu tempu, si dice, salutati rimi. Lassa ragazza incù una grossa cesto di i fiori è l 'musica li dà à tutti i nosci feminile. Curtain.

8 di marzu: scene (School elementari)

In aghjunta à u Matinees liceu è fistiggiamenti purtò a la scola elementari. Per esempiu, di sceni chi tu vi tuccherà:

  • 7 studenti;
  • 4 maistru;
  • Pressu.

u prima studiente Ghjuntu nant'à a scena. Iddu dici sti palori: "Enjoy la biddizza di la natura! Cum'è luce è piacè oghje. neve inguernu è ICICLES fusi. Mulateri Di stizza è cantava acelli fora la finestra ". Ci hè una seconda studiente: "Ci hè ghjuntu u mese di marzu. Ghiaccio fusi. Spring ghjunse, è dà i nostri matri, grandmothers è i prufessori umore beddi ". In u prossimu tappa di u alberghi comincia skits comicu. In u 8 di marzu in a scola deve tuttu esse felici è interessatu.

Isciutu in u parcu présenter: "U più bellu è perfettu nant'à a terra - la palora" matri ". In tutte e lingue u listessu modu lu populu corsu beddu è surrisu. A me mamma gintili e industriusi mani, bon 'occhi e un surrisu. Ch'ella hà u core più attenti è grande, tantu ci ama tuttu è foglie à nimu in priculu mai. "

parolle di Master in u so skit AGGRANCHISSI per genitori

No unu vi sciarriavanu cu lu fattu ca una casa impurtante per tutte e donne in u 8 di marzu. Scene di i prufessori è parenti deve purtà emozioni pusitivu, accumpagnati da u ballu, canti è puemi. Per quessa, più maiò casca in un chjerchju di i prufessori atturi. S'affaccia supra la scena prima maistru "On a terra, assai di boni genti ca sapi comu a billezza di u nostru Ridinturi e infelicità prossimu. Ma megliu di tutti si face di me matri. " Idda poi dici a lu puema "occhi sbarrachiati apre".

In u parcu, ci hè una siconda maestru: "I sempre dumandà attornu cù a so mamma. i so I cuntò circa cumu u ghjornu si n'andò, circa i zitelli, circa culleghi. Idda mi hè sempre presente in i tempi difficiuli, dà guida è cunsigli interessante ".

Include una terza maestru: "In la matina, ti vede, Mamma. mi budish è dì chì hè tempu di svegliati. U Patrunu un gran amicu è sovetchitsa, speranza è sustegnu. You hannu sempri tempu, è tutte e amuri. U Patrunu u megliu à u mondu ". Avà aspetta di e so turnu skits seriu è nanticchia spiritosa in u 8 di marzu. I zitelli a scola arricugghiuti vicinu à e donne - Madri, grandmothers, i prufessori, i soru, aunts. Discìpuli, nantu stu ghjornu cunsacreghja i so palchi à tutti d 'iddi.

Complimenti à a bella first

A prima studiente dici: "Avemu tu, caru Mama! Per u fattu chì vo 'amuri e volte scold noi. Ma u vostru criticisms sempre u casu. Avemu n'invinia nimu è trova. Sempre à voi putemu fari cu lu bordu. You noi vi risponde senza ingannu :. Fair è piazza "

A seconda studiente: "In u caldu è fretu, gioia e lu duluri hè sempre cù noi, a nostra mamma. Si nni teni interminabili. Ricìa pari è Tolerance, giustizia e ginirusità ".

Third studiente: "Quannu me matri nun era a la casa, tuttu hè tristu è scura. Ma quandu me matri vene tutte e subbitu si cadi in locu. "

Quarta studiente: "Bona è u nostru figliolu mammone. Tù, troppu, madre. Tu già hannu figliulini. Vi sò docili e bonu-educatu. Pigliò cura di noi è còciri diliziosu pies ".

Quintu studiente: "I mo minnana - u megliu! Idda sempre invitatu a visita, nutriscia Pane diliziosu, i cookies è Pane. Ti dugnu tuttu lu tè, onori fata è mette à lettu ".

Sesta eleva: "San Francisco, pichjà. Avemu stati Casino u porte di marzu. Iddu hastens à annuel tutti li matri, grandmothers, è i prufessori da u casa di branu è d 'i l'Women International. "

U settimu studiente: "Tutti i sceni piacè u 8 di marzu ùn pò fà senza canti è puemi. Per quessa, noi vi prima vi dicu, li versi, e poi a cantari. "

Unu di i studianti ricitatu un puema AGGRANCHISSI. Doppu chi, u populu corsu in u spettaculu di u coru di a mamma di u zitelli. Cuntaturi: "Tutti i matri, grandmothers, di fimmineddi e li maistri, avemu annuel u 8 di marzu. Avemu vo vulete successu è la pacenzia! "

In cunclusioni si pò dì chì noi vi sò pruposti un grùassu skits comicu in u 8 di marzu in a scola. Basatu nantu à elli, vi ponu creà u vostru propriu scrittura e un manifestu ntirissanti in linchi di stu spettaculu, alberghi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.