Arte e spettacoliMovies

Sirene di u "Pirates di i Caraibi": chì ghjoca u rolu di menu?

Sirene di u "Pirates di i Caraibi - 4" hè bè ricurdatu da u pubblicu. Ci si pare chì u so rolu di li fimmineddi di nun eranu i principali, unu putissi ancu dì, episodic, ma si n'era a billezza di i capelli di u ghjocu è attrici. Quale hè ghjucatu u rollu di sireni, avemu amparà à l 'articulu.

Marchjà nantu à u tarrenu

A quarta parte di u famosu triluggia cerca di i pirati noi gran dinò in un mondu di fantasia e avventura. Pùblìchi sò accuminciatu a nova di castità. Sirene di u "Pirates di i Caraibi - 4" sò culpisce in i so capelli.

In u racontu, parchet in baie schiuma, sulla 'ntisi la grotte song, c'arrivava comu si da u mare, prufonda. Si girò fora à esse un portau. A donna di straordinariu bellezza arrinata l 'omi.

Scrittori Tamara particularmenti annincatu. Mermaid subitu bip interessatu Scrum, chì partinu à basgià una bella donna, cù una coda, per ch'ellu guasi persu a so vita, à aiutà incù u ilar si sciogli ll'è.

Second portau, Gorgona, menu furtunati, hè statu pigliatu à fà un rituali spiciali. U scopu hè pè ottene i so lacrimi. Nantu a strada di l 'mistiriusu isula ch'ella li piacia u prete à Filippu. Idda cci una simpatia ricìprucu fattu.

U tarrenu hè assai intarissanti - assai di aventure, spirienzi, putiri. Ma tuttu finisci beni in lu casu di 'amore cun un portau. Priest scappa da impastughjati, ricunnisciutu Sirene in amore, e idda cci porta à i so in lu prufundità di u mare.

Dzhemma Uord cum'è Tamara

Frutta Secca portau da "Pirates di i Caraibi" n'andò bleu-specia bionda Mancinelli Ward. A donna da una ghjovana età è hà travagliatu cum'è un mudellu di 16 anni, hè per rivista Vogue. Idda ha vutatu in mostra a più famosa cuncettori di moda.

carrèra Film accuminzau quasi spuntaniamenti. Donna, colpu, si n'addunau e apprizzatu. Nanzu i filmi di i pirati Mancinelli avutu tempu à ghjucà in trè sceni. All d 'iddi era discretu successu.

Dopu à una ragazza Frutta Secca portau ghjucatu in u cosita ligginnariu "The Great Gatsby."

bella sirène

Parechje pùblìchi ricùardu u portau scura-pene in "Pirates di i Caraibi". L'attrice francese, chì hà avutu u so rolu di u Populu Corsu - Astrid Berger-Frisbee. Di donne stu ùn hè micca a prima u travagliu in u sinemà. Ma grazia à una cosita circa i pirati di parlà circa lu cum'è un bonu e talentu attrice francese.

I so ochji tristi pinseru fattu lu pubblicu di crede in a rialità di ciò chì hè pusitivu. figure forma girava ùn dà à a dubbità chì sta hè veramenti una portau chì stà in la prufundità di u mari è oceani.

Sirene di u "Pirates di i Caraibi" hè bè ricurdatu da u pubblicu. Tanti dì a so diffarenza da ogni altru. Tamara - bionda chì lesbiche andy sangue è Paulina l 'omi. Gorgona - brunetta chì era capaci à innamurà in amore incù un prete. Idda aprì u so core è anima è ùn hè livari. Filippu ùn piglià a so.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.